Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה אוהב סאונד היקפי? בגלל זה אתה רוצה שתי קומפוננטים?

הסט כבלים שהבאת הוא רק rca ?

תוכל לקנות בתקציב הזה הרבה סטים צריך לשמוע, פתוח לייד שניה?

ממליץ לך לא לרשום הודעה אחרי הודעה אם יש לך משהו להוסיף תערוך אותה.

אם אדם אחר הגיב ואז אתה רוצה להגיב אתה יכול להגיב אחריו.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, סאונד היקפי זה טוב, היקפי וחזק.

אתה חושב שעדיף קומפוננט 3WAY?

 

פתוח ליד שניה, תלוי במצב שלהם, אני אוהב TRABLE חזק.

 

תודה על הטיפ. :)

 

ההבדלים בין הכבלים הם: בעובי של ה + וה -, הסט הזול יותר עם קוטר של 25mm והסט היקר יותר הוא בקוטר של 35mm.

 

מבחינת החברה HIFONICS הסט הזול יותר מספיק למגברים עד הספק של 1500RMS. (כמו שכתוב על האריזה).

הסט היקר יותר הוא עד 2000RMS לפי האריזה.

 

הסט כולל כבל RCA, חמישה מטרים של כבל + ומטר כבל - וכולל בית פיוז, בסט היקר פיוז של 150A ובסט הזול יותר 100A.

 

מצטער על כל הגרמנית באתרים, פשוט משם אני קונה את הדברים שנידונו.

under construction...

פורסם

קומפוננט מצריך בניות שעולות הרבה. יש לך ידע בפיבר ? אם לא תצטרך לשלם הרבה על בניות, אלא אם כן בבלנו יש 4' על הדש ושם תוכל להכניס את המיד. בטבעות mdf את המידבאס ואת הטוויטר בקורות בנייה לטוויטר בקורות עולה פחות.

לפי דעתי תוכל לקנות בארץ או שאם משלוח לא עולה לך(זאת אומרת מישהו מביא לך מהארץ שבה הזמנת) חפש חברות כמו סטינגר, קנו.כבל מתח 4 גייג של קנו ועוד 3 זוגות rca heilx יספיקו לדעתי.

בארץ אתה יכול לדבר עם יוסי אלפיין ועם ישראל שתיהם מהפורום יש להם מחירים מעולים. הם גם מתקינים מעולים.

אני הייתי משאיר בסביבות ה500 - 600 שח לאיטום דלתות קדמיות.

ועוד קצת כסף לחיווט איכותי בדלתות של אמגה אודיו.

למרות שענית על שאלות אלו הבתחלה נעשה קצת סדר:

מה התקציב שלך למערכת כולל התקנה וחייוט , כמה רמקולים אתה רוצה, סאב, פתוח ליד שניה?

ממלייץ להגיע לאחד המפגשים תוכל לשמוע כמות רבה של סטים ולהחליט.

פורסם

אין תקציב מסויים..... אני לא יודע כמה כסף להוציא.... אני רוצה לקנות דברים טובים להתקין אותם לבד, בחיים אני לא שמעתי על איטום בדלתות או כל הדברים האלו, אין לי מושג מה זה ולמה צריך את זה. אני מקווה מאד שמחר אני אלך למפגש ואראה ואלמד ואבין יותר בנושא הזה.

 

בכל אופן הקטע של התקציב למערכת בא בגלים, פעם אני קונה את המגברים עם הכבלים, אח"כ סאב, אח"כ HU, אח"כ קומפוננטים, אח"כ קבלים. זה נראה לי סדר העדיפויות.

 

שוב אני מדגיש אין לי מושג מה אטימות, למה צריך פיבר גלאס, ומה זה כל הדברים האלו. בחיים לא שמעתי על זה. כנראה שבעניין של הרכבים יש לי עוד המון מה ללמוד.

 

המקומות שהצעת לי נמצאים בדרום או יותר בכיוון המרכז?

under construction...

פורסם

לדעתי זה Hu לאחר מכן רמקולים, לאחר מכן מגבר רק אז כבלים והתקנה ולאחר מכן סאב . קבלים לא משמעותיים בכלל, מה שהם נותנים למערכת כל כך קטן. מערכות יקרות בהרבה לא משתמשות בקבלים. אני חושב שזה יפה רק מבחינה חיצונית .

פיבר גלאס זה כדי למקם את המיד כי אתה לא יכול ל"זרוק אותו" סתם על הדשבורד.

איטום בעצם מפרגי בין רעשי החוץ לרעשי הפנם וגם משפר את התהודה של הרמקול: דמיין רמקול שמנגן לתיבת פח( לא יישמע כל כך טוב) אבל עם איטום נשמע הרבה יותר טוב כמעט בכל המקרים, יש דלתות שהם דיי אקוסטיות(לא יודע לגבי בלאנו).

את המגברים כבר קנית ?

