Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול, כידוע לכם, מפגש השפלה הוזמן לבקר במשמר השבעה אצל חבר, בעל אוסף של מכוניות אמרקאיות.

חזרנו ישירות לארוחת ליל שבת עם המשפחה והנכדים וכשהם הולכים הביתה - יורד השקט על הבית - מה עושים ? -נכנסים לאתר קארספורום ורואים שיש הזמנה ליום שבת להצטרף לטיול ספונטני של מפגש שישישרון לעוטף עזה.

איך לא, מזג אוויר מקסים, איזור יפה, שבחלקו אף מוכר מטיול אופנועי האספנות שערכנו בו, אז קדימה - מצטרפים, קובעים נקודת מפגש במחלף אשדוד לכוון אשקלון, עם התייצבותי במקום אני שומע מאחורי נהמת מנועים אמרקאיים - ר. נזירי ואשתו עם הקדילאק ובועז איתן עם הפורד הפתוחה - גם הם מצטרפים לטיול.

הטיול היה מקסים, המקומות שביקרנו בהם היו בעלי ענין, אמנם באתר "החץ השחור" - היה אמור מישהו לתת היות הסבר על הסביבה והוא לא ניתן, אבל הנוף ומזג האוויר פיצו על הכל.

דורון - גיבור היום עם 3 תקרים - לפני צומת אשדוד, כשהתכוננתי לרדת לכוון רחובות - אותתי לו לשלום ואמנם הצמיג היה במצב נמוך ביותר - דורון יישר כוח על יכולת לשרוד יום כזה.

תודה לצלמים - ג'קלין ויהורם - תמונות יפות במיוחד אלו שתפסו חברים ישובים בשדה האספסת

תודה למארגנים, היה כיף ונחמד - נקווה לטיולים ספונטנים כאלו גם בעתיד ולא חשוב איזה מפגש יארגן זאת - באם יסתדר - נשתתף.

מצא משה

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבל שאתה גם טועה וגם מטעה.

למען הדיוק:המטווח והחניון הינם ע" ש נבי מרעי(שהיה לי הכבוד להכיר אותו אישית).

החץ השחור הוקם ביוזמתו של אריק שרון, זהו אתר ובו סיפרי היחידה 101 .והוא בסמיכת לאתר נבי, אך ללא קשר.

 

זה מה שנאמר שהיה מסע על שמו (לפני משהו כמו 5 חודשים) שהיה באיזור.

לפי מה שאני זוכר, יכול להיות שאני זוכר קצת לא נכון, נאמר של משהו על הצבע הלבן והשחור שהם מסמלים את ההשתלבות של הדרוזים בצבא.

כמו כן, "

כדי להגיע מקיבוץ יד מרדכי אל דרך השיזף יש לשוב לכביש 4 ולפנות לכביש הפנימי שמספרו 3411 (כרמיה-זיקים). כעבור כחצי קילומטר נבחין בצד ימין בשלט המכוון ימינה אל הדרך ואל חניון ע"ש אל"מ נבי מרעי. (השביל מסומן בצבע ירוק). ניסע ברכב בדרך העפר מרחק של כ- 1 ק"מ עד לחניון ע"ש אל"מ נבי מרעי. בדרך נחלוף לצד שדות חקלאיים מעובדים. אל"מ נבי מרעי היה סגן מפקד אוגדת עזה. הוא נולד בכפר הדרוזי חורפיש שבגליל ונהרג מפגיעת צלף ברצועת עזה בשנת 1996. אתר הנצחה נוסף לזכרו, שהוקם גם הוא על ידי קק"ל, נמצא לא הרחק מכאן, על הגבעה הקרובה לגדר ההפרדה הצופה לעבר העיר עזה. "

ציטוט מקק"ל.

 

למרות שאכן האתר הוקם ע"י האגודה להצנחת חטיבת הצנחנים וקק"ל, ואכן ישנם משהו כמו 8 מצבות על מבצעים.

אתר זה, שוב לפי מה שאני מכיר הוא גם לזכרו של נבי מרעי וגם חטיבת הצנחנים.

 

באיזור ישנו שלט "מצפה מרעי", ו"מצפור מרעי".

 

מצטער אם כל אלה הטעו אותי.

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם

ממש מדהים

יופי של טיול יופי של תמונות יופי של מכוניות

כן ירבו טיולים כאלו ספונטנים הבנתי

מקווה שהמיפגש בירשלים גם יתארגן לטיול כזה באחד השבועות הקרובים במידה ומזג האויר יאפשר

בברכת שבוע טוב

עופר בן צבי

פורסם

דורון והאסקורט והנהגים מאחורי ההגה.

אסף, משה,וגידי

ותקלה קטנה בצומת מורשה

 

יום טוב לכל החברים ושבוע נהדר

DSCN2597.jpg

DSCN2598.jpg

DSCN2599.jpg

DSCN2600.jpg

DSCN2603.jpg

יהורם !

אין על מי לסמוך רק על אבינו שנמצא במילואים!!!!!!

פורסם

איזה כיף לכם חברים ,

אתם מדהימים .

 

ואת זה אהבתי יותר מכל :

 

"תודה רבה למארגנים אשר בשקט בשקט דואגים שהכל יסתדר, ומאפשרים לנו להנות מהיצירתיות המחשבתית והדאגה ללא גבולות"

 

אני בטוח שזה כל כך נכון ולכן אתם כה נהנים ויודעים שהכל - הכל מאורגן !

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אבי קליינמן זו פשוט תמונה מדהימה בעיני.

 

:mm_yeah:

 

 

 

e1jqdm5njiz0.jpg

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קליינמן גם אתמול וגם היום אתה לא עובד???????????????

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

כמו ליטל,

 

גם אני סבור כי התמונה של "הקטנטונת" של ניסנה ונדב היא המדהימה מכולן.

כמו סוג של תמונה מהאגדות.

 

קליינמן,

כל הכבוד, היכולות הטכניות שלך במחשב, עולות עם השנים...

 

ערב טוב

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אבי

"עלה התלמיד על רבו" זה מה שאמרו חז"לנו. אני מנסה להצליח במשימה. :-D

 

ליטל

תודה על השבחים - אני משתדל ללמוד מהצילומים שלך :idea:

 

אריה

שכחת שאצלי העבודה וההובי חד הם :lol:


×
×
  • תוכן חדש...