Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור תל אביבי יצא לי להיות שם לא מעט בשישי בצהריים ואכן המקום בנוי ככה שגם אם יקרה משהו

חס וחלילה אף אחד לא יידע,לא יישמע ולא יעזור בשעת צרה. אמנם יש בידוק ביטחוני בכל שער כניסה/יציאה

אבל בתוך התחנה החדשה יש המון מקומות חשוכים/אפלים/נידחים שרק הדימיון יכול להעלות מה יכול לקרות שם (וקרה :? ).

אני מקווה שהנושא יטופל במהרה אחרת הוא יהפוך במהרה למקום מסוכן,מיותר ודוחה.

ראש העיר- לטיפולך !

(טוב נו,הוא לא נכנס לפורום אבל אני מקווה ששטחו בפניו את הבעיה/מיטרד).

פורסם

אני לא יודע למה קוראים למקום הזה התחנה המרכזית של תל אביב.

כל אדם שפוי יעדיף לקחת אוטובוס מרכבת צפון,כל האוטוביסים עוברים שם.

 

רשימת המקומות המגעילים בעיר רק גודלת עם השנים שחולדאי בראשות העיר.

אייל

פורסם

לא כל האוטובוסים עוברים שם. חלק מאלה שעוברים, הם בתדירות מוגבלת.

אין לאילת.

במוצ"ש אין לאשקלון ובאמצ"ש יש רק 5 פעמים ביום כשהאחרון יוצא ב-17:00 (לעומת 90-100 פעמים ביום מהתחנה החדשה).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מצטער להגיד לכם אבל התחנה המרכזית זה לא בת"א.

כל תל אביבי יודע שהתחנה המרכזית זה עיר אחרת בתוך גבולות תל אביב, כמו צ'יינה טאון.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

מבנה התחנה עצמו, הוא כשלון תכנוני, לכל הדעות.

יש לא מעט מאמרים על "הפיל הלבן" הנ"ל.

לדעתי לא מדובר בכשלון של חולדאי (המבנה תוכנן עוד בשנות ה-80 והיה תקוע), אלא כשלון ידוע מראש.

בכל מקום בעולם "תחנה המרכזית" של תחבורה ציבורית הופכת שכונות ל"סלאמס", מרכזת מוקדי זנות / פשע / סמים / עובדים לא חוקיים וכו'.

לצערנו, ת"א דומה לשאר העולם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

דחוף לסגור בבטון מזויין את כל הפתחים לקומות הנטושות.

לא צריך להיות כזה סיפור לסגור את כל הפינות המסוכנות.

השאלה אם למשהו אכפת?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

באמת מקום מסוכן לפני שנה בערך בשעה 10 בערב חזרתי מהצבא ואיכשהו הסתבכתי שם,

בוא נגיד שגם אם אתה רוצה לצאת משם ולברוח לאנשהו זה קשה המקום שם כמו מבוך, המעליות לא עובדות ושלא נדבר על המדרגות שהכל שם מסריח ומזוהם, בזמן שאני מסתבך יצא לי להתקל בכמה אנשים מוזרים שלא הבינו כלכך מה אני מחפש שם,

למזלי הייתי אם נשק ועדיין רעדתי מפחד.

כל המקום הזה מפוקפק לדעתי צריך להרוס את כולו מהיסוד, להעביר את התחנה למקום זמני ולהקים שם משהו חדש ונורמלי יותר.

המקום ניהיה ממש כמו בית מגורים של זונות ,פועלים זרים ונרקומנים.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לדעתי לא מדובר בכשלון של חולדאי (המבנה תוכנן עוד בשנות ה-80 והיה תקוע), אלא כשלון ידוע מראש.

 

רק לחדד את דבריו עמיתי המלומד רזמל, המבנה תוכנן בשנות ה-60 של המאה הקודמת ע"י האדריכל רם כספי.

במקור היה אמור להתמזג אל תוך השכונה ולהוות המשך טבעי שלה, מה שלא קרה בפועל מסיבות תקציביות. שלד המבנה ננטש בשנות השבעים והבניה המשיכה רק בשנות השמונים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
http://news.il.msn.com/world/article.aspx?cp-documentid=152042793

 

כמה חבל שזה מה שנוצר שם, ועדיין יש אנשים שחושבים שת"א עיר טובה יותר משאר הערים מסביב.

 

אה... בגלל שהתחנה המרכזית מסריחה אני אעבור לראשון/בת ים/חולון ושות'?

 

אני מת"א לא זז, אלא אם זה למשהו בכיוון ההפוך לגמרי. איזה חור בטבע או משו כזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

:mm_yeah:

 

אל תתרגש, מדובר בתושב פריפרייה (אני לא זוכר אם זה בת ים או רחובות או עיר שינה אחרת) שמנסה לשפוך רפש על העיר מתוך רגשי נחיתות מסויימים. הוא עושה את זה בצורה שיטתית כבר לאורך זמן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בכל מקום בעולם "תחנה המרכזית" של תחבורה ציבורית הופכת שכונות ל"סלאמס", מרכזת מוקדי זנות / פשע / סמים / עובדים לא חוקיים וכו'.

 

אבחנה נכונה, אך לא מדוייקת.

 

במסגרת העבודה יוצא לי לנסוע הרבה בערים גדולות באירופה, אבל גם בעיירות קטנות ובפרברים, פעמים רבות בתח"צ.