בכל זאת תתן תקציב שיהיה אפשר עם מה להמליץ.בינתיים כמה יש לך למערכת.?

פורסם

אני מתכנן ככה:

 

HU- PIONEER 8150BT את זה מצאתי ב-2000 שקל... אפילו קצת פחות (חדש)

 

מגברים- ראית כבר עם הכבלים זה יוצא בערך 3800 שקל...

 

סאב- IDMAX - שניים-עשר אינטש אמרנו שזה סביבות 1500 שקל

 

קומפוננטים- אין לי מושג איזה ומה לקחת אני רוצה להשקיע משהו בסביבות 3000 ל-2 קומפוננטים.

 

זהו.

under construction...

פורסם

למה דווקא היפוניקס? אני לא יודע לגבי האיכות שלהם אבל אני כמעט בטוח שיש מגברים טובים מהם בטווח מחיר הזה.

תפריד את תקציב המגברים לתקציב הכבלים.

יש היפוניקס מונו כמו שרצית בפורום מכירה של נאור קיקר שהרים סאב של 3000 בצורה חזקה. זה מה שאתה אוהב ? להרעיד חלונות ואת הלוחית רישוי שלך ? אם כן לפי דעתי שווה ללכת על מונו כזה.

אם אתה לא מחפש דבר כזה לך על סאן דאון 1000D מיד שניה גם בפורום מכירה יש. נותן 1000 rms ב 1 אום ונותן תמורה מעולה למחיר.

פורסם

לא שמעתי עליהם הרבה דברים טובים, אבל בכל מקרה זה השיקול שלך בסופו של דבר. במקום ה4 ערוצים הייתי לוקח קיקר kx650.4 . פשוט מגבר מפלצת וזה טוב למי שמחפש הרבה רעש באוטו.

הוא יגביר כל קומפוננט שאני מכיר.

בכל מקרה נחכה לחברי הפורום שמומחים ממני והתנסו עם מגוון של מגברים והם יוכלו לעזור יותר ממני.

אבל בפעם השלישית בשביל שיוכלו לעזור צריך תקציב

פורסם

אני מתכנן ככה:

 

HU- PIONEER 8150BT את זה מצאתי ב-2000 שקל... אפילו קצת פחות (חדש)

 

מגברים- ראית כבר עם הכבלים זה יוצא בערך 3800 שקל...

 

סאב- IDMAX - שניים-עשר אינטש אמרנו שזה סביבות 1500 שקל

 

קומפוננטים- אין לי מושג איזה ומה לקחת אני רוצה להשקיע משהו בסביבות 3000 ל-2 קומפוננטים.

 

זהו.

 

כתבתי כבר את התקציב הזה... לא ראית קודם?

under construction...

פורסם

פיספסתי את זה.

לפי דעתי: Hu-קלריון 785\ אלפיין 9855 יד שניה. prs880. איכותי מהפיוניר 8150 לדעתי.

מגברים:מונו: סאן דאון 1000D וסאן דאון 100.4.

סאב idmax או w6\w7/

קומפוננט קדמי : יש הרבה אפשרויות : היי אנרג'י, קלרוס, הייבריד אוביישן, dls up6 , או ראין בואו(לא מתמצה בדגמים שלהם.)k2p .

קומפוננט אחורי: אנרגי, דוטק, יש עוד דגמים. חכה להמלצות נוספות.

חיווט והתקנה: המלצתי לך על יוסי אלפיין ועל ישראל junior 66.

פורסם

מתכנן או כבר קניתה את המגברים.?

 

IDMAX ב-1500 שח למשומש ,חדש +תיבה עולה כמעט כפול

 

רדיודיסק קח פיוניר 7900 עונה על הדרישות שלך עם אותו איכות סאונד כמו ה 8150

רק שהוא עולה 1450 שח {בכסף שתחסוך תוכל לקנות קומפוננטים או סאב יותר טובים}

 

על סאב אני ממליץ על אסנדנט אודיו ארסנאל ,1800 שח

 

קומפוננטים HAT קלארוס X2 יעלה 4200 שח

 

את הסאב והקומפוננטים אתה יכול להשיג דרך ספונסר פורום אליקו מ-L&C {אני גם בטוח שהוא יסתדר איתך במחיר

כי אתה קונה מספר רכיבים}.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=279805

פורסם

חשבת על P3 כפול לסאב? אם כבר הזכרת P3 שזה 500 רמס, למה לא כפול כי אתה מחפש משהו חזק במיוחד. הW7 פחות חזק ויותר יקר, האיכות של הP3 מצויינת, לא יודע מה לגבי הW7.

יש לחבר שלי ID-MAX והוא סאב גם מטורף אבל יקר מאוד.

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

פורסם

הw7 יהיה יותר חזק מ2 p3 אבל אין בינהם השוואה בכלל, לא חסר מציאות של סאבים בפורום מכירה בתקציב של 1500שח

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...