Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין את התגובות הלא יפות, אני לדוגמה לא ממש מחבב מכוניות אמריקאיות, אבל ברגע שיפתח פה שרשור על שיפוץ של אחת כזאת אני ישר יירשם אילו, כמו שאני גם נרשם כרגע לשרשור הזה :-P מראים פה שיפוץ, לא רכב למכירה, לכן אין צורך לאהוב את הרכב כדי להנהות מהתמונות מהשיפוץ שלו. אישית אפילו יותר יעניין אותי לראות שיפוץ של רכב יחסית יותר מודרני כמו המיצובישי הזאת, אולי גם אני ישפץ איזה פיאט אונו 93' בעתיד.. :roll:

ותסכימו איתי שסובארו DL יהיה רכב מבוקש במועדון ה5 עוד כמה שנים, והמיצובישי הזאת ממש לא שונה ממנו, וכל מה שאמרו פה על המיצובישי אפשר להגיד על פורד קורטינה, שכמו שרואים לא מעט שיפצו כאלה.

 

בכל מקרה, אני ישמח לשמוע מפותח השרשור מה הסיבות שלו לבחירה באוטו הזה, מה הוא אוהב בו וכו'..

 

ואם כבר מדברים על כמה שמכוניות משנות ה80-90 נהיות נדירות, לפני כמה דקות ראיתי אונו אדומה כמו שלי והבנתי כמה האוטו שלי כבר נהיה נדיר, פעם כל אוטו שלישי היה אונו ועכשיו אני מתלהב אם אני נתקל באחת.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ל liorwohl

אני בגלל היותי עדיין תלמיד בתיכון ובגלל שאין לי הרבה תקציב ואני מאוד אוהב את התחום הזה של רכבים חיפשתי רכב כלשהו שיש צורך לבצע לו עבודה במנוע, וזה מה שמצאתי, הייתרונות שלו הם שזהו רכב שאני די אוהב אותו מבחינת העיצוב הייחודי, יש לו לא קצת מרחב ועוד כמה דברים קטנים.

פורסם

הבחור רצה לשפץ רכב כי העניין מושך אותו , אז נכון הוא לא בחר ברכב ממש מיוחד אבל הוא בחר ברכב זול שיש לו זמינות חלקים גדולה וזולה.

 

בהצלחה בשיפוץ

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

כל הכבוד לך ובהצלחה בצעדים הראשונים שלך בתחום!

כל רכב סטיישן הוא רכב מיוחד בעיניי ולפי התמונות שלך נראה במצב לא רע.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
ה"צ'אמפ"- זוהי בעצם לנסר "הישנה", שמן הסתם לא יכלו למכור אותה בשם המקורי, כי כבר הייתה אחת, ש"תפסה" את מקומה, אז היבואן הפליץ מאיפשהו את השם האחר... מה אכפת להם- כל עוד היו כאלה, שקנו, ואף מרוצים מהקניה- למה לא, בעצם?:roll: אגב, יש בטח עדיין מלא חלקים לזה, ובזול יחסית- וזה מה שיפה בשיפוץ של האוטו המדובר- עדיין אפשר להשיג בשבילו חלקים! מה שחלק גדול מהמשפצים כאן לא יכולים להגיד בקלות כזאת!

היבואן לא הפליץ דבר

"צ'אמפ" היה שם מותג לגיטימי של מיצ'ובישי בכמה ארצות,כולל ארה"ב (היא שווקהשם כפלימוט צ'אמפ).

ולחן פרחי, למיטב ידיעתי הרכב הראשון ששווק כאן עם ה"כ, אוטומט ומזגן היה האוסטין מונטגו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ולחן פרחי, למיטב ידיעתי הרכב הראשון ששווק כאן עם ה"כ, אוטומט ומזגן היה האוסטין מונטגו.

יחד עם הסיטרואן BX בשנת 87'.

אמנם יבוא האוסטין מונטגו החל ב 86' בעיקר בגירסת ה 1.3 (מנוע A+) אך מהפך המיסוי שחל בתחילת 87' הביא את חברת המזרח לייבא גירסת ה 1.6 של המכונית, שצויידה בהגה כוח, נעילה מרכזית וחלונות חשמל קדמיים כציוד תקני.

