Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שבעת החלפת הילוך נשארה הידית אצלי ביד

אני מחפש ידית חדשה. ראיתי שהרבה פה החליפו את הידית שלהם

אבל לא מצאתי כתובת מדויקת של מקום שאפשר לקנות בו את הידית

לאחר שהייתי ב3 חנויות אוטו דיפו ומלא חנויות לאביזרי רכב אני נואש :?

אני לא מחפש משהו ספורטיבי, אז אל תשלחו אותי לאתרים

סתם ידית קטנה ולא מקורית

תודה מראש לעוזרים

פורסם

אם אתה מחפש משהו פשוט - לך ותקנה מפירוק.

 

טיול ברח' המסגר בת"א יאפשר לך למצוא את מבוקשך דיי מהר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אתה מחפש משהו פשוט - לך ותקנה מפירוק.

 

טיול ברח' המסגר בת"א יאפשר לך למצוא את מבוקשך דיי מהר.

 

טיילתי במסגר לפני שבוע. לא מצאתי כלום.

פורסם
אם אתה מחפש משהו פשוט - לך ותקנה מפירוק.

 

טיול ברח' המסגר בת"א יאפשר לך למצוא את מבוקשך דיי מהר.

 

טיילתי במסגר לפני שבוע. לא מצאתי כלום.

 

נסה אצל יזדי - 03-9570000

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אתה מחפש משהו פשוט - לך ותקנה מפירוק.

 

טיול ברח' המסגר בת"א יאפשר לך למצוא את מבוקשך דיי מהר.

 

טיילתי במסגר לפני שבוע. לא מצאתי כלום.

 

נסה אצל יזדי - 03-9570000

 

אין לו.

תודה בכל מקרה

פורסם

בכול מקום לפירוק יש ידיות. ועם לא אז תשאל את המוסך של פיאט ותברר כמה עולה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

למה לא מקורית?!

 

יכול להיות שמחיר ידית (זה לא באמת כל הידית, זה רק התפוח מלמעלה) מקורית הוא שווה לכל כיס.

 

בזמנו שהייתה לי את ה-205, גם לי נשבר התפוח מלמעלה הלכתי לחברה לברר והמחיר היה סה"כ 60 ש"ח, יותר זול מכל תחליפי.

פורסם
למה לא מקורית?!

 

יכול להיות שמחיר ידית (זה לא באמת כל הידית, זה רק התפוח מלמעלה) מקורית הוא שווה לכל כיס.

 

בזמנו שהייתה לי את ה-205, גם לי נשבר התפוח מלמעלה הלכתי לחברה לברר והמחיר היה סה"כ 60 ש"ח, יותר זול מכל תחליפי.

 

מכיוון שמקורית עולה 200 שקל.

בדקתי במקום שרפי לין המליץ

פורסם

בחנויות החלפים והאביזרים יד מבחר ידיות אוניברסאליות, מהן מאוד נעימות למגע ונראות טוב.

 

זה בא סט עם כמה תותבים להתאמה, אבל מה שאני עושה זה משמן קצת את ההברגה, לוקח אפוקסי פלסטלינה, ממלא את הידית ולוחץ למקום.

 

שווה.

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...