Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב הנ"ל נקרא בחלק מהארצות בהם נמכר "צאמפ"

וכמו שאמרו קודמי הרכב היה כישלון גמור ומוחלט עוד כשהיה חדש.

 

 

הרכב הזה לא היה כשלון בכלל.פשוט בארץ נוצרה לו תדמית כזו בלי שום סיבה.

חן.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיאט 127 צרך ליטר ל18 ק"מ מחוץ לעיר והיה רכב פשוט מאוד לאחזקה.

במיצובישי היה מנוע 1500 חלש ועייף שצרך מחוץ לעיר 1 ל10 והיו לרכב הרבה בעיות אמינות.

דשבורד מתפוצץ אחרי כמה שנים בשמש,חלודות בגג ברכב של פחות מ10 שנים עד כדי חורים בפח,גומיות שסתומים שנגמרות תוך פחות מ100 אלף ק"מ,חלונות חשמל בעייתיים,בולמי זעזועים שנגמרים מהר,פגושי פח חלשים שמתכופפים מכל נגיעה ולא חסרות עוד מחלות כרוניות להמשיך את הרשימה.

במהירות 100 קמ"ש הטורים כבר היו על 3300 והמנוע היה צורח כי היה חסר הילוך רביעי.

וזה נקרא רכב מוצלח?

במדינת ישראל בשנות ה80 וה90 כל רכב יפני שיובא לארץ ונמכר בזול הצליח וכל העדר קנה אותו.

זה שהוא היה הרכב הכי נמכר בארץ לפני המאזדה לא עושה אותו מוצלח.

שלא נדבר על זה שאף אחד אז לא בדק שום רכב מבחינה בטיחותית.

כל העניין זה מחיר זול אני לא אומר שהסיטרואן BX היה רכב מוצלח כי זה לא נכון ואפילו המוסך המרכזי לא ידע לטפל בו ,אבל הוא נמכר בכמויות גדולות כי תומחר בזול ובמחיר דומה לסובארו.

ברגע שגילו שהאחזקה שלו יותר יקרה מהסובארו כולם נטשו אותו.

המיצובישי הצליחה בזכות מחיר זול ולא בגלל שזה רכב יותר מוצלח מהסובארו.

בסוף שנות ה90 כשהגירים האוט' בסופר לאנסר מתו אחרי 100+ אלף ק"מ בגלל בעיית קירור והכריזמה תומחרה במחיר גבוה מאוד ולא הגיוני כולם עברו למאזדה.

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

עברו 6 שנים והיום כבר לא רואים כאלה על הכביש ועוד מעט גם הופך לאספנות, איך התקדם השיפוץ? אם בכלל?

 

היום במקרה ראיתי צ'אמפ זרוקה ונזכרתי בשרשור הזה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

שלום

 

לדעתי רכב מצוין ואמין!!!

אמנם צורך קצת יותר דלק אבל כול סיכוים עקב בעיה בקרבורטור במערכת הצו'ק.

אחלה סטיישן רכב יפני . אם תצטרך עזרה אתה יכול לפנות אלי .

יש לי גיר אוטומטי משופץ של צאמ'פ סטישן למכירה בהזדמנות.

ויש לי חלקים לקרבורטור ועוד כול מיני דברים.

בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...