המזגן היה בהרכבה מקומית (אלכס אורגינל).

למרות חיבתו הידועה של הישראלי הממוצע לתיבה אוטומטית, רוב האוסטין מונטגו, שלא היתה אלא גירסת 3 קופסאות של המאסטרו, יובאו דווקא עם תיבה ידנית שנלקחה מהרובר 213\216.

לגבי המיצובישי צ'אמפ - יבואני מיצובישי החלו לייבאה בסוף 93' כמחליפתה של הלאנסר הישנה בפלח השוק של ציי הרכב, לאחר שהסופר לאנסר הפכה ליקרה מידי עבורם.

מבחינה מכאנית היא היתה זהה ללאנסר הישנה, למעט מערכת הזרקת דלק שנוספה לה.

לרוע מזלה, מיד לאחר נחיתתה בארץ, הגיעה לכאן הדייהו רייסר, שבזכות מראה מושך יותר ומחיר זול, "גנבה" את עיקר המכירות בפלח השוק המוזר הזה שהורכב ממכוניות ממוחזרות.

בסוף שנת 95' הופסק ייבוא הצ'אמפ לארץ, לא לפני שהיא עברה שינוי קוסמטי בגריל הקדמי..

למרות המראה הלא אטרקטיבי, הצ'אמפ היתה מכונית טובה בהרבה מהדייהו רייסר, ולפחות הציעה מאפייני ניהוג סבירים למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני באמת נדהם מהזילזול שהפגינו פה כמה אנשים .

 

בחור צעיר , בוחר רכב ראשון ללמוד עליו ולהתעסק איתו , ובמקום לעודד אותו מבאסים אותו .

 

אף אחד מכם לא מחזיק בבוגאטי רויאל .

יותר מ 90% מהרכבים שמחזיקים חברי הפורום מלאים בחסרונות לעומת רכבים יקרים יותר בני התקופה .

 

זה מה שהבחור אוהב ורוצה מי אתם שתזלזלו בו ככה?

 

לפותח השירשור, שפץ ותה שמור עליה , תלמד אותה , האנשים האלו עוד יקנאו בך .

(זה לא אומר שהיא תהייה שווה זהב פעם , כמעט כל שיפוץ רכב , גם הוא נמכר בסוף , הוא הפסד כסף גדול)

 

המון בהצלחה ותעדכן .

 

אומי

( שאוהב חיפושיות חלודות )

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

סיטרואן TRS BX וסובארו ליאונה GL נמכרו בישראל כבר בשנת 1985 עם מזגן מקורי ,ה"כ ,4 ח"ח ונעילה מרכזית+עוד דברים כמו שעון טורים ,שעון זמן דיגיטלי,ריפוד יפה למושבים ולדלתות ,תא כפפות ננעל ומואר,תאורה בתא מטען.

ככה שבמיצובישי לא היה שום דבר חדש גם לא באמינות שהייתה הרבה יותר נמוכה מהסובארו.

והBX הייתה בכלל מקבילה בגודל ובמרחב פנימי לגאלאנט ולא ללנסר והייתה הרבה יותר מפנקת מהלנסר שלא לדבר על מנוע ה8 שסתומים העגלתי עד שנת 90 וגיר 4 הילוכים לעומת 3 אפילו בגאלאנט GLS 1800!

לגאלאנט 1800 היה עד שנת 1992 מנוע חלש עם 90 כוח סוס וצריכת דלק נוראית.

ובקשר למכוניות משנות ה80 וה90 כל מי שרוצה לראות כאלו בכמויות יכול למצוא אותן בשכונות מצוקה ועוני ברחבי הארץ ששם יש הרבה יותר מכוניות ישנות מחדשות ורובן אפילו נוסעות.

פורסם

ככה שבמיצובישי לא היה שום דבר חדש גם לא באמינות שהייתה הרבה יותר נמוכה מהסובארו.

והBX הייתה בכלל מקבילה בגודל ובמרחב פנימי לגאלאנט ולא ללנסר והייתה הרבה יותר מפנקת מהלנסר שלא לדבר על מנוע ה8 שסתומים העגלתי עד שנת 90 וגיר 4 הילוכים לעומת 3 אפילו בגאלאנט GLS 1800!

