Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לקוח לא שילם ולא קיבל את הרכב עקב החוב.

מה אומר החוק ? החוק פשוט וישיר.

אחרי ששנים רבות סבלנו בעלי המוסכים מלקוחות שלא רצו לשלם הביאו שוטר ואז השוטר היה מכריח את בעל המוסך למסור את הרכב ללקוח ואז המוסך היה אמור לתבוע בבי מישפט את המגיע לו, מה שקרה תכלס בשטח הרבה לקוחות ניצלו את הפירצה הזו בחוק בצורה מכוערת והמוסכים הפסידו מיליונים .

בשנות הא80 התאגדו כול המוסכים אם איגוד המוסכים ותבעו לשנות את החוק מיד או שישביתו את כול המוסכים בארץ וזה עבד!!!

נכון להיום רכב תוקן הבעלים לא שילם הרכב מעוקב על פי החוק עד לתשלום החוב.

המוסך חייב לשלוח מיכתב רשום [לא צריך עו"ד] לבעל הרכב ומודיע לו שאם תוך שבוע הוא לא בא לשלם ולקבל את הרכב המוסך יחייב על חניה ושמירת הרכב כי על פי החוק כאשר לקוח מכניס רכב למוסך לתיקון זה ניקרא הפקדת רכוש למישמרת כלומר בעל המוסך אחרי על הרכב. מצד שני אם לא יוציא בעל הרכב תוך שבוע את הרכב מהמוסך לאחר התשלום יתחיל להיות מחויב בדמי חניה אם אני לא טועה 50 ש"ח ליממה האמינו לי תוך שנה בעל הרכב יפסיד את הרכב בכול הליך שתבחרו. אחרי 6 חודשים המוסך רשאי להתחיל בהליכי החרמת הרכב ויקבל בעלות על הרכב דרך בית מישפט ציק צאק כי זה חוק כתוב ולא ניתן למיקוח. אז אם יש למוסך רכב כול שהוא שעומד מיספר שנים הרכב שלו על פי החוק רק להסדיר ניירת כחוק.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...