Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להתקין שני מגברים ולידחוף איך שהו א שני סאבים אבללל

איך אני יכול לעשות את זה בכדי להוציא את המקסימום מקום פנוי בבגאג'

פתוח לכל הרעיונות הכל כולל הכל

 

 

תמונות ורעיונות התקבלו בברכה

תודה לעונים

פורסם

אם אתה פתוח לכל הרעיונות ואתה מפוצץ בכסף אז הנה משהו שתאהב לראות

אם לא אז תחלום אח שלי.

אבל בכל זאת כיף לראות אותו כזה. למרות שזה לא מה שאתה מחפש

 

 

http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=432962&make_type_query=&model_brand_query=brand%3DPOL&tree=Polk%20Audio%20Demo%20Vehicles

 

 

:lol:

פורסם
אם אתה פתוח לכל הרעיונות ואתה מפוצץ בכסף אז הנה משהו שתאהב לראות

אם לא אז תחלום אח שלי.

אבל בכל זאת כיף לראות אותו כזה. למרות שזה לא מה שאתה מחפש

 

 

http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=432962&make_type_query=&model_brand_query=brand%3DPOL&tree=Polk%20Audio%20Demo%20Vehicles

 

 

:lol:

חפיפ כמה זה כבר יכול לעלות 2000 ש"ח? :lol:

פורסם

אם אינני טועה, הבגאז' בקישור כבר לא יכול לשמש כמקום איחסון!

זה אפילו לא פיצרון רלוונטי עבור הבחור גם אם יש לו מיליונים בכיס.

 

ראיתי אצל מישהו באוטו על הגב של המושב הוא התקין לוח עץ, על הלוח הוא התקין שני מגברים, קרוס וקבל, וסגר את זה עם עוד פלטת עץ מלמעלה (כמובן עם הגבהות).

אתה לא צריך קבל (או לפחות לא ציינת כך) ולכן אתה יכול לעשות את אותו הדבר רק לא לרוחב גב המושב אלא באמצע הגב ולכל הגובה, ואז בכל צד אולי תצליח גם להכניס סאב.

 

ניסיתי לצייר משהו - מקווה שהבנת.

option.jpg

פורסם

כנירא לא הסברתי את עצמי טוב אני לא מפוצץ בכסף אני רק רוצה רעיון שאני יוכל להכניס את כל המערכת לחלק הפנימי של הסגאג' והחלק החיצוני של הבגאג' ישאר פנוי

פורסם

מה שאמרתי לך הוא הפיתרון הפשוט ביותר.

 

לגב המושב את מחבר פלטת עץ ועליה אתה מתקין את המגברים.

את שני הסאבים אתה שם משני הצדדים וישאר לך מספיק מקום.

 

פלטת עץ זה לא סיפור של יותר מ 30-40 ש"ח

ברגים זה לא סיפור של יותר מ 10 ש"ח (וזה בהגזמה פראית)

 

חיווט אני מניח שכבר יש לך ככה שזה לא עלות נוספת.

 

אופציה נוספת - שכבר דובר עליה והיא לא הכי מומלצת היא להתקין את המגברים על התיבה של הסאב, אם תרפד אותם בגומי בין המגבר לסאב אז נראה לי שזה יהיה בסדר.

 

אופצי נוספת - יותר מסובכת לביצוע אבל תיתן לך את מירב המקום אני חושב-

לבנות מדף מתחת למגש האחורי ובו להושיב את המגברים (בגובה).

 

לגבי הקטנת המקום שהסאבים לוקחים זה נראה לי חסר פיתרון.

שני סאבים = שתי תיבות = פחות מקום.

אולי רק להניח אותם בבגאז' במקומות שלא מנוצלים בד"כ - מעל הגלגל האחרוי רוחב הבגאז' בד"כ יותר גדול מאשר בפנים אז אתה יכול למקם אותם שם בשני הצדדים. החיסרון - אם תרצה פעם לשים משהו ארוך יותר בבגאז' לא תוכל.

 

בקיצור - סאבים באים על חשבון מקום ואין לך הרבה מה לעשות עם זה בתקציב דל.

פורסם

הבנתי אותך תודה רבה

 

 

אבל זה אפשרי ליבנות מדף מיתחת למדף האחורי ???

ומה מבחינת מקום להיתעשקות עם המגברים ??? על זה גם צריך לחשוב כי לא ניראה לי שיהיה מקום שם

×
×
  • תוכן חדש...