Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוטי פלגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הלכתי לחשמלאי רכב בגלל שיש לי פיצוצים (או בלעז בקפיירים) החשמלאי בדק ואמר לי שחוטי הפלגים שלי דפוקים ושהחלפתם תפתור את הבעיה. האם זה יתכן?

( יש באוטו פלגים חדשים, פלטינה וקבל חדשים)

אודה לתשובתכם

פורסם

כן.

תבדוק אותם. הם נראים לך בלויים?

מתי פעם אחרונה החלפת אותם?

יתכן גם שצריך כיוון שסתומים-תבדוק.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
כן.

תבדוק אותם. הם נראים לך בלויים?

מתי פעם אחרונה החלפת אותם?

יתכן גם שצריך כיוון שסתומים-תבדוק.

איך הגעת לכיוון שסתומים?

ברור שיש פה בעיה חשמלית בלבד. הבחור פשוט צריך לאתר אותה.

פורסם

אולי החלפת בין החוטים של ההצתה?

או שההצתה לא מכוונת, או שמכוון ההצתה לא מכוון....

 

יכול להיות שאחד (או יותר) מהחוטים התבלה ופורק את הניצוץ לגוף או לחוט אחר...

 

בהצלחה,

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אתמול הלכתי לחשמלאי רכב בגלל שיש לי פיצוצים (או בלעז בקפיירים) החשמלאי בדק ואמר לי שחוטי הפלגים שלי דפוקים ושהחלפתם תפתור את הבעיה. האם זה יתכן?

( יש באוטו פלגים חדשים, פלטינה וקבל חדשים)

אודה לתשובתכם

 

בעל מקצוע ראה את האוטו ואבחן את התקלה.

הדיאגנוזה , על פניה, נראית הגיונית. אם הבעייה לא תיפתר במקום , אל תשלם.

 

למה אתם כבר ממציאים תקלות שלא קיימות ? כיוון שסתומים , החלפת חוטים .

אתם באמת חושבים שאתם מסוגלים לאבחן מרחוק יותר טוב ממה שמוסכניק שראה את האוטו קבע? :?

פורסם

שלום.

הפיצוצים שיש לך "הם לא מחוטי הצתה"!!!

חוט הצתה לא תקין יגרום למנוע לזייף. (פלג אחד או יותר) יפסיקו לתפקד

המכונית לא תיסחב והמנוע יקרטע .

 

 

"פיצוצים" בק-פייר יכולים לינבוע ממספר סיבות

א) תערובת דלק עניה דבר זה גם עלול ליגרום לשסטומי יניקה להישרף

מחוסר קרור.(יש לטפל בקרבורטור או לכון).

ב) כיון הצתה גרוע (ההצתה מאוחרת מדי) יש לכון הצתה.

ג) במידה ויש פלטינות וכבל או פלטינה סגורה ואו יתכן קבל לקוי

ד) היצתברות של פיח בסעפת יניקה תיגרום להצתת התערובת בסעפת עצמה.

הסיבה לדוגמא מנוע שורף שמן דרך מובלי השסטומים והשמן חודר לסעפת היניקה

יש להחליף גומיות מובלים.

ה) היצתברות של פיח על הבוכנות תיגרום לדטונציה. דורש טיפול יסודי יותר

ו) אחרון חביב אגזוז סתום יגרום גם לתופעה :idea:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

הפיצוצים שיש לך "הם לא מחוטי הצתה"!!!

חוט הצתה לא תקין יגרום למנוע לזייף. (פלג אחד או יותר) יפסיקו לתפקד

המכונית לא תיסחב והמנוע יקרטע .

 

 

"פיצוצים" בק-פייר יכולים לינבוע ממספר סיבות

א) תערובת דלק עניה דבר זה גם עלול ליגרום לשסטומי יניקה להישרף

מחוסר קרור.(יש לטפל בקרבורטור או לכון).

ב) כיון הצתה גרוע (ההצתה מאוחרת מדי) יש לכון הצתה.

