Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הלו, עד לפיירמונט!!!:evil:

 

וסתם לידע הכללי- "קונים ליצירה" תמיד אפשר למצוא, אם לא מחפשים מלחתחילה אך ורק איך להתעשר עליה! אז נכון, שלא בסכומי הענק- אבל גם לא נרכשו בכאלה! ואגב- שלא תחשוב, שדאצ'יא לא חסרה/תחסור לאף אחד- תאמין לי, שיהיו לא מעט כאלה, שייתעניינו בה! ולא בגלל איכותה המדהים- אלא אולי בזכות בדיוק אותם "זכרונות מהמושב האחורי", כפי שאתה מגדיר- נו, אז מה? :roll: זה משנה, למה בן אדם אוהב את האוטו? לא הכל בחיים כסף, אתה יודע...:roll: עוד דוגמה של משהו, שדווקא כן הפך להיות רכב מבוקש ודי יקר- למרות, שכ"רכב" היה די חרא- איזטה! אתה היית רוצה לנהוג ביומיום בזה? נכון, שלא? -אבל איזה גימיק מדהים זה עכשיו, מי לא היה רוצה כזה! אז, לפני שאומרים משהו-...

נראה לך שהצ'אמפ תהיה באיזה שלב גימיק??? מה שבטוח, לאף אחד אין זכרונות מהמושב האחורי של האיזטה...

ארז רונן

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרכב בהקפאה כ חצי שנה אחרי שהחלו להיות אצלו בעיות במנוע כי הפילטר אויר לא עמט כמו שצריך

 

 

אז, אם אתה לא רוצה לעשות לו בדיקות מעבדה- כדאי לך להזדרז, ולהגיע למצב, שלפחות תוכל לעביר אותו טסט, כדי שתוכל להמשיך לעבוד עליו בשקת תוך שאתה יכול גם לנסוע בו! להזכירך- אחרי, שהאוטו שנתיים בלי טסט, ולא משנה אם בהפקדת רישיונות או לא- תזדקק לבדיקה כדי שתוכל לנסוע איתו שוב, אז חבל סתם לבזבז כסף גם על זה, כשאפשר בלי!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
נראה לך שהצ'אמפ תהיה באיזה שלב גימיק

 

לא, אבל משהו נחמד ונוסטלגי- אולי כן! מה לדעתך עכשיו פורד קורטינה?

 

מה שבטוח, לאף אחד אין זכרונות מהמושב האחורי של האיזטה...

 

תתפלא!:lol::twisted: (טוב, לא בדיוק האחורי- אבל לא חסרים אנשים מאד מקוריים בעולם הזה!:lol::wink: ) (לא, לא אני- אני אפילו לא ישבתי באיזטה!)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

למזלזלים למיניהם

אל תשכחו שההובי שלנו עוסק ברכבים שאנחנו אוספים אותם ממיליון סיבות ולא לשם נסיעה יום יומית. ולכן אין שום יחס בין מה שאנחנו אוהבים לאסוף ובין האיכות של הרכב.

אם פותח השרשור אוהב את המיצובישי הזאת, תיאלנדית או לא, אז זה המוסטנג, או היגואר, או הקורבט שלו.

אז נא לא לזלזל.

אני מאחל לך בהצלחה ומקווה שתעדכן אותנו ולבסוף שנזכה לראות את המיצובישי יפה ונוצצת להנאתך ולהנאת כולנו.

בני

(שיש לו מוסטנג 66 אבל הרכב הכי אהוב עליו זה פלקון 1960 שלא נחשבת...)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

הלאנסר סטיישן יובאה לארץ בסוף שנת 88', ויחד עם הגאלנט וה L 300, עשה היבואן, כלמוטור, היסטורייה בכך שמיצובישי היה המותג היפני הגדול הראשון שהוחל ביבואו לארץ, לאחר שהחרם היפני החל לאבד גובה.

גירסת הסטיישן של הלאנסר הוצגה ביחד עם גירסאות הסאדן והקומפקטית שנקראה קולט, בשנת 84'.

לדגם שיובא לארץ היה מנוע 1.5 בעל 8 שסתומים, מאייד בודד כפול (AISAN) והצתה אלקטרונית.

יובאו גירסה ידנית פשוטה ברמת גימור GL וגירסה אוטומטית שהיוותה את רוב המכירות, ברמת גימור ואיבזור גבוהה, שכונתה GLX.

מנועה פיתח הספק של 75 כ"ס והגיר היה ידני בן 5 הילוכים או אוטומטי 3 הילוכים.

דגם ה GLX צוייד ברמה גבוהה, וכלל הגה כוח, נעילת דלתות מרכזית וחלונות חשמל קדמיים וכמובן מזגן מקורי.

למרות שהלאנסר סטיישן היתה מכונית מיושנת למדי, היא הציעה תכונות ניהוג לא רעות כלל, ולמעט ביצועים חלשים יחסית לא היו לה נקודות תורפה משמעותיות, וברוב הפרמטרים היא היתה עדיפה על הסובארו ליאונה.

בסוף 88' הוצגה הלאנסר החדשה שהציעה מראה מודרני בהרבה, למרות שמיכלליה המכאניים היו זהים, ומנקודה זו מכירות מיצובישי בארץ החלו לצבור תאוצה.

