Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה מעניין, אבל הם הגזימו בפסקה השנייה. אני שמתי אינבוקס של K&N ברכב שלי כשבאתר עצמו של פורד רשום שהזרימה עם הK&N דרופ-אין השתפרה ב22% בלחץ אטמוספרי כלשהו מהפילטר מוטוקראפט המקורי ושאיכות הסינון עומדת בסטנדרטים שמומלצים. אז להגיד שכל פילטר אפטרמרקט יפגע באיכות הסינון ולא ישפר זרימה נראה לי הצהרה קצת מוגזמת וגם לא מוכחת. ובכלל כל עניין הפילטרים והיניקה הוא נושא אינדיבידואלי לכל רכב. אני עדיין לא משוכנע (אולי גם כי כבר שילמתי כסף :lol:).

פורסם

אם היה ניתן לשמן את הפילטר של K&N כמו שהוא מגיע מהחברה שהוא ארוז אז לא היה לנו צרות בחיים :)

אני חושב שצריך קצת שימון כי השמן עוזר לתפוס את הלכלוך באוויר. השאלה היא איך לשמן מעט .

פורסם

אני נוסע כבר 3 שנים על איביזה טורבו עם פילטר פתוח של סימוטה, מנקה אותו כל 3-4K ק"מ ואחרי כל ניקיון מרסס עליו קצת ספריי סיליקון.

לא הייתה עד עכשיו שום בעיה עם שום חיישן שקשור לפילטר.

×
×
  • תוכן חדש...