Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה2002 1800 קוד תקלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(DTC) CODE # P0700....Transmission Control System (MIL Request) Translation: Transmission Control Module (TCM) Malfunction or Failure. P0700 Information Code The Transaxle Control Module (TCM) monitors the malfunction of sensors and actuators relating to transaxle control. If any malfunction is detected, the TCM informs the PCM by sending a signal (P0700 code). P0700 means that a code has been set in the TCM. This code is for information ONLY. If this code is present, check for transaxle codes. So basically, the P0700 code is telling you to check the TCM for a transaxle DTC. The TCM can not turn on the check engine light so it has the PCM do it. The dealer probably saw the code P0700 and went to the TCM and pulled out the code stored there telling them the Transmission Solenoid Assembly (TSA) is bad. This is a good example of understanding what the codes actually mean. If the manual you looked at said the TCM is bad and to replace the TCM when you see a P0700, then it is wrong.

פורסם

מה זה אומר רק הבנתי שזה משהוא בגיר יש לצין כשזה קורה כל האורות בלוח השעונים נדלקים והאוטו מתכבה ולאחר מנוחה האוטו נדלק שוב

פורסם

שבת שלום

הגיר בדגם הזה, ובאופל באופן כללי, לא בעייתי

התקלה באה מהמנוע, או ממערכת אחרת

תקלה U2105 זו תקלת תקשורת בין המחשבים ברכב

והיא גורמת לתקלה P0700

אם אני זוכר נכון לדגם הזה יש בקרת אחיזה ESP

במערכת הזאת יש 3 "שחקנים": מחשב מנוע, מחשב גיר, ומחשב ABS

אם אחד ה"שחקנים" לא מתפקד המשולש לא מתקיים.

השאלה מה תופעות הלוואי של התקלה?

אם אין תופעות לואי, פשוט תתעלם

אם יש תופעות לוואי גש למורשה לבדיקה, ותכין את עצמך להוציא הרבה כסף

כי יש סבירות שתקלה באחד המחשבים גורמת לאיבוד התקשורת

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

×
×
  • תוכן חדש...