לגאלאנט 1800 היה עד שנת 1992 מנוע חלש עם 90 כוח סוס וצריכת דלק נוראית.

ציינתי שמה שהיה חדש במיצובישי זו האחריות ל 3 שנים וחבילת האיבזור הכוללת.

למרות שמקבילתה, לפחות במימדים, של ה BX היתה הגאלאנט, בפועל היא התחרתה דווקא בלאנסר, ובשנת 89' כשהגיעה הלאנסר החדשה לארץ, מכירות ה BX נעצרו כמעט כליל (גם בשל תקלה בגיר האוטומטי).

לגאלאנט 1800 היה גיר אוטומטי בעל 4 הילוכים, והיא הציעה חבילה טובה למדי, שגובתה באיכות ייצור וגימור ברמה שרק הגרמניות היקרות יכלו להציע, וכמובן שרחוקה שנות אור מאיכות הגימור הגרועה של ה BX.

למרות שמבחינה דינאמית אף אחת ממכוניות מיצובישי לא היו מבריקות, הן הציעו נסיעה נעימה ושקטה, וברוב הפרמטרים הן עלו על הסובארו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ראשית כל בהצלחה

אחלה פרויקט, מקורי, ייחודי, ובעוד מספר שנים , שלך תהיה היחידה בארץ...

 

ולגבי אוטומטי מזגן ה"כ חלונות חשמל - היתה לי בזמנו רנו 18 מודל 81 שככה בדיוק הגיעה מהיבואן...

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

היי.

 

בתור אחד שמחזיק רכב מאותה שנה, אני יכול לומר לך שלא להתרגש מהקריאות.

אף אחד לא חשב שפיאט 127, קורטינה או אלפאסוד יהיו נחשקות יום אחד. המציאות הוכיחה אחרת.

 

הסיבות לקניית הרכב ושיפוצו הן שלך בלבד. בסופו של יום רק אתה נשאר עם הרכב ולא אניני הטעם הטוענים כי הרכב לא מצדיק שימור.

 

 

שיהיה המון בהצלחה.

P1010028.JPG

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

בגאלאנט 1.8 היו 4 הילוכים באוטומט אתה צודק.

בקשר לחבילת אבזור כוללת לא היה דבר כזה, כמו שבBX היה דגם RS ודגם TRS ככה במיצובישי היה GL וGLX.

לא היה דבר כזה "חבילת אבזור כוללת".

דגם הTRS בBX היה מפואר בהרבה מדגם הGLX בלנסר והיו לי את שתיהן.

ולא מדובר רק בחלונות ונעילה חשמליים+הגה כוח ומזגן מקורי.

אם אתה משווה לנסר לBX זה כמו להשוות במוו סדרה 3 לסדרה 5 .

גם מושבים גם מרחב גם תאי אחסון וגם תא מטען ענק בBX.

אני לא מדבר כרגע על איכות ואמינות.

פורסם

הרכב הנ"ל נקרא בחלק מהארצות בהם נמכר "צאמפ"

וכמו שאמרו קודמי הרכב היה כישלון גמור ומוחלט עוד כשהיה חדש.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

היו סיבות שונות למה מכירות הBX נעצרו בשנת 89 שכללו בעיה בגיר האוטומטי ב1987 בסדרה מסויימת שתוקנה באחריות וגם הוזלה במחיר כדי להפטר ממלאי גדול שנשאר אצל לובינסקי בסוף 88 -מה שפגע במחירי המשומשות.

חוץ מזה ב89 הוחלפה הפיג'ו 305 שכבר הייתה מיושנת מאוד ולא תחרותית ב405 וה405 נמכרה מצויין על חשבון הBX.

פורסם
הרכב הנ"ל נקרא בחלק מהארצות בהם נמכר "צאמפ"

וכמו שאמרו קודמי הרכב היה כישלון גמור ומוחלט עוד כשהיה חדש.

 

 

למה הוא היה כישלון מוחלט ?

 

תשווה אמינות לכל פיאט באותה שנה !

עדי גולדנברג 13399


×
×
  • תוכן חדש...