Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי... קניתי את המגבר שמופיע בלינק בחו"ל,

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180267645753&aglr=1

 

על איזה סאב לדעתכם הוא יעבוד הכי טוב?

 

תקציב לסאב+תיבה עומד על גג 1500 שקל...

 

בקשר לשאר הרמקולים אני גם מתלבט, קניתי בנוסף מגבר 4 ערוצים בלינק הבא:

 

http://cgi.ebay.de/Hifonics-ZEUS-ZXi9400-ZXi-Serie-9400-UVP-469_W0QQitemZ130274489016QQcmdZViewItemQQptZCE_Auto_Hi_Fi_Autoverst%C3%A4rker?hash=item1e54f6f2b8

 

רציתי גם לשאול בכללי על המגברים של HIFONICS, הם טובים? אמינים? חזקים?

 

את כל זה אני הולך להתקין בסוזוקי בלנו, לא יודע עדיין איזה מודל, אבל גם אותה אני אקנה בקרוב.

 

מומלץ להתקין קבלים לכאלו מגברים? אם כן כמה פארד?

 

הרדיו דיסק הולך להיות: PIONEER 8950BT, אם מישהו מכיר רדיו דיסק יותר טוב עם BT ו-AUX בערך באותו מחיר אני אשמח לשמוע הצעות.

under construction...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי את המונו Hifonics Brutus 2006D

מגבר מעולה.

 

יש שיגידו שההספקים של המגברים שלהם מעט מוגזמים, אבל העובדות בשטח מפריכות את הטענות האלה

(העובדות האלה הם המגבר הנ"ל שעובד מצויין עם מפלצות כגון סטרוקר / "Orion HCCA 15)

 

תתחדש :)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם
יש לי את המונו Hifonics Brutus 2006D

מגבר מעולה.

 

יש שיגידו שההספקים של המגברים שלהם מעט מוגזמים, אבל העובדות בשטח מפריכות את הטענות האלה

(העובדות האלה הם המגבר הנ"ל שעובד מצויין עם מפלצות כגון סטרוקר / "Orion HCCA 15)

 

תתחדש :)

 

 

 

אתה מוציא ממנו 2000 RMS או שאתה עובד בהתנגדויות היותר גבוהות שלו?

under construction...

פורסם
אתה מוציא ממנו 2000 RMS או שאתה עובד בהתנגדויות היותר גבוהות שלו?

ממש לא.

הוא מפעיל כרגע "JL Audio W3V3 12 ב-4 אוהם.

 

מה שאמרתי לגבי הסטרוקר/אוריון זה מנסיון אישי של אנשים, חלקם מהארץ (סטרוקר/W7) וחלקם מחו"ל (אוריון)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם
אתה מחפש רעש או איכות?

 

 

גם וגם למען האמת...

איכות חשובה מאד... מצד שני צריך גם למצות את הרמקולים והמגברים.......

נגיד את זה ככה... לא חשוב לי שכל העולם ישמע איתי את המוזיקה... חשוב לי לשמוע אותה טוב... אבל חזק... :)

(יש לי מערכת קולנוע ביתי עם 7 רמקולים בחדר ושזה לא מספיק חזק אני מפעיל פה מערכת של תקליטן, בחדר כמו שאמרתי בהודעה שמציגה אותי... יש לי שריטה עם סאונד...)

under construction...

פורסם

תודה רבה, ה- IDMAX הזה נראה לי עסקה משתלמת מאד ביד שניה, עדיף ה-10 או 12 אינטש? או שזה לא משנה?

באיזה תיבה כדאי להתקין סאב כזה? סגורה או פתוחה? זה סאב של יותר רעש או איכות או הכל מהכל?

הרכב יהיה סוזוקי בלנו.

 

ועוד שאלה, מכיוון שאני רואה שאתה מבין בזה הרבה יותר ממני (הידע שלי מסתכם ב-ZAP ו EBAY בגרמניה)אתה יכול להמליץ על קומפוננטים טובים? אני חושב להתקין 2 זוגות קומפטננטים, גם מקדימה וגם מאחורה, אשמח לשמוע עצות והצעות לשיפור,

 

ושוב מודה לך מעמקיי ליבי.

under construction...

פורסם
תודה רבה, ה- IDMAX הזה נראה לי עסקה משתלמת מאד ביד שניה, עדיף ה-10 או 12 אינטש? או שזה לא משנה?

באיזה תיבה כדאי להתקין סאב כזה? סגורה או פתוחה? זה סאב של יותר רעש או איכות או הכל מהכל?

הרכב יהיה סוזוקי בלנו.

 

ועוד שאלה, מכיוון שאני רואה שאתה מבין בזה הרבה יותר ממני (הידע שלי מסתכם ב-ZAP ו EBAY בגרמניה)אתה יכול להמליץ על קומפוננטים טובים? אני חושב להתקין 2 זוגות קומפטננטים, גם מקדימה וגם מאחורה, אשמח לשמוע עצות והצעות לשיפור,

 

ושוב מודה לך מעמקיי ליבי.

 

 

ד"א תקציב לקומפוננטים: עד 3K ל-2 זוגות.

under construction...

פורסם

שמחתי מאוד לעזור.

הידע שלי לא גדול בשלך, אולי במעט תקרא מעט בפורום ותדע הכל, ממליץ בחום.

לגבי תיבה פתוחה או אטומה אני לא יודע בנוגע לסאב הזה. תנסה להריץ חיפוש עם המילים האלו(תיבה פתוחה או אטומה).

לגבי הקומפוננטים מה התקציב?

בנוגע לרדיו דיסק, לדעתי תחליף אותו ל785. מלא אפשרויות ופיצרים. אם אתה יכול לוותר על הבלוטוט' ולקנות דיבורית חיצונית.


×
×
  • תוכן חדש...