Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם לי פרצו לאוטו - אבל מה עם המשטרה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

אל תהיו פתטיים אנשים, גם למשטרה ולמדינה יש מחויבות (קטנה כגדולה) אם לא כן, אין צורך בהן.

ירון

 

גם לי פרצו לאוטו פעם, גנבו את המערכת.

מהרכב שחנה ליד גנבו רדיו, רמקולים, מגבר וסאב.

את הרכב שחנה לידו גנבו ובהמשך היום מצאו אותו מרוח על איזה הר. הכל באותו לילה, בחניון שקט של כמה בניינים.

במשטרה? "אין עכשיו שוטר שייקח טביעות אצבעות (מדובר בעיר גדולה והאוטו שלי לפחות היה מלא טביעות ברורות),

ייצרו איתכם קשר כבר".

לא נרשמה תלונה ולא נוצר שום קשר.

 

מי פתטי כאן?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני רוצה לספר סיפור אישי על ניסיון גנבה מתחת לאף שלי, יש לי בית פרטי כך גם יש לי שתי חניות פרטיות בתוך חצר הבית עם שער פלדה ששוקל הרבה אשר מתרומם למעלה בקיצור ברכב הקודם שלי X5 כסופה היא כבר הוחלפה לאחת שחורה היום. היו מותקנים בה כל מיני ג'אגטים כמו מסך קונסולה ומסכי DVD ועוד כל מיני דברים, על כל האבטחה שיש לי בבית ומכשור האבטחה עם זה גלאים מחוץ לחלונות מצלמות בכל פינה של הבית, בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר מתקשרים אלי מאיתורן ושואלים אותי עם אני פתחתי את הרכב ללא נטרול האזעקה אני אומר לא ושואל מה הבעיה, היא אומרת לי שהרכב נפתח והאזעקה של הרכב נותקה אני ישר הבנתי כבר מה קורה אני רואה במסך של המצלמות מעגל סגור תנועה של 3 אנשים בחנייה שלי. לקחתי את המחבט בייסבול ליד המיטה שלי וקראתי למספר חברים שלי שיגיעו מיד!!! לבית שלי בלי הרבה שאלות רק אמרתי להם שיכנסו מאחורי הבית דרך החומה, של הגינה ברגע שהם מגעים אנחנו רואים אותם פנים מול פנים ומתחילים להכניס להם מכות רצח. אחד השכנים כנראה שמע רעש והוזמנה ניידת לבית שלי ומהרגע שהמשטרה הגיעה הם טיפלו בהם.

זה היה הסיפור שלי איך הצלחתי למנוע את הגנבה מתחת לאף שלי זה קרה, ומאז למדתי את הלקח והתקנתי גם בחנייה גלאים.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

י.ל,

מה שיפה במקרה שלך זה שהפורצים האלה כל-כך מיומנים שהם הספיקו לנטרל את האזעקה לפני שהיא התחילה לזעוק.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מה שיפה במקרה שלו זה שהוא לא חטף טביעה מהפורצים על זה שדפק להם מכות...

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם
המשטרה לא מטפלת בתלונות כגון אלה כי בד"כ מדובר בלהשקיע משאבים שאין לה מספיק מהם.

 

גם רופא בשדה הקרב שמוקף פצועים צריך להחליט במי לטפל ולתת סיכוי טוב יותר ועל מי לדלג או לדחות לאח"כ. יש מקרים שבהם רופא ידלג על הפצועים הקשים ביותר ויתנו להם למות כיוון שהסיכוי שישרדו כה קלוש עד שחבל להשקיע זמן כשבעצם אפשר להשקיע אותו בפצועים קשה שסיכויי הצלתם טובים יותר.

 

לא רק בשדה הקרב - גם בבתי חולים: אם יגיע קשיש בן 80 שצריך השתלת איבר, סביר שלא ישקיעו בו את המשאבים הנדרשים כפי שהיו משקיעים אותם אילו הוא היה צעיר ב-20 שנה.

 

 

.

 

אמיר, במה הם משקיעים חוץ מתיקים מתוקשרים?

 

בשנת 2000 כשפרצו לי 5 פעמים לעסק תוך חודש ולא היה לילה שלא נפרצו לפחות 2 מפעלים המשטרה המהוללת שלנו לא דאגה שתעבור ניידת באיזור התעשייה אפילו פעם אחת בלילה (ואני יודע כי הייתי שם בלילות יחד עם שאר בעלי העסקים). רק כשארגנתי עוד 10 בעלי עסקים ואיימנו על ראש העיר שאנחנו נוטשים את איזור התעשייה כגוש המשטרה התעוררה וניידת התחילה לעבור שם לפעמים.

 

כשאשתי השאירה את האאוטו ללילה בתחנת הרכבת של אשדוד קיבלנו טלפון מהמשטרה ב 3 בבוקר שכל החלונות שבורים. נסעתי לשם להביא את הרכב (חורף, קור אימים ומבול) וכשנכנסתי לאשקלון השוטרים במחסום אפילו לא שאלו אותי מי אני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מהפורצים אולי הוא היה יכול לחטוף טביעה בים, מהמשטרה הוא היה יכול לחטוף תביעה.

.

סליחה, טעות כתיב...:oops:

 

המסר עדיין רלוונטי.

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

לא מזמן פרצו רכב בחניון תחנת הרכבת בבית יהושוע.

ראיתי שהבעלים ממתין ליד הרכב. שאלתי אותו למה הוא מחכה?

