Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התחת מזכיר את הקופרה, ואיך שהוא הקוקפיט מצליח להראות מודרני וספרטני גם יחד. בדיוק כמו שרכב ספורט צרפתי צריך להראות. שיא היופי היא בטוח לא, אבל מהכתבה עולים דברים חיוביים ביותר. קרסו לטיפולך.

פורסם

נראית מעולה מבפנים ומבחוץ, ועל פי הכתוב היא קרובה לפוקוס RS ביכולות הדינמיות, יהיה מעניין לראות מבחנים השוואתים .

העסק מתחיל להתחמם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

נראית מעולה מהצד, קצת פחות טוב מלפנים.

הפנים הוא שידרוג לעומת מגאן נוכחית, אבל לא מתקרב למה שמציעות האחיות לבית VAG.

ועדיין, אם יהיה שם מקום מאחור - מתחרה ל- GTI שלוש דלתות מבחינתי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אייל, לפני שאתה שופט אותה - תשב בה.

 

כל גרסאות הספורט לבית רנו (מהטווינגו הקטנה והמדליקה ועד המגאן העצבנית) מציעות תאי נוסעים הרבה יותר ספורטיביים, קרביים ונוחים מהמוצע מהגרסאות המתחרות פולקסווגן.

 

יתכן והעיצוב לא מדהים והאיכות אולי נופלת במעט מתאי הנוסעים של הוואגיות,

אבל מספיק ישיבה קצרצרה בספורט'ס של רנו בשביל להרגיש בבית.

להרגיש קרבי וספורטיבי למהדרין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
נראית מעולה מהצד, קצת פחות טוב מלפנים.

הפנים הוא שידרוג לעומת מגאן נוכחית, אבל לא מתקרב למה שמציעות האחיות לבית VAG.

ועדיין, אם יהיה שם מקום מאחור - מתחרה ל- GTI שלוש דלתות מבחינתי.

 

אולי מבחינת איכות ועיצוב הפנים המאגאן הקודמת לא היוותה תחרות לדגמי VW , אבל מבחינת יכולות שילדה והתנהגות היא העבירה קורסים לדגמים האילמים של VW.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ודווקא מהבחינה הזאת של התנהגות, נקודת החוזק המסורתית של דגמי הספורט של רנו, נראה, לפחות ע"פ הביקורת המאוד ראשונית הזאת, שהם אולי הלכו אחורה (באופן יחסי לפנינה הקודמת, זה לא אומר שהיא לא תמשיך להיות לפני המתחרות).

אבל זאת ביקורת מאוד מצומצמת וראשונית. נחכה לשמוע עוד.

 

504L, תודה על אספקת המידע השוטפת בנושא 8)

 

ניר

פורסם
ודווקא מהבחינה הזאת של התנהגות, נקודת החוזק המסורתית של דגמי הספורט של רנו, נראה, לפחות ע"פ הביקורת המאוד ראשונית הזאת, שהם אולי הלכו אחורה (באופן יחסי לפנינה הקודמת, זה לא אומר שהיא לא תמשיך להיות לפני המתחרות).

אבל זאת ביקורת מאוד מצומצמת וראשונית. נחכה לשמוע עוד.

 

504L, תודה על אספקת המידע השוטפת בנושא 8)בשמחה :-)

 

ניר

 

מחד, בל נשכח כי ההשוואה מתייחסת ל-R26 ולא לדגמים הסטנדרטיים כפי שנמכרו בארץ. מה שמעניין בכתבה היא דווקא הציוויליות של הרכב - ונוחות הנסיעה הטובה גם על שלדת "קאפ". נקודה חזקה נוספת היא הדרך החלקה בה יורדים 250 כ"ס לגלגלים הקדמיים.

 

מאידך, אם שלדת "קאפ" מתורבתת ואף סטרילית יחסית, מה יהיה על שלדת ספורט הרגילה? :roll:

 

כותב הכתבה, סטיב סאטקליף, הוא אחד הבוחנים המיומנים בעיתונות הבריטית כיום(ונהג מוכשר מאד). בנוסף הוא החזיק R26 כמכונית למבחן ארוך טווח של שנה, כך שדעתו מעניינת למדי.

 

עם זאת, שוה לבדוק את שאר האתרים, שמן הסתם יוציאו כתבות מקבילות בימים אלו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...