Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה פעמים נהרגת על הכביש?  

36 הצבעות

  1. 1. כמה פעמים נהרגת על הכביש?



פוסטים מומלצים

פורסם

אני זוכר שנהרגתי בפעם השלישית,כאילו זה היה היום...

לאחר שהמוסכניק העלה אותי על הליפט (איזה ראש כחול יש לכם? :oops: ) וקבע חד משמעית שאני טוטאל-לוס,החליט מוסך "קרסו" לשקם אותי לצורך התעללות "נטו".כמובן שאת תוצאות השיקום של "קרסו" אפשר לראות אצלי היום במצבי הרוח המשתנים,העצבים הגואים והבכי הפתאומי (מוזר שזה מפסיק שאני נוהג בסובארו :( ).

פורסם

הגיל-18(יאווארדי...כמה זמן חלף מאז).

הכביש מצומת בית דגן לכיוון צריפין.

השעה קצת לפני 2:00 AM.

הרכב DL 83 1600 אוטו'(שייך לביה"ס לנהיגה(ז"ל) של אבי).

עבדכם הנאמן נשען קמעה לאחור על מסעד הכסא....ונרדם :sleeping:

הדרך למזלנו(אני+שלושה חברים) די ישרה כך שלא נוצרה בעית ניווט ושיוט,החברים ככל הנראה גם היו מעט ישנונים ולראיה היא אפילו לא אחד מהם הבחין במתרחש.

כעבור מס' שניות הגיע הצלצול הגואל/מחיה נפשות בדמותן של שעון היד המודיע כי סגר מעגל של שעה עגולה :loco:

 

עמית שמאז עירני ופקח,ובמידה ולא-לא נוהג.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

פעם אחת, רק אחת

 

ישנתי אצל החברה בבת ים והטלפון העיר אותי בשעה 05:00 בבוקר, משהו קרה במשפחה והייתי חייב להגיע מהר לכפר סבא,

 

לא רק שהייתי עייף מת גם לא שתיתי משהו בכדי להתעורר בדרך על איילון נרדמתי לכמה שניות ומייד התעוררתי.

הקטע בכל הסיפור שאחרי שהתעוררתי נשארתי ער כל הדרך רק בגלל הפחד של מה היה קורה לפולה שלי ולי (פולו קלאסיק).

 

נתקלתי לפני כמה שנים במכשיר שאמור להעיר משינה בנסיעה.

 

מכשיר שיושב על האוזן באופן מאוזן וברגע שהוא הופך למאונך הוא מצפצף.

 

מה דעתכם על מכשיר כזה?

 

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
.

מכשיר שיושב על האוזן באופן מאוזן וברגע שהוא הופך למאונך הוא מצפצף.

 

מה דעתכם על מכשיר כזה?

 

 

שי

 

לא יצא לי לראות איך אני יושן על כסא, אבל אתה בטוח שבכל תנומה הראש נופל הצידה?

תמוה

 

אולי אתה נרדם על גלגל ההגה עם הראש, ובשביל זה יש צופר :p

יובל.

פורסם

יצא לי גם לנסוע עם חבר והוא נרדם יותר נכון הרהר תוך כדי שינה

היינו במקום כלשהו (לא ממש זוכר) כשחזרנו הו נגע ברברס באוטו מאחוריו החליפו פרטים ויצאנו חזרה לכיוון הבית נוסעים בגהה הוא כל הדרך אוכל את הלב על המכה (לא היה שום נזק לשניהם) במהלך הנסיעה אני גם שם לב שהוא שאנחנו מתקרבים לגדר היה עיקול והמשכנו ישר מכה קלה יחד עם צעקה העירו אותו ובאותו זמן גם משכתי את ההגה ליתר ביטחון

 

עוד מקרה שהיה לי לא ממש קשור אבל נזכרתי בוא עקב הסיפורים שנכתבו פה

נוסעים למשחק של הקבוצה של הפועל רמת גן בעילוט (המגרש של נצרת) אני ועוד שניים נוסעים באוטו של אחד האוהדים (אני לא נוסע עם האוטו לכאלה כפרים) אחרי שכל הדרך הוא חותך על המילימטר וכבר הגענו לאיזור (בנס אבל הגענו) והכבישים פנויים ככה שהוא כבר לא חותך הוא מסתכל במפה ופאום אנחנו בנתיב הנגדי הוא מתקן מסתכל שוב ואנחנו בשוליים (מזל שהן רחבות ) וככה כמה פעמים

 

מסקנה ל תיסעו אם אנשים שאין סיבה לסמוך עליהם או לחילופין תעודד קבוצות שלא צריך להיגרר אחריהן לעילוט(נצרת) ולסכנין

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

אני פעם אחת כמעט נרדמתי על ההגה. חזרתי מלונדון בטיסה שנחתה ב5 לפנות בוקר אחרי שלא ישנתי לילה שלם. בשבע יצאתי לדרך, היו פקקים הקיצר שעתיים נסיעה או אפילו יותר. אחרי שעה וחצי הרגשתי שהעיננם מתחילות להיעצם ואמא שלי שאלה אותי אם אני רוצה שהיא תחליף אותי, כמובן שאמרתי לא ואמרתי שאני מספיק עירני, אחרי 5 דקות כנראה שסטיתי למסלול השמאלי אז חטפתי צפצופים היסטריים....

 

זה היה די מפחיד...

 

ואז אמא התחרפנה......"גיבור גדול... :agrue: ....:"

 

you know the rest :lol:

×
×
  • תוכן חדש...