Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ושבת שלום.

לבעלי האיביזות טורבו שמורכב עליהן פילטר אויר פתוח,עזבו אותכם אם זה טוב או לא טוב ואם זה משפיע על חום האויר שנכנס למנוע.אני רוצה לברר אם עקב כך יש לכם תקלות עם הAIR MASS FLOW METER?

 

תודה מראש

פורסם

כמובן שאני דיברתי על פילטר לא משומן.

שמן עלול לגרום לחימום יתר של החוט להט בחיישן עד למצב של שריפתו.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

טפו טפו טפו יותר מ45 אלף קילומטר עם אותו פילטר פתוח (ברור שעבר לא מעט שטיפות) ואין שום תקלה בMAF

פשוט תדאג לא לשמן אותו אחרי הניקוי.

 
 

 

 
 
פורסם

לדעתי שמן אולי יעזור בכמה אחוזים ברמת הסינון ,אבל בטווח הארוך שמן יזיק מ2 סיבות הגיוניות:

1.חוט להט בחיישן שאדי השמן החמים מהפילטר יקצרו את חייו.

2.הסינון בפילטר משומן בסופו של דבר יגרום לליכלוך עיסתי בפילטר עצמו+מהר מאד יוריד את יכולת הזרימה המקסימלית דרך הפילטר ,מה שיצריך ניקוי לעיתים תכופות יותר,ובטווח הרחוק יותר נזק לפילטר וירידה דרסטית באיכותו וזרימת האוויר דרכו.

זו דעתי הניכתבה על סמך הגיון בריא .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אז איך אתה מסביר שK&N, החברה המובילה בתחום הפילטרים משמנת את כל הפילטרים שלה בלי לגרום נזק בטווח ארוך\קצר?

 

אם אתה כן מחליט לשמן, הייתי ממליץ להשתמש בערכה של K&N (למרות שהם אוסרים להשתמש בה על כל פילטר אחר).

פורסם

מעולה,אז תשמן את הפילטר אצלייך ושא ברכה.

 

להזכיר לך שהחברה הזו מוכרת קיטים לניקוי ו"מכריחה" אותך כצרכן לעבוד עם קיט שלה,לא כל מה שמוכרים זה ממש הכרחי לך כצרכן.

אבל הכרחי לחברה כדי להגדיל את נפח הארנק.

 

אסף,שמנקה פילטרים במים חמים ואבקת כביסה ללא שימון.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כמעט כל חברה משמנת את הפילטרים שלה.

 

השיטה לשמן את הפילטר הוא למרוח טיפה על האצבע ולמרוח על הפילטר. במכוניות עם בעיות של חיישן

 

המטרה של השמן הוא להדביק את הלכלוך לפילטר.

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה,אבל הלכלוך היותר רציני ייתפס בפילטר עם שמן או בלי שמן

והלכלוך הקטן שבוא נגיד שלא ייתפס בפילטר לא משומן יעבור במערכת הגדישה (20VT במקרה הזה)

ייכנס לצילינדר ויישרף...איזה נזק כבר יכול להיגרם במקרה הזה ?? ואל תהיו טרגיים מידי

ואני עם 20VT ופילטר אינבוקס פתוח שנשטף אולי פעם בחצי שנה במקרה הטוב ולא משמן אותו בחיים(כשנתיים על האוטו)

פורסם

כבר הוכח שפילטר כותנה סביר ונורמאלי בעל איכויות סינון וזרימה טובות יותר משל פילטר קרטון,וכולנו יודעים שפילטר קרטון לא משומן ולא מגיע משומן מהחברה, קל וחומר שפילטר כותנה לא משומן מבחינת רמת סינון יהיה יעיל יותר גם כשהו לא ישומן בשמן.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...