Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה אתה חושב שזה מעניין אותי?

34 איש נהרגו. זה לא מספיק?

אולי לך זה לא משנה אבל אנשים לא חיים בסרטי פעולה סוג ז' של צ'אק נוריס ומוכנים לקחת סיכונים בגלל שיטות חישוב וסטטיסטיקה.

ומה שיותר גרוע זה נסיון השקר וההסתרה.

 

אם ככה טויטה עושה QA - אני מעדיף לרכוב על סוס.

למה אתה חושב שבמקומות אחרים הQA טוב יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא עניין של סלחנות, עניין של לקחת דברים בפרופורציה. Only in America!

 

בפעם המליון, הבעיה היא לא בתקלה אלא באון הטיפול.

 

טויוטה פישלו בגדול כשבחרו לחשוב כמוך שמדובר בפרומיל מהרכבים "ובטח לא ישימו לב". מה שקרה זה מה שבדרך כלל קורה לגופים שחושבים כמו שהם חשבו והאמת צפה על פני השטח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עניין של סלחנות, עניין של לקחת דברים בפרופורציה. אם יעשו מבדק איכות\אמינות רוחבי לכל יצרן ויצרן, אני בטוח שהרבה אנשים יהיו בהלם מוחלט. הונדה הוציאה ריקול לקרוב למיליון רכבים ואף אחד לא התעלף - וזאת סתם דוגמא טרייה. ישנן מספיק דוגמאות לריקולים בהיקפים גדולים, מהם אף אחד לא עשה סיפור.

 

כל הסיפור הזה סביר להניח שיקרין גם על יצרניות אחרות ולא בטוח שההשלכות תהיינה חיוביות. כנראה שתהיה בקרה מעמיקה יותר וכנראה שהמחירים יעלו. לא ברור היכן תהייה ההשפעה חזקה יותר, במחיר או באיכות...

 

נ.ב. באופן "מפתיע" למדי, הרב המוחלט של המקרים הללו מתרחש דווקא בארה"ב ולא במקומות אחרים בעולם. מזכיר לי שרק אתמול הראו בטלוויזיה איזו מגה תאונה בארה"ב בגלל קצת שלג. Only in America!

 

הונדה גילתה תקלה, עשתה ריקול ונגמר הסיפור. טויוטה גילתה תקלה, האשימה את השטיח, אח"כ את הדוושה עצמה ואז בכלל הסתבר שזו בעיה במנגנון הדוושה. כל הזמן הזה היא האשימה את כל העולם ואח"כ הסתבר שהיו נסיונות הסתרה. אח"כ טויוטה גילתה בעיה בבלמים של הפריוס ובמקום לעשות ריקול, תיקנו את זה על פס היצור לדגמים הבאים וריקול נעשה רק אחרי שאנשים נהרגו והממשלה היפנית נכנסה לתמונה.

יש קצת הבדל בהתנהלות בשני המקרים, לא?

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר ל-34 איש שמתו, אם מסתכלים על הכתבות באתרים שונים באנגלית, רואים שרשום שם שהנתון הוא משנת 2000 ועד היום. בנוסף גם מופיעה הרבה המילה "לכאורה", ז"א שהמספר הזה עדיין לא מוכח. סתם, לתשומת לבכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב שבמקומות אחרים הQA טוב יותר?

אני לא חושב כלום.

אני רק נתקל בתוצאות.

מי שמשקר גורם לי לבדוק לו בציציות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה גילתה תקלה, עשתה ריקול ונגמר הסיפור. טויוטה גילתה תקלה, האשימה את השטיח, אח"כ את הדוושה עצמה ואז בכלל הסתבר שזו בעיה במנגנון הדוושה. כל הזמן הזה היא האשימה את כל העולם ואח"כ הסתבר שהיו נסיונות הסתרה. אח"כ טויוטה גילתה בעיה בבלמים של הפריוס ובמקום לעשות ריקול, תיקנו את זה על פס היצור לדגמים הבאים וריקול נעשה רק אחרי שאנשים נהרגו והממשלה היפנית נכנסה לתמונה.

יש קצת הבדל בהתנהלות בשני המקרים, לא?

אני לא בטוח שהונדה הייתה ממהרת לעשות ריקול אם לא היה את כל הסיפור של טויוטה ברקע.

לגבי השטיח, אז כנראה שזו הייתה הסברה הראשונה, תסכים איתי שאם היו בטוחים שזאת הדוושה במאה אחוז אז היו מוציאים ריקול לדוושה. וודאי תסכים איתי שבשיקול של עלות מול תועלת, אין היגיון בפרסום שתי קריאות לתיקון לאותה הבעיה. לכן לדעתי, זה מה שנקרא לחפש את המטבע מתחת לפנס.

