Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם לי פרצו לאוטו - אבל מה עם המשטרה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג אם שלחו סייר או לא. (למיטב זכרוני לא, אבל גם לא התאמצתי לבדוק אם כן).

המשכתי בעיסוקי כרגיל, בין אם זה לישון או להמשיך לשבת בבית-קפה.

באמת לא מטריד אותי ענין גניבת הרכב כשיש ביטוח מקיף.

 

הנהג הממוצע לא צריך את חברות האיתור אם תפקידנו לגשת לראות מה קורה עם הרכב. תמורת סכום לא גדול כל אחד יכול להתקין אזעקת ביפר שהיא יעילה בטווח קרוב. ממילא אם הבעלים ברמת-גן והרכב בראשל"צ, מה יועיל הטלפון של חב' האיתור.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם כשהייתי ילד תמים עם הרכב הראשון וגנבו לי את הרדיו דיסק בפעם הראשונה, הגעתי לתחנת המשטרה להגיש תלונה. בסיום התלונה ומלא תקווה שאלתי את השוטר: "תגיד, יש סיכוי לרדיו דיסק שלי בחזרה?"

תשובתו הייתה מאוד עניינית ואני נזכר בה כל פעם עד עכשיו: "בטח!!" :lol:

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

או.קיי, גם לי יש משהו שקשור.

שלשום אחה"צ פרצו לבית של הוריי.

נכנסו דרך המרפסת {הכל היה סגור, כך שיש טביעות אצבעות על החלון והדלת (הוא סגר את ה-וו מבפנים)}, ולא לקחו כלום בסופו של דבר (אחי בדיוק הגיע).

בקיצור, התקשרנו מיד למשטרה, אמרו: כבר מגיעים.

מתי הגיעו ? אחרי 55 דקות !!

הגיעה שוטרת ופקח (!!), השוטרת בת 17 נראה לי..

הסתכלה 3 , מקסימום 5 דקות ואמרה: טוב, מחר יתקשרו אליכם זיהוי פלילי בין 8:00-15:00 ויגיעו.

כל היום הייתי בבית (לא רציתי לנדנד להם) ולבסוף התקשרתי בשעה 18:00 (התייאשתי, אבל רציתי לראות מה יגידו).

היומנאי אומר: התלונה שלך כבר לא מופיעה, זו משמרת חדשה !!!!!

אני כבר התייאשתי ולא ממש נותן אמון במשטרה, מבחינת ביטחון האזרחים, ביטחון פנים, פשע וכו'.

מכולת...

זו דעתי בלבד !

פורסם

גם לי קרה משהו דומה

פרצו לי את הרכב מתחת לבית וגנבו את המערכת מהבגאז'

יום קודם שטפתי את הרכב,מה שאומר שרק תביעות האצבע של הגנב נמצאות על הבגאז'

כששאלתי למה אף אחד לא יוצא לקחת תביעת אצבעות של גנב בוודאות השוטרת אמרה שהם לא עובדים היום...

גועל נפש של שירות וזלזול באזרח ובנוהלים כתובים מראש!

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

המשטרה מתעדפת וזה דיי ברור

הסיפור שלי הוא כזה

 

חזרתי לביתי בתום יום עבודה ואני רואה דלת הכניסה פתוחה והמנעול שבור

אני נכנס ורואה שכל הבית הפוך תוך כדי סריקה של הנזקים כמובן מתקשר למשטרה ומקבל את התשובה הסטנדרטית תגיע תגיש תלונה עוד אני איתה על הקו אני מגיע לחדש השינה וחשכו עיניי

הארונית הנעולה שבה החזקתי את האקדח שלי הפוכה ושבורה והנשק איננו

המוקדן עדיין איתי על הקו אני אומר לו שאולי כדאי שהם יגיעו כי גנבו לי גם את האקדח

 

תוך אולי 3 דקות הגיעו שתי ניידות (עד עכשיו אני לא יודע למה הם באו) וזיהוי פלילי

 

זה היה בשנת 2000

מאז לא שמעתי מהמשטרה שום דבר אבל משרד הפנים שולח אליי מכתבים לחידוש רשיון ודרישה לשלוח אליהם אישור מטווח בתוקף.

פורסם

מכל הסיפורים האלה, רק אני מגיע למסקנה שחייבים לעשות משהו עם המשטרה?

הם יודעים לרדוף אחרינו כדי לחלק דוחות, אבל כשזה מגיע למקום שאנחנו צריכים עזרה? הם צוחקים עלינו!

יש חוקים, זה יפה. אף אחד לא אוכף אותך, זה כבר משהו אחר!

הם יודעים רק להתנפל על האזרח הפשוט לא יותר מזה.

 

צריך לעשות משהו עם המשטרה הזאת.


×
×
  • תוכן חדש...