התופעה קיימת באופן חד משמעי - כל תחנה מרכזית מושכת אליה את הזבל של האוכלוסיה המקומית, ולא משנה איפה.

 

השאלה היא מה עושים עם זה, ובאירופה רואים את ההבדל ברגע שנכנסים למתחם. כאשר העיריה או הממשלה דואגות

לשיטור או אבטחה ראויים במקום, אפילו כייסים מפחדים להתקרב לשם. המקום סטרילי. לעומת זאת, כאשר הם נוקטים

בשיטת "שגר ושכח" הכה נפוצה בישראל, מתקבל מקום רווי באלימות, סמים וטיפוסים מפוקפקים, בכל שעות היממה.

 

ראיתי מסופי רכבת נקיים בערים גדולות, וגם תחנות אוטובוס שהייתי מפחד להתקרב אליהן בעיירות קטנות. אין חוקיות.

לגבי השכונה שמסביב - זה כבר בכלל לא קשור, ונובע בד"כ מהזנחה רבת שנים של הרשות המקומית. במקרה כזה

שום משטרה כבר לא תעזור.

פורסם
דחוף לסגור בבטון מזויין את כל הפתחים לקומות הנטושות.

עידן

 

חצי מהמקום סגור בבטון מזויין, בהסכם שעשו בסוף לפתיחת התחנה המרכזית אחרי שהיא הייתה סגורה הרבה שנים היה שרק חלקים מסוימים יהיו פתוחים.

 

לדעתי לא מדובר בכשלון של חולדאי (המבנה תוכנן עוד בשנות ה-80 והיה תקוע), .

גם הבור ליד חוף מציצים הוא מלפני הזמן של חולדאי.

גם הבור באמצע דיזינגוף הוא לא מהזמן של חולדאי.

גם כיכר אתרים הוא לא מהזמן של חולדאי.

גם הדולפינריום לא מהזמן של חולדאי.

 

אז כל העיר צריכה להיות פילים לבנים ובורות בגלל שהם לא מהזמן של חולדאי?

אייל

פורסם
אה... בגלל שהתחנה המרכזית מסריחה אני אעבור לראשון/בת ים/חולון ושות'?

 

אני מת"א לא זז, אלא אם זה למשהו בכיוון ההפוך לגמרי. איזה חור בטבע או משו כזה.

 

לא אמרתי שתעבור (למרות שלחור בטבע אני גם היתי רוצה לעבור), אבל יש אנשים כמו אייל שחושבים שמה שהם נוגעים בו זה רק זהב ומושלם.

 

הרי בת ים חרא עיר, פ"ת גם חרא עיר. רק ת"א עיר מושלמת שאין בה פשיעה ואין בה אזורים ירודים.

 

 

אדון אייל, אני רחוק שנות אור מלשפוך רפש, רק הראתי על הדרך שת"א לא עיר כזאת מושלמת ביחס לערים שמסביב. רגשי נחיתות ממש אין לי, אני לא אוהב את העיר ת"א ותאמין לי שאם אני צריך לבחור לגור באזור של ת"א, אני מעדיף את רמת גן או גבעתיים על פני ת"א.

 

ועם כמה שרחובות זה פרפיריה מבחינתך, רחובות לא עיר נחותה מת"א.

 

ואגב שפיכת רפש ורגשי נחיתות, אתה רוצה שאני אמצא את כל ההודעות שלך על הוט ועל צרפתיות? נדמה לי שאתה זה ששופך רפש סדרתי. לפעמים שתיקה שווה זהב.

 

ואם כבר לוקחים את התחנה המרכזית כדוגמה, אתה מוזמן לבוא לרחובות ולראות איך תחנה מרכזית בשילוב עם קניון צריכה להתנהל. אני מציע שתרד אל העם מידי פעם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ראיתי מסופי רכבת נקיים בערים גדולות, וגם תחנות אוטובוס שהייתי מפחד להתקרב אליהן בעיירות קטנות. אין חוקיות.

לגבי השכונה שמסביב - זה כבר בכלל לא קשור, ונובע בד"כ מהזנחה רבת שנים של הרשות המקומית. במקרה כזה

שום משטרה כבר לא תעזור.

ראג' לא אמר שהתחנות המרכזיות בהכרח מזעזעות, אלא שהשכונות מסביבן הופכות לסלאמס. אני אוסיף שלפחות במקומות שאני ראיתי, יש הבדל גדול בין תחנות רכבת לתחנות אוטובוס. באזורים של רכבת, במיוחד אם הגישה שלה היא תת קרקעית, ולא כזו שמחרבת את מראה השכונה, אין יותר מדי בעיות.

לגבי הנסיון שלי, התחנה המרכזית של האוטובוסים ברח' 42 מערב מצוחצחת נקייה ובטוחה, מה שאי אפרש להגיד על סביבותיה, שמלאים בהומלסים ובניינים מגעילים למדי. במקרה זה יש נסיבות מקילות, שכן האזור הוא גם דרך הגישה למנהרה שמובילה החוצה מהאי, כך שאנשים לא ממש רוצים לגור שם בגלל התנועה.

סביבת תחנת הרכבת המרכזית לעומת זאת, ב42 מזרח, היא אזור יוקרתי למדי ולא רע בכלל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...