Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו צריכים רכב חדש שישמש את אימי והאחיות שלי.

הדרישות מהרכב הן:

1. אוטומטי (לאחת מאחיותי יש רישיון רק לאוטומט).

2. חסכוני יחסית.

3. עלויות אחזקה וביטוח נהג חדש סבירות.

 

כבר אין לנו צורך ברכב גדול כמו הפאסאט שמשמשת את אימי כיום ולכן רצינו ללכת לכיוון הרכבים הקטנים יותר.

חשבנו בכיוון של מאזדה 2 אך עלות הקניה של הרכב גבוהה מהתקציב (לרכב במצב טוב אפילו מהשנתון הראשון של הדגם) ושמענו שמועות בנוגע לצריכת דלק מעט גבוהה.

 

איזה אופציות עומדות בפנינו?

 

תודה לעוזרים ושבת שלום.

פורסם

מאזדה טובה והכל אבל במחיר הזה לא נראה לי.

אני היתי ממליץ לך לבדוק את הסירייון, מכונית שימושית יעילה ואמינה

שאישה לדעתי תהנה מימנה.

מה גם שבמחיר הזה אתה יכול למצו את הסיריון בשנה מתקדמת.

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

פורסם

לפני שממליצים אוטומטית על אלטו כדאי לשאול את פותח השרשור אם:

1. אופי הנסיעות: עירוני או בינעירוני?

2. כמה נוסעים בדרך כלל ברכב?

 

האלטו נחמדה לנסיעות בעיר עם גיחות מחוץ לעיר. מניסיון, נסיעה לבד או עם עוד בנאדם באלטו עוברת בשלום. כשמצטרפים נוסעים למושב האחורי אז מתחילים להרגיש את המנוע קצת מתאמץ יותר (במהירויות של כביש מהיר) וגם נהיה צפוף.

 

 

אסף.

פורסם

אנחנו מחפשים רכב קטן אך (יחסית לרכבים קטנים) מרווח מבפנים, בערך כמו המאזדה 2.

מהאופציות שהצעתם הסיריון מתחברת יותר טוב מהאלטו, שנראית לי קטנה וחלשה מידיי.

עד כמה מרווחת הסיריון מבפנים, נניח בהשוואה למאזדה 2?

 

לפני שממליצים אוטומטית על אלטו כדאי לשאול את פותח השרשור אם:

1. אופי הנסיעות: עירוני או בינעירוני?

2. כמה נוסעים בדרך כלל ברכב?

 

האלטו נחמדה לנסיעות בעיר עם גיחות מחוץ לעיר. מניסיון, נסיעה לבד או עם עוד בנאדם באלטו עוברת בשלום. כשמצטרפים נוסעים למושב האחורי אז מתחילים להרגיש את המנוע קצת מתאמץ יותר (במהירויות של כביש מהיר) וגם נהיה צפוף.

 

 

אסף.

 

אמא שלי נוסעת ביום יום נסיעה עירונית בעיקר (עם גיחות קטנות החוצה) ויש לה לפחות כמה פעמים בשבוע שהיא נוסעת נסיעות שלדעתי, עם האלטו, לא יעברו לה ממש בנוחות... מה גם שאחרי הכל זה רכב "משפחתי" שמה לעשות, ברוב הזמן הנהג לא נוסע בו לבד.

פורסם

אני הייתי ממליץ על סוויפט 2007 אוטומטית, רצוי GLX.

זריזה, סקסית ודי נוחה (קצת פחות מאחור). היא ליגה מעל הסיריון ודוקא ההבדל במחיר הוא לא גבוה במיוחד.

פורסם

איך הסובארו B3 לעומת כל הרכבים שהוזכרו פה עד עכשיו?

בעיקר איך עלויות הביטוח וצריכת הדלק (בשני המנועים המוצעים)?

פורסם

B3 גרועה מבחינת מרווח, ביצועים וצריכת דלק (במיוחד עם גיר אוטומטי).

אם אתה שוקל סיריון הייתי בודק גם I10. בשביל חדשה תצטרכו להוסיף קצת יותר מ-10K ש"ח. יכול להיות שניתן כ בר למצוא משומשות בשוק כי הרכב נמכר קצת פחות משנה.

לדעתי ה-I10 עדיפה על הסיריון כמעט בכל הפרמטרים אבל 2 הרכבים מוצלחים מאוד.

אם הגודל של הסיריון או ה-I10 קטן לכם מדיי אז מאזדה 2/סוויפט יהיו מחליפות ראויות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם כבר יונדאי, אבא שלי חושב יותר בכיוון של I30.

חשוב לנו שהרכב יהיה מרווח יחסית, אך לא "ספינתי" ומסורבל לחניות כמו הפאסאט הנוכחית, שכן אחותי הקטנה רק עכשיו עולה לכביש וגם היא תצתרך לנהוג על הרכב שנקנה.

חוץ מזה, דיי קשה לרדת מפאסאט ולעבור לנהוג בסיריון :oops:

אני כבר באמת לא יודע לאיזה כיוון ללכת...

×
×
  • תוכן חדש...