הוא ענה שהמשטרה שלחה חוקר לקחת תביעות אצבע.

כנראה שזה שונה ממקרה למקרה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני רוצה לספר סיפור אישי על ניסיון גנבה מתחת לאף שלי, יש לי בית פרטי כך גם יש לי שתי חניות פרטיות בתוך חצר הבית עם שער פלדה ששוקל הרבה אשר מתרומם למעלה בקיצור ברכב הקודם שלי X5 כסופה היא כבר הוחלפה לאחת שחורה היום. היו מותקנים בה כל מיני ג'אגטים כמו מסך קונסולה ומסכי DVD ועוד כל מיני דברים, על כל האבטחה שיש לי בבית ומכשור האבטחה עם זה גלאים מחוץ לחלונות מצלמות בכל פינה של הבית, בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר מתקשרים אלי מאיתורן ושואלים אותי עם אני פתחתי את הרכב ללא נטרול האזעקה אני אומר לא ושואל מה הבעיה, היא אומרת לי שהרכב נפתח והאזעקה של הרכב נותקה אני ישר הבנתי כבר מה קורה אני רואה במסך של המצלמות מעגל סגור תנועה של 3 אנשים בחנייה שלי. לקחתי את המחבט בייסבול ליד המיטה שלי וקראתי למספר חברים שלי שיגיעו מיד!!! לבית שלי בלי הרבה שאלות רק אמרתי להם שיכנסו מאחורי הבית דרך החומה, של הגינה ברגע שהם מגעים אנחנו רואים אותם פנים מול פנים ומתחילים להכניס להם מכות רצח. אחד השכנים כנראה שמע רעש והוזמנה ניידת לבית שלי ומהרגע שהמשטרה הגיעה הם טיפלו בהם.

זה היה הסיפור שלי איך הצלחתי למנוע את הגנבה מתחת לאף שלי זה קרה, ומאז למדתי את הלקח והתקנתי גם בחנייה גלאים.

 

לא נשמע לי דרך פעולה חכמה במיוחד. ואם יש להם נשק חם? האם שווה להיפגע בשביל חתיכת פח (יקרה ככל שתהיה)? לא תודה.

פורסם
י.ל,

מה שיפה במקרה שלך זה שהפורצים האלה כל-כך מיומנים שהם הספיקו לנטרל את האזעקה לפני שהיא התחילה לזעוק.

.

 

יכול להיות שהייתה אזעקה ואני לא שמעתי המזגן עבד בבית בקיצור אני לא שמעתי את האזעקה אבל ברגע שאיתורן התקשר אלי ישר הבנתי כבר מה קרה ולכן ניגשתי לראות במסך מה קורה לפני שאני יורד לחניה.

 

 

לא נשמע לי דרך פעולה חכמה במיוחד. ואם יש להם נשק חם? האם שווה להיפגע בשביל חתיכת פח (יקרה ככל שתהיה)? לא תודה.

 

לך אולי לא נשמע רעיון טוב אבל בשבילי זו הדרך היחידה שאני מכיר באותו רגע, בוא ולא נגזים נשק חם כולה איזה פלאייר מסכן ועוד כמה כלים אז ככה שזה לא הזיז לי הם קיבלו את מה שהיה מגיע להם.

לגבי זה שאם שווה להיפגע זה שנוי במחלוקת אני לא אתן ל3 חולירות להיכנס לבית שלי שטח פרטי שלי, ולנסות לגנוב מימני את הרכוש שלי ככה שאני כן מגן על הרכוש שלי.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

בכל הפעמים שאיתורן ביקשו ממני לראות מה קורה עם הרכב, אמרתי להם שאני משלם להם בשביל שישלחו סייר שלהם ולא בשביל שיתקשרו אלי. הבהרתי להם פעם אחר פעם שהם מבזבזים זמן בטלפונים אלי. הדגשתי שאם תהיה דקירה, אני מעדיף שהסייר יקבל אותה.

נראה לי שהחיים שווים את עלות ההשתתפות העצמית למקרה של גניבה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
בכל הפעמים שאיתורן ביקשו ממני לראות מה קורה עם הרכב, אמרתי להם שאני משלם להם בשביל שישלחו סייר שלהם ולא בשביל שיתקשרו אלי. הבהרתי להם פעם אחר פעם שהם מבזבזים זמן בטלפונים אלי. הדגשתי שאם תהיה דקירה, אני מעדיף שהסייר יקבל אותה.

נראה לי שהחיים שווים את עלות ההשתתפות העצמית למקרה של גניבה.

.

 

מעניין שאתה מעלה את הסייר כי ברגע שהטלפנית התקשרה אלי היא שואלת אותי שאלות ב-3:00 לפנות בוקר, הכי לא מרוכז שבעולם ואמרתי שאני אבדוק ככה שהיא גם לא התכוונה לשלוח איזה סייר. ממה שאני יודע שאת הסייר שולחים רק במקרה של גנבה של הרכב מהתשלום שאני משלם לאיתוראן, כל חודש בסביבות ה- 30$ אולי זה מקנה איזשהו הגנה אבל אני מאמין בהגנה שאני יכול להכנות לרכוש שלי ולא לסמוך עליהם.

 

והם באמת שלחו סייר?

 

סייר לא שלחו כמו שאמרתי הטלפנית גם לא הציעה לשלוח סייר לבדוק מה העניין.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:


×
×
  • תוכן חדש...