Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

מדובר על סעפת יניקה של מנוע פינטו (מנוע פורד, 2 ליטר בלוק 205) וקרבורטור מתצורת וובר 32-36 DGAV.

 

נאמר לי שהקרבורטור מתאים אך ורק לסעפת של מנוע 2 ליטר, רכשתי סעפת של מנוע 2 ליטר וגם את הקרבורטור. ולצערי גיליתי הפתעה לא נעימה, 2 הברגים של הסעפת נכנסים לבסיס של הקרבורטור, אך 2 הנותרים מסרבים להיכנס בגלל שההברגה לא מספיק ארוכה בשבילם.

 

רציתי לשאול, מה עושים במצב כזה? איך אפשר להתאים את הקרב' בכל זאת?

 

מצורפות מס' תמונות, תודה, JEP.

DSC_8281.JPG

DSC_8285.JPG

DSC_8286.JPG

פורסם

שלום רב !

מממבט ראשון, אני מבחין, שאורך הצוואר התחתוןו של הקרבורטור קצר, ואינו מתאים לסעפת של מנוע 2 ליטר, שבמקור מורכב עליו, קרבורטור פירבורג, בעל צוואר תחתון ארוך יותר.

הקרבורטור וויבר 32/36, מיועד במקור לסיירה 1600.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עד כמה שידוע לי, וקראתי לא מעט על זה, על מנוע 2 ליטר היה מורכב DFTH 30-34 וובר או 32-36 DGAV וובר.

על מנוע 1.6 מורכב 28-30 DFTH, שוכב אצלי כזה במחסן.

 

JEP.

פורסם

בכל מקרה וויבר כפי שנראה בתמונה, לא מתאים לסעפת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

זה ידוע שהקרבורטור וובר והוא לא מתאים לסעפת ב100 אחוז. השאלה היא: איזה אפשרות יש בשביל לעשות התאמה?

חשבתי להרחיב את החורים בצד אחד של הקרבורטור, אבל זה נראה לא בטוח בעולם.

 

JEP.

פורסם

שלום רב !

גם הרחבת החורים לאורכם לא תתאים, ולא מומלצת.

יש לברר ברשת האם קיים קיט הסבה של מתאם לסעפת הזאת.

היע הקרבורטור המקורי פירבורג, שהיה שייך במקור לסעפת זאת?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
פורסם

כן, וגם 32-36 DGAV כמו שהבנתי לפי פורומים בחו''ל. רוב האנשים ממליצים להחליף את ה30-34 DFTH ב32-36 DGAV.

יש מצב שזו לא סעפת של מנוע 2 ליטר?

 

JEP.

פורסם

לצערי יש מספר סוגים של סעפות של מנוע 2 ליטר.

לאחר בירורים רבים, מדובר על סעפת של מנוע 2 ליטר אך מסוג שלא מתאים לקרבורטור 32-36 DGAV מבחינת ברגים.

 

רעיון שחשבתי להוציא את הברגים של הסעפת מצד אחד, להרחיק אותם מעט מזוג הברגים שיש ממול (בעזרת חריטה בסעפת יניקה). מה אתם אומרים על הרעיון?

 

JEP.

DSC_8287.JPG

פורסם

אם יש לך מספיק "שטח הרחבה", אתה תוכל להשתמש בפרז, דרמל או מקדח בקוטר מתאים לקדח של הקרב', בכדי לעשות את שני החורים אובלים.

לפי התמונות שהעלת ישנה בריחה (לדעתי של 5 מ"מ). אם כך ונניח שיש שוב-"שטח הרחבה" תוכל לעשות זאת אם יש לך חוש טכני מינימאלי.

בהצלחה ואל תשכח לעדכן.

פורסם

לצערי הסעפת לא מתאימה לקרב', הקרב' בורח בכמה מ''מ החוצה. אכזבה גדולה.

אם מישהו ראה/שמע/מכיר סעפת כזו:

 

kaasari.jpg

 

לאחר שיטוטים רבים של סיירות/קפרי וכו' בחו''ל, אפשר פשוט לשבת ולאכול את עצמך. תראו באיזה מחיר מצאתי סעפת יניקה מתאימה וקרבורטור 32-36 DGAV:

 

http://www.fordcapriforum.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=31687

 

אם מישהו נתקל בסעפת כזו (מגיעה במקור בדגמי LASER של סיירות וקפרי), מוזמן לשלוח לי הודעה.

תודה על העזרה, JEP.

פורסם
שלום רב !

גם הרחבת החורים לאורכם לא תתאים, ולא מומלצת.

יש לברר ברשת האם קיים קיט הסבה של מתאם לסעפת הזאת.

היכן הקרבורטור המקורי פירבורג, שהיה שייך במקור לסעפת זאת?

בברכה

צביקה

השאלה החוזרת מודגשת באדום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הקרבורטור המקורי היה 30-34 DFTH וובר, הסעפת הגיעה ממנוע 2 ליטר פינטו אשר יובא לכאן מחו''ל על ידי אחד מחברי הפורום כאן.

 

JEP.

×
×
  • תוכן חדש...