ג) במידה ויש פלטינות וכבל או פלטינה סגורה ואו יתכן קבל לקוי

ד) היצתברות של פיח בסעפת יניקה תיגרום להצתת התערובת בסעפת עצמה.

הסיבה לדוגמא מנוע שורף שמן דרך מובלי השסטומים והשמן חודר לסעפת היניקה

יש להחליף גומיות מובלים.

ה) היצתברות של פיח על הבוכנות תיגרום לדטונציה. דורש טיפול יסודי יותר

ו) אחרון חביב אגזוז סתום יגרום גם לתופעה :idea:

 

עם כבר מדברים עם חוטי הצתה מישהוא מכיר חברה בשם NOLOGY ?

לפי מה שראיתי באתרים בחו"ל אלו אחלה חוטים שעובדים בסגנון של שפורפרת של אמר"ל

(יענו מגבירים את המתח מעצמם ללא מקור חיצוני) מישהוא התנסה איתם?? מכיר? שמע??

 

בברכה מושיק גלימידי

קו---------------------------------------

פורסם

מישהו יודע איך מחליפים חוטים ב 106 GTI? אין שם חוטים אלא פשוט פלטה שיש לכל האורך שלה יציאות לפלאגים ובקצה יש חיבור לקונקטור, מה שנראה לי תאורתית זה שאם יציאה אחת של פלאג דורשת החלפה זה אומר שצריך להחליף את כל העסק. האם אני צודק?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נשתרבבוו לתשובות תשובות ושאלות לא לעניין!

טריומף התיחס רק לסעיף ב+ג בתשובתו של בני,ל

ולתשובתו של מנהל הפורום.

החלף כבל +פלטינה ובשביל הבונוס החלף גם חוטי הצתה

לקוים.אשר אינם קשורים לבק-פייר!

בברכה . צביקה קרבורטור

נתניה. טל-מען:09-8613182 :!::mad::mad::mad::mad::evil::x

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם
נשתרבבוו לתשובות תשובות ושאלות לא לעניין!

טריומף התיחס רק לסעיף ב+ג בתשובתו של בני,ל

ולתשובתו של מנהל הפורום.

החלף כבל +פלטינה ובשביל הבונוס החלף גם חוטי הצתה

לקוים.אשר אינם קשורים לבק-פייר!

בברכה . צביקה קרבורטור

נתניה. טל-מען:09-8613182 :!::mad::mad::mad::mad::evil::x

צביקה קרבורטור, ראשית תודה.

הפלטינה והקבל חדשים. פתחתי וסגרתי את הפלטינה אין ספור פעמים והבעיה לא נפתרה. ניסית לכוון הצתה דרך שמיעה גם לא הלך. המנוע פשוט לא עובד יפה ולכן הזזת המפלג לא משנה משמעותית את עבודת המנוע ולכן לא מצליח למצוא את הנקודה האופטימלית.

יכול להיות באמת שאם אחליף חוטים אז המנוע יעבוד יותר טוב ואז אוכל לכוון הצתה?

הפיצוץ נשמע פעם ב ... לא כל הזמן. זה קורה בעיקר כאשר אני עומד בניוטרל ונותן מכה אחת פול גז, המנוע כאילו נחנק ונותן בק פייר . עכשיו מה לעשות?????

פורסם

בשיחה טלפונית שיש לי עם המתלונן בעל הטריומף מתבררשבעיית

הזיוף נבעה מפלג מס 3 שהתפייח בגלל צוק אוטמטי תפוס!

לאחר ניקוי הפלג מפיח הרכב עובד עגול ויציב והפסיקה

בעיית הבק פייר בעת האצה.

בברכה ולידיעת חברי הפורום

צביקה קרבורטורים נתניה. :mad::!::idea::evil:

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם

התפייח :shock:

 

[ ... ]( יש באוטו פלגים חדשים, פלטינה וקבל חדשים)

 

כמה זמן לוקח לפלאג להתפייח ? חשבתי שצריך הרבה זמן ...

כל הכבוד על איתור התקלה.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...