Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על מזג האוויר הנפלא, על האווירה הטובה והאנשים החביבים

היה כיף, טיול חוויתי ומעניין

תודה לצלם החדש - גורן הקטן ושלי תמשיכי בעבודה הטובה

לכל הצלמים הנוספים תעלו תמונות לפורום

 

תודה לכולם ולאבי נוף עלהאירגון והיוזמה

 

שיירבו טיולים ספונטנים כאלו

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתוך ניסיון, הטיולים הספונטניים הם הטיולים הכי מוצלחים :-D

כיף לראות את החברים נהנים ומאושרים יחד,

תודה גדולה לצלמים

 

שבוע טוב

עדי

עדי גולדנברג 13399

פורסם

היה טיול מהנה, מזג אוויר אידיאלי למפגש של מכוניות וחברים.

תודה לצלמים על התמונות שהעלו ולאלו שעדיין לא העלו.

תודה על האוירה והחברות. לאבי, על האירגון והיוזמה.

תודה לצביקה מרגלית שהצטרף והעניק טיפ מתוק ב'יד מרדכי'

ועל המשקל ''הכל דבש'',

שבוע טוב לכולם.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

ערב טוב לכולם.

טיול מהנה ונעים מזג אויר נהדר מה עוד אפשר לבקש.

 

תמונות

התארגנות לפני יציאה אבי נוף מסביר ומחלק מספרי ברזל.

DSCN2505.jpg

DSCN2495.jpg

DSCN2496.jpg

DSCN2497.jpg

DSCN2498.jpg

DSCN2509.jpg

DSCN2510.jpg

DSCN2511.jpg

יהורם !

אין על מי לסמוך רק על אבינו שנמצא במילואים!!!!!!

פורסם
קצת על החץ השחור, למקרה שמישהו לא ידע, החץ השחור הוא ע"ש נבי מרעי, שהוא בעצם דרוזי שהגיע להיות עד מח"ט צפונית, הוא נהרג כאשר הותקף מוצב באיזור, והוא עלה לאחת העמדות עם החיילים, לקח את המאג והתחיל לירות, עד שפגע בו כדור והוא נהרג, באיזור יש גם את המטווחים שנקראים על שמו (ממש ליד החץ השחור), חבל שלא באתי, הייתי נותן לכם הסבר קצר על עזה... =]

חבל שאתה גם טועה וגם מטעה.

למען הדיוק:המטווח והחניון הינם ע" ש נבי מרעי(שהיה לי הכבוד להכיר אותו אישית).

החץ השחור הוקם ביוזמתו של אריק שרון, זהו אתר ובו סיפרי היחידה 101 .והוא בסמיכת לאתר נבי, אך ללא קשר.

צביקה מרגלית

פורסם

תודה למארגנים, תודה לצלמים ותודה למחלצים שבתוך 10 דקות כל פעם בהפרש של 10 דקות חילצו מוסטנג קשישה מצרה ומצוקה והעלו אותה על הכביש מגרגרת, נוסעת, ונכנסת לחניה בבית בכוחות עצמה.

 

היה יום מקסים וזו הרגשה טובה לדעת שיש על מי לסמוך.

 

שבוע טוב לכולם

 

ישראל

פורסם

חברים למרות שחשבנו שבקפה בצומת רעננה נגמרו האתגרים אז ככה שלא.

אבל נתחיל מהתחלה.

קמים בבוקר מעמיסים את האסקורט והופ...פנצ'ר ניפוח מהיר, טלפון לאבי נוף ויוצאים לתיקון.

בדרך חזרה צומת אשדוד עוד פנצ'ר אותו גלגל החלפה מהירה וממשכים ...לא ממש אחד הרכבים לא מניע,מתגברים וממשיכים.

יוצאים מצומת רעננה לאחר שנפרדים מכולם ועוד פנצ'ר וכזכור אין יותר גלגל חליפי, טלפון מהיר לניר בן ארי (גם לו כזכור יש אסקורט) ובאותו רגע ממש חבר יקר אבי גואטה מודיע לי שהוא בדרכו אלי והוא כבר קרוב לביתי, אילתור מהיר והגלגל החליפי מניר אצלו ברכב והא בדרכו אלי.

בקיצור יום מדהים מלא פעילות:wink: תודה לכולם על היוזמה האירגון התמונות הנפלאות והכי חשוב החברה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

הצטרפתי היום לטיול הספונטני של סניף השרון.

מזג האויר היה בהזמנה, הטיול כשלעצמו היה מעניין ומהנה, היה נחמד מאוד להיות עם חברה נהדרים,שרובם

מסניף השרון.

בקיצור,,, היה כיף של עוד שבת מעניינת.

תודה לכל מי שהיתה ידו באירגון.

צביקה מרגלית.

צביקה מרגלית

פורסם

אהה,, כמעט שכחתי!

בשיטוט בקבוץ יד מרדכי , מצאנו את הרכב שבתמונות.

כמדומני זהו ford\chevrolet קנדי. 4x4 מצוייד בכננת שממוקמת במרכז הרכב.

הרכב חדש או משופץ ברמה גבוהה ביותר , הגה ימני, מנוע חדש לחלוטין.

יודעי דבר בקבוץ מספרים שהרכב הוחלף כנגד טנק.

יד מרדכי 009.jpg

יד מרדכי 006.jpg

יד מרדכי 002.jpg

צביקה מרגלית

פורסם
אהה,, כמעט שכחתי!

בשיטוט בקבוץ יד מרדכי , מצאנו את הרכב שבתמונות.

כמדומני זהו ford\chevrolet קנדי. 4x4 מצוייד בכננת שממוקמת במרכז הרכב.

הרכב חדש או משופץ ברמה גבוהה ביותר , הגה ימני, מנוע חדש לחלוטין.

יודעי דבר בקבוץ מספרים שהרכב הוחלף כנגד טנק.

זאת משאית פורד קנדה (שנקראה בארץ פורד בולדוג) שרבות מהן שירתו בצבא האנגלי והושארו בארץ בסיום המנדט.

במקור היו עם הגה ימני ועברו הסבה לשמאלי.

זאת ביד מורדכי כנראה שימשה כבסיס למשוריין.

וכמובן כל הכבוד על הטיול והתמונות :wink:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...