אל תשכח שטויוטה מוכרת יותר מהונדה או רוב היצרנים האחרים ולכן מדובר בהמון סדרות ייצור שצריך לבדוק מהי הבעיה בהן. זהו לא עניין פעוט שלוקח יום יומיים. אז גם אם לקח להם טיפה זמן, עובדה שבסופו של תהליך כן נעשה ריקול.

 

האמת אבל שאין טעם להתווכח על עובדות, איני אומר שטויוטה הם מלאכים ועשו הכל לפי הספר אך מצד שאני אינני טוען שלפנינו משבר אימון\אמינות ומה לא. יש לי תחושה שכל מיני בעלי אינטרסים "מחפשים" את טויוטה ומזינים את הזובור התקשורתי - לא ראיתי הוכחות לכל מיני טענות דוגמת "נסיונות הסתרה" מלבד כמה ליצנים תורנים אשר מיהרו למסך על מנת לזכות ב-15 דקות שלהם. בסופו של יום, טויוטה פעלו ויזמו את הריקול בזמן סביר וגם אם היו כל מיני תקלות בדרך, זה לא אומר שצריך למחוק אותם, פשוט לקחת את הדברים בפרופורציה. סביר להניח שתרבות השקר והסתרת המידע חמורה עוד יותר בכל מיני יצרניות כמו GM ופורד. אין צורך לתת לתקשורת להכתיב פניקה רבתי שמשרתת את התקשורת ובעלי אינטרסים כאלו ואחרים ולא את הציבור.

 

לדעתי הדיון התחיל לגלוש ולאבד כיוון וסתם הפך לויכוח מי צודק ומי לא בלי קשר לטויוטה. לכן מי שמסכים, אחלה ומי שלא גם אחלה. בסופו של דבר, נעבור גם את זה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע אתה יכול להגיד הרבה.

אבל נשיא טויוטה בעצמו מול כל העולם בטלוויזיה הודה בכך שטויוטה עשו טעויות אחרי טעויות בהתנהלות שלהם בפרשה הזאת וגם ביקש את סליחת הלקוחות.

 

אם אתה מכיר את המנטליות היפנית - לבקש סליחה זה אחד הסיוטים של כל חברה יפנית. זה אומר למעשה שהם נכשלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים שקשה להם עם העבודה שהטויוטה האפורה והמשעממת שלהם עם הגיר הדפוק וציוד בטיחותי נחות, גם לא אמינה כמו שחשבו וכנראה גם הערך לא ישמר כ"כ טוב עכשיו.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח שטויוטה מוכרת יותר מהונדה או רוב היצרנים האחרים ולכן מדובר בהמון סדרות ייצור שצריך לבדוק מהי הבעיה בהן. זהו לא עניין פעוט שלוקח יום יומיים.

 

לטויוטה יש גם יותר עובדים שיכולים לעבוד ביחד ולמצוא את הבעיה.

 

גם אני חושב שעיקר הענין כאן הוא לא בבעיה עצמה, אלא בטיפול הכושל בה.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים שקשה להם עם העבודה שהטויוטה האפורה והמשעממת שלהם עם הגיר הדפוק וציוד בטיחותי נחות, גם לא אמינה כמו שחשבו וכנראה גם הערך לא ישמר כ"כ טוב עכשיו.

אם במקרה אתה מתכוון אליי, אז אתה טיפה טועה. אין לי טויוטה וכנראה שלעולם גם לא תהיה בדיוק מהסיבה שטויוטה זהו פועל אפור ומשמים. יותר בכיוון של אלפא :evilbat:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים שקשה להם עם העבודה שהטויוטה האפורה והמשעממת שלהם עם הגיר הדפוק וציוד בטיחותי נחות, גם לא אמינה כמו שחשבו וכנראה גם הערך לא ישמר כ"כ טוב עכשיו.

 

אני מזמין אותך לעשות סיבוב על הטויוטה המשעממת שלי,

כמו-כן, אני מציע לך לבדוק את הסיטוריית הטיפולים שלה ואת ערך מחירה בשוק.

תופתע לגלות שאתה מדבר שטויות.

 

אני לא מעריץ נלהב של טויטה, בטח לא בגלל שאני בעלים של אחת (יאריס T), אבל מספיק עם ההכללות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תחושה שכל מיני בעלי אינטרסים "מחפשים" את טויוטה ומזינים את הזובור התקשורתי - לא ראיתי הוכחות לכל מיני טענות דוגמת "נסיונות הסתרה" מלבד כמה ליצנים תורנים אשר מיהרו למסך על מנת לזכות ב-15 דקות שלהם.

 

אף ליצן שמספיק מוכשר כדי לקבל זמן מסך לא מספיק מטומטם כדי להסתכן בתביעת דיבה על סכום שהוא, אשתו, הילדים שלו, הנכדים שלו והנינים שלו לא ירויחו כל החיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...