Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש קשר בין ממיר קטליטי לא תקין ותצרוכת דלק גבוהה

לאוונסיס 5000 ש"ח ויותר עבור ממיר חדש ,יש לכם אולי פתרון יצירתי?

פורסם

אתה יכול לבדוק אצל אייל נוימן, אני יודע שהוא מתקן רכיבים אלקטרונים אולי הוא מתעסק גם עם הממיר.

 

אפשרות אחרת היא לקנות מפירוק.

קובי

פורסם

לא חושב שזה נכון מאחר ולא ניתן לבדוק אם הממיר השומש תקין או לא

אגב ,בפורום הציעו להחליף את הממיר בצינור חלול או לרוקן את הממיר ( חומר רדיואקטיבי-מסוכן), אבל באוונסים קיימים 4 חיישנים

שניים לכל צינור בממיר. אז אם אני מבטל את הממיר יש סיכוי לפעולת מנוע לא תקינה?

פורסם
לא חושב שזה נכון מאחר ולא ניתן לבדוק אם הממיר השומש תקין או לא

אגב ,בפורום הציעו להחליף את הממיר בצינור חלול או לרוקן את הממיר ( חומר רדיואקטיבי-מסוכן), אבל באוונסים קיימים 4 חיישנים

שניים לכל צינור בממיר. אז אם אני מבטל את הממיר יש סיכוי לפעולת מנוע לא תקינה?

 

כמו שרפי כבר אמר אתה לא תעבור טסט, וגם ראיתי הרבה אנשים שמצטערים שהחליפו את הממיר בצינור חלול כי זה עושה המון רעש.

קובי

פורסם
האם יש קשר בין ממיר קטליטי לא תקין ותצרוכת דלק גבוהה

לאוונסיס 5000 ש"ח ויותר עבור ממיר חדש ,יש לכם אולי פתרון יצירתי?

 

כן יש קשר בדגם של הרכב שלך שהוא עם הזרקת בנזין ישירה.

הפתרון הוא רק להחליף ממיר לחדש (ממיר שלך זה בעצם סעפת פליטה).אחרת גם נורת צ'ק תידלק ותצרוכת דלק תשתנה.

פורסם

vovik1978 צודק!

אני מכונאי שעובד בטויוטה נתקלנו בהמון תקלות כאלו באוונסיס זאת המחלה שלהן.

יש עזרה ראשונה למקרה הזה שלפעמים עוזר לאורך זמן.

קוראים לזה אינפוזיה אצלנו במוסך החומרים הם של חברת BG (החברה של תוסף הדלק K44)

לשיקולך ובהצלחה!

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

נורת הבקרה גם ככה דולקת במוסכי השרות כיבו אותה מספר פעמים אבל היא נדלקת מחדש

אל מי לפנות בעניין האינפוזיה?

פורסם

יש לי שאלה שקצת לא קשורה לנושא.

בדרך כלל, לפי מה שידוע לי (תקנו אותי אם אני טועה), אנשים שמשפרים את רכביהם מורידים את הממיר הקטליטי ,מה הסיבה לכך?

פורסם
יש לי שאלה שקצת לא קשורה לנושא.

בדרך כלל, לפי מה שידוע לי (תקנו אותי אם אני טועה), אנשים שמשפרים את רכביהם מורידים את הממיר הקטליטי ,מה הסיבה לכך?

 

ממיר קטליטי הוא מבפנים מאוד צפוף(כוורת)אם פוסים את החומר שבפנים אפשר לכסות איתו כחצי מגרש כדור רגל.זה כמובן משפיע על יציאת גזי פליטה הוא חונק טיפה את היציאה.

אז אנשים מסויים מפרקים אותו למרות המנורה והרעש ומתלהבים עם עוד כמה כ''ס בודדים

פורסם

Vovic, חבל שאתה מדבר שטויות.

 

לרוב אלו שמורידים את הממיר הקטליטי הם בעלי רכבי הטורבו, ברכבים אלו הסרת הממיר הקטליטי משפיעה מאד על כוחות הסוס והנשימה של הרכב.

 

אי אפשר להשוות בין רכב טורבו עם ממיר לבין אחד שאין לו ממיר.

 

כוחות הסוס עולים בעשרות ולא בכמה בודדים.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

האם מישהוא יכול להמליץ על מוסך באיזור המרכז שיכול לעשות אינפוזיה עם חומרים טובים?

 

חשוב להזכיר שבאותו הזה יש שני ממרים ו-4 לימבדות...

 

חומר של אינפוזיה צריך להיות כזה שלא יפגע בהם....

פורסם

שלום רב !

 

בטויוטה אוונסיס ישנם 2 ממירים קטליטיים . הממירים בטויוטות ( אוונסיס + קורולה ) הם רגישים מאוד ונוטים ללכת לעתים יחסית קרובות .

 

אנו מציעים פתרון זול משמעותית מהמחיר בחברה , פתרון שהותקן על מאות מכוניות מסוג זה .

 

אנו מתקינים שני ממירים קטליטיים אוניברסליים בתקן יורו 4 ( תקן מחמיר בנוגע לזיהום האוויר ) . הממירים עומדים בכל התקנים האמריקאיים והאירופאיים ומהנסיון שלנו עובדים מצויין על האוונסיס . הממירים מתוצרת Magnaflow .

 

המחיר עבור שני הממירים הנ"ל כולל מע"מ והתקנה - 2000 ש"ח .

 

בברכה ,

 

יוסי בדש - אביפרטס בע"מ

רח' אימבר 12 פתח תקוה

טל' : 074-7017071

×
×
  • תוכן חדש...