Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרבה אנשים לא יודעים להעריך את יכולת נשיאת המטען של הרכבים הקטנים. הדלת השלישית בצירוף המושבים האחוריים שמתקפלים אל תוך הרצפה יוצרים שטח העמסה גדול. עם קצת מחשבה ותכנון אפשר להעמיס לא מעט לתוך הרכב, וגם בתמונות שצורפו לשרשור אפשר לראות שעם סידור קצת יותר טוב היה אפשר להכניס עוד הרבה ציוד לרכב מעבר למיטה.

+1

:-D

תמונה017.jpg

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא הצלחתי לדחוף 3 מבוגרים מאחור ואכן מהירות אינה הבעיה, היא מגיעה אל הרבה מעבר למהירות המקסימלית המותרת בחוק.

בנסיעה רגועה היא מציגה תצרוכת דלק טובה משל דיזל (הגעתי ל19.2 קמ' לליטר)

כבר חתמתי...

פורסם

אחלה דבר...

אני העברתי פעם אמבטיה בתוך סיאט איביזה, השכבתי את המושב האחורי וקפלתי את המושב שעל ידי (מושב הנוסע) והאמבטיה נכנסה עם טיפונות בליטה מאחורה מחוץ לרכב.

אין כמו רכב 3 או 5 דלתות!

פורסם

כששיפצנו את חדר האמבטיה (ואני מתכוון להכל כולל הכל- פירוק הבלטות והחלפת הצנרת וכל מה שזה כולל) העמסנו על הקסנטיה שקי חול, מלט, טיט, צינורות, כל מיני מקלות ששכחתי איך קוראים להם אבל הם נכנסו יופי (בזכות העובדה שאפשר לקפל את המושבים והמקל באורך 3.5 מטר נכנס יפה יפה).

את הכל העברנו ברכב הזה. אני רוצה לראות את איך נעשה שיפוץ בבית עם אימפרזה סדאן. :|

פורסם
טווינגו היא אחת המכוניות המדהימות ביותר מבחינת ניצול נפח פנים. בפעם הראשונה שישבתי באחת מאחור הייתי המום - אפשר לשים את המושב הקדמי הכי אחורה ועדיין יכולתי לשבת מאחור בנוחות.

 

כמו גם הפיאט 500. היא נראית קטנה מבחוץ, אבל אני ואבי ישבנו בה, הוא מקדימה ואני מאחורה והיה לי מקום מרווח ונוח בצורה מדהימה! ושנינו אנשים גדולים, הוא מטר 92 ואני מטר 84! מפתיע!

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

העברתי כבר שלוש דירות עם החיפושית שלי , מיטות , ארונות ספות הכל , מה שלא נכנס עולה לגג ...

הדברים היחידים שאני לא מעביר ככה מתוך רחמים לרכב זה מקרר תנור ומכונת כביסה .

מוקטן.jpg

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
העברתי כבר שלוש דירות עם החיפושית שלי , מיטות , ארונות ספות הכל , מה שלא נכנס עולה לגג ...

הדברים היחידים שאני לא מעביר ככה מתוך רחמים לרכב זה מקרר תנור ומכונת כביסה .

 

אגב, מקררים ומכונות כביסה אסור להוביל בשכיבה, מקרר יזדקק ל24 שעות שהשמן יחזור למנוע, ומכונת כביסה עלולה לא לחזור לעצמה כלל...

 

סתם נזכרתי בטיפ...

פורסם

מדהים ניצול המקום של ההצ'בקים, בדיוק העברתי תנור משולב כיריים חדש בתוך הגולף שלי (השכבתי את הכסאות וריפדתי את כל הרכב מבפנים בפצפצים)

לאחר שמיקמתי אותו ברכב, היה שם מקום כמעט לעוד אחד... :)

מיטה איקאה דומה לזו העברתי גם , יחד עם שולחן כתיבה ועוד כמה דברים שנרכשו שם :)

(המזרן כמובן לא נכנס, בשביל זה יש חברים עם ברלינגו )

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
+1

:-D

מזה, פרסומת לשופרסל דיל?:lol:

 

(תגידו, לא מפחיד אתכם לנסוע עם טון וחצי ציוד מאחורי הצוואר שלכם, כשבכל בלימת חירום, או סתם בלימה, הכל יקבור אתכם?).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

העברתי סכך של סוכה (לא ענפים! אלא הסכך הקנוי) בוולקן שהייתה לי.

 

כמובן שנסעתי 30 קמ"ש כל הדרך (דרך עירונית של 50). באמת כל ההובלות האלה עלולות להיות קטלניות בתאונה ח"ו.

פורסם
אגב, מקררים ומכונות כביסה אסור להוביל בשכיבה, מקרר יזדקק ל24 שעות שהשמן יחזור למנוע, ומכונת כביסה עלולה לא לחזור לעצמה כלל...

 

סתם נזכרתי בטיפ...

עבדתי בהובלות ומעולם לא שמעתי על הקטע עם המכונת כביסה , מה בדיוק הולך שם כשהיא שוכבת ?

(אני לא חושב שאי פעם השכבנו אחת פשוט כי אין סיבה לעשות את זה )

לגבי המקרר , זה הגז שזורם ולא השמן .

ו24 שעות זה מה שאומרים ליתר ביטחון , אני מכיר בעל מקצוע בתחום שנקרע מצחוק כל פעם שאומרים 24 שעות , לטענתו שעתיים שלוש מספיק בהחלט .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

יכולת ההובלה של ההאצ'בקים תמיד מפתיעה מחדש.

 

מבחינתי השיא זה שהצלחתי להוביל אופנוע הונדה CRM בתוך יונדאי גטס.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...