Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גרנדה 2007+ 1.4

פולו 2006+ 1.4

 

האלטו רעשנית וחלשה. B3, המשקל הכבד מקשה על המנוע. מסיבוב שעשיתי את B3 ממש לא הרגשתי שמדובר במנוע 1.5.

פורסם
אם כבר יונדאי, אבא שלי חושב יותר בכיוון של I30.

חשוב לנו שהרכב יהיה מרווח יחסית, אך לא "ספינתי" ומסורבל לחניות כמו הפאסאט הנוכחית, שכן אחותי הקטנה רק עכשיו עולה לכביש וגם היא תצתרך לנהוג על הרכב שנקנה.

חוץ מזה, דיי קשה לרדת מפאסאט ולעבור לנהוג בסיריון :oops:

אני כבר באמת לא יודע לאיזה כיוון ללכת...

 

ולמאזדה 2 לא קשה?

תשמע, I30 ב 70K לא תמצא.

האלטו ו I10 קטנות, אך מבינהם ה I10 עדיפה בהרבה, כמעט בכל פרמטר.

 

אני רואה את התשובה מול העיניים--> סיריון.

 

מדובר ברכב מרווח מאוד, חסכוני ונוח ועם בטיחות טובה למדי. אין ESP.

מבחינת חיסכון הוא עדיף על ה 2 אך לא מבחינת בטיחות.

מניסיון, רכב מצוין.

שלומי.

פורסם
הבחור מדבר על רכב עד 70 אלף ש"ח, לא ממש ברור למה להציע לו פיאסטה חדשה שעולה 106 אלף.

אני מדבר על פיאסטה יד שנייה!!

פורסם

שלומי,

שכחת לציין מאיזה רכב עברת לסיריון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=185560&highlight=%D7%98%D7%95%D7%90%D7%A8%D7%92+%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F

:lol:

 

לא יודע, אולי זה רק אני - בסיריון היתה לי הרגשה פחות קלסטרופובית מאשר במאזדה 2 או סוויפט.

 

סיריון רכב אמין, חיסכוני, לא יקר לאחזקה (טיפולים\ביטוחים) והתקציב מאפשר למצוא מודל 2007 עם נתונים מצויינים או 2008 עם נתונים לא רעים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

והנה זה מתחיל שוב.

בעיות כספיות מצריכות פשרות אין מה לעשות. חיפשתי לחסוך ולא להתפנק.

היום אני כבר לא שם.

 

בכל מקרה, הייתי ממליץ לך לעבור לסיריון. התמורה הכי טובה לצרכים שלך.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...