Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני רוצה לשפר את הרכב שלי,ברמה הנמוכה,סדר גודל 3,000K

 

דגם הרכב: הונדה סיוויק

נפח מנוע : 1.6

כ"ס : 160

שנה הרכב : 1994

 

אני כעיקרון מחפש מקום שאוכל לקנות חלקים בארץ,עבודה אני לא צריך.

 

החלקים שאני רוצה

 

1.חוטי הצתה MSD העבים 8MM

2.מכסה מפלג כולל המוט עם המוח הפנימי של MSD והמגבר הצתה

3.מזרקים + חנוכיה מורחבת,אין לי כל כך מושג כמה CC אני צריך,אשמח אם תגידו לי מה הכי מתאים לי

4.בוכנות משופרות הקלים,לא יודע אם ישאר לי לזה,אבל אשמח לקבל גם סדר גודל .

5.עדכון תוכנה למחשב ניהול מנוע

 

* אני האמת מחפש שהרכב שלי יהיי חזק בפתיחה,הסגירה לא מעניין אותי כל כך

 

השיפורים שקיימים אצלי ברכב : גלגל תנופה קל,קיט יניקה משופר עד הריצפה צנרת רחבה כולל פילטר פתוח,ונשם

 

אני מאזור המרכז,אז ככה שאני מחפש משיהו באזור הנ"ל

 

 

ותודה מראש

פורסם

ממליץ לך בחום לפנות לחברה ב PIT STOP בתל אביב לדודי או נתי אני בטוח שיתנו לך יחס טוב והמלצה טובה לחלקים מס' החנות הוא 03-6884836 .

כמו כן אתה יכול לפנות לחברה ב E&A אוטוספורט בבני ברק ואתה תקבל אותה התיחסות ומספרם הוא 03-5797386 .

it's not what you drive it's what drive you :twisted::twisted:

פורסם

יש מספר סדנאות רכב באיזור הנ"ל,

בכל אופן התקציב שלך לא יספיק לכל הרשימה הזו שרשמת, רק עדכון התוכנה עולה בסביבות ה 2K

או שהתכוונת בכלל ל 3000K שהם בעצם 3,000,000 ש"ח:shock:

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

maxpower - תודה רבה 8)

 

Copia - תודה רבה גם לך,אני התכוונתי ל (3000 שקל)

 

אני מצאתי חנות בחולון שמוכרת את הדברים שאני רוצה לקנות,אבל לא כל כך מכיר אותה " TopRpm "

 

 

http://www.toprpm.co.il/

 

אשמח אם תשיבו לי גם מה אתם חושבים על החנות הזאת:wink:

 

ותודה שנית.

פורסם

משה (אני לא טועה נכון ?) ,

 

לי אין בעיה לקרא את זה , אני יודע להחליף פונטים , זה פשוט נראה לא רציני ולא מקצועי, סה"כ להכניס עוד שורה אחת לעמוד.

 

לבחור - יש לך רכב "קצת" מיוחד , הייתי מציע לך לפנות לאחד הגופים הגדולים פה , שיבינו בצורה יותר רצינית מה בדיוק יש ברכב ומה לעשות עם התקציב שלך , אתה זורק פה קצת דברים באוויר שאני לא בטוח שאתה מקשר מעבר לBUZZWORDS (או לפחות לא מקשר נכון) וקצת עושה סלט.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה, סה"כ יש לו VTI זה האצ'בק 1600 דאבל קאם, לא משהו אקזוטי והוא ברור לחלוטין, אני הבנתי מה יש לו ומה הוא רוצה, הוא לא עשה שום סלט.

 

ותהיה בטוח שמושיק מקצועי בעידכוני תוכנה כמו "הגדולים", למרות שהוא לא מומחה בבניית אתרים.

פורסם

אני לא טענתי כלום לגבי מושיק (שאותו כמדומני אני לא מכיר) , פשוט הצעתי הצעה קטנה לשיפור.

לגבי הבחור , גם מההודעות הקודמות של הבחור וגם כי לפני שעושים - צריך תכנון וראיה של כמה צעדים קדימה.

לקחת VTI , לדחוף MSD , חוטי הצתה , להגדיל חנוכית הזרקה ומזרקים ולהחליף בוכנות לקלות?

אלו בערך כל השינויים האחרונים שהייתי עושה ברכב אטמוספרי כזה כדי לשפר אותו.

בשביל זה - צריך לעבור את גבול היכולת של המערכת הצתה (והתכנות מחשב) המקוריים , לעבור את יכולת הספקת הדלק (אני לא רואה איפה הוא כתב שהוא מכניס יותר אוויר - ל2 המקרים האלו) ולסיכום - בוכנות, שזה נחמד להגיד אבל יש המון סוגי בוכנות ליעודים שונים.

לדוגמא , למנוע אטמוספרי? למנוע טורבו? , עם טלטלים? עם עינים לשסטומים? לשינוי יחס דחיסה?

 

במיוחד בתקציב של 3000 ש"ח.

זה מצביע על קצת חוסר הכירות עם מי נגד מי ומה אפשר לעשות בתקציב הזה , ולכן בית עסק שמתעסק בכל השיפורים לרכב (מצמיגים וג'אנטים עד מערכות טורבו) יוכל להבין מה האפשרויות העדיפות.

לדוגמא , מערכת יניקה שלמה יעודית לדגם הזה של ראם אייר + צ'יפ או צנרת שלמה או כל דבר אחר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו, אם אתה לא מכיר את מושיק, מאיפה בדיוק הידע להחליט אם הוא מסוגל להתמודד עם מה שהבחור רוצה או לא?

עם כל הכבוד לשאר בעלי המקצוע בארץ, ויש המון שמחזיקים מעצמם "מבינים בהונדה" אני חושב שאתה מדבר על הבן אדם

עם הכי הרבה ידע לפוטנציאל שיפורים של הרכבים האלה. לבן אדם יש הונדה גודשת כשאתה קנית 306 !

Race Smart

פורסם

יותם - ככה אתה מכיר אותי?

אני אמרתי מילה על מושיק? בעד או נגד?

אני מכיר את מושיק כדי לחוות עליו חוות דעת בעד או נגד? (ואולי חבל שלא מכיר כן? :) )

 

אני אמרתי , שבגלל החוסר כיוון של הבחור , הייתי פונה למשהו שיש לו גישה למיגוון של דברים.

אם אתה אומר שמושיק עם הכי הרבה ידע בנושא - שילך אל מושיק.

 

הביקורת היחידה שלי שנאמרה למושיק היתה האתר, כל השאר לא קשור אליו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...