למרות שסידרת הלאנסר\קולט הוחלפה במכוניות חדשות לגמרי, מיצובישי המשיכו בייצור הסטיישן דור קודם, ובשנת 91' קיבלה המכונית את מנוע ה 12 שסתומים של הלאנסר החדשה יותר, ועם 87 כ"ס היא הציעה ביצועים טובים יותר.

בשנת 93' הוחלפה הלאנסר סטיישן במכונית חדשה לחלוטין, שנקראה בארץ סופר לאנסר, וכך למעשה "דילגה" מיצובישי על פני דור שלם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שלאף אחד לא תחסר הדלתא הרומנית (גם אתה יכול 88 ).

 

אתה טועה ובגדול! יש לא מעט אנשים שמחפשים דלתא, העניין הוא שזה באמת אוטו נדיר!

כל הבדיחות, הסיפורים והתסכולים הפכו לזכרונות ורצון לשפץ.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

ושוב נשמעות כאן תגובות עוקצניות ומזלזלות, שלדעתי אין להם מקום כלל, לא כאן ולא בשום מקום אחר.

יש משפט שאומר "זבל של אחד הוא אוצר של האחר". לאף אחד אין זכות לפסול או ללגלג על מי שבחר לשפץ מיצובישי לנסר.

את הבדיחות של בית שימושי תשאירו בחוץ, יחד עם בדיחת הפיברגלס השחוקה.

נוסף לכך, שבארצנו הקטנטונת לכל דבר יש משמעות, והמיצובישי הזה הוא בין שני הדגמים הראשונים (כמדומני ב88 היו רק לנסר סטיישן וL300) שהגיע לארץ הקודש, מאובזר ברמה שהעלתה את הסטנדרט הקיים, והוא הביא איתו משב רוח מרענן מכיוון ארץ השמש העולה.

בדיוק כמו הסובארו DL של תחילת שנות ה80, אין ברכב זה שום דבר מיוחד ויוצא מגדר הרגיל ששווה שיפוץ ושימור, וברור שהוא אף פעם לא יהיה רכב אספנות קלאסי, אך לנו כישראלים הוא מסמן תקופה מסויימת מאוד ותחילתו של עידן חדש, וזה כל עניין האספנות בעיניי.

שנה טובה ובהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כניסת מיצובישי לשוק הישראלי חוללה כאן כמה שינויים די משמעותיים;

ראשית, היא אכן צויידה במה שהפך מאוחר יותר לשילוב הקדוש - אוטומט-הגה כוח-מזגן-איבזור חשמלי מלא.

למרות שהסיטרואן BX הקדימה אותה, וצויידה אף היא ברמה גבוהה, במכוניות מיצובישי זה לווה ברמת גימור גבוהה מאד שעד אז איפיינה רק את המשובחות שבגרמניות.

שנית, מכוניות מיצובישי הכניסו לשוק הרכב מונח חדש - 3 שנות אחריות מלאה, מה שהקנה לרוכשים שקט נפשי.

רק חבל שבשל שמרנות שיווקית, לא נימכרו כאן הגירסאות הספורטיביות של הלאנסר והקולט, למרות שהמתין להם פלח שוק די גדול ושומם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לפותח השרשור, הכי חשוב מה אתה מרגיש, אם הרכב יקר לליבך ובא לך לשפצו, לך על זה ותהנה.

זה מזכיר לי שכשהחלטתי לבצע את השיפוץ המקיף ביותר דווקא באלפא ג'וליה שלי היו כאלו שהרימו גבה ואמרו למה הג'וליה ולא אלפא אחרת קופה או ספיידר. הג'וליה עבורי היא הנוסטלגיה האמיתית וגם הכיף האמיתי ואני לא אחליף אותה גם בפרארי...:-)

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

חן, מה בעצם הסיפור של הצ'אמפ שנמכרה פה ב-94'-95'?

האם היא בעצם לנסר דור ישן למדינות עולם שלישי או משהו כזה?

 

:-P

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

ה"צ'אמפ"- זוהי בעצם לנסר "הישנה", שמן הסתם לא יכלו למכור אותה בשם המקורי, כי כבר הייתה אחת, ש"תפסה" את מקומה, אז היבואן הפליץ מאיפשהו את השם האחר... מה אכפת להם- כל עוד היו כאלה, שקנו, ואף מרוצים מהקניה- למה לא, בעצם?:roll: אגב, יש בטח עדיין מלא חלקים לזה, ובזול יחסית- וזה מה שיפה בשיפוץ של האוטו המדובר- עדיין אפשר להשיג בשבילו חלקים! מה שחלק גדול מהמשפצים כאן לא יכולים להגיד בקלות כזאת!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

הצ'אמפ יוצרה בתאילנד ולא ביפן והייתה אופציה זולה לסופר לאנסר ב94-95 כשהופסק ייבוא הלנסר הישנה.

הסטיישנים של 88-92 יוצרו ביפן.

הצ'אמפ היא בעצם לנסר 4 דלתות מהדור של 83-88 .

פורסם

אישית אני חושב שהרכב הזה יהיה קלאסי ובטח נדיר ולמה ?

שימו לב שלפני יותר מ-5 שנים היה ניתן למצוא המון המון רכבים משנות ה-70/80 עזובים בחצרות בתים/בניינים,

לפני שהתחילה האולימפיאדה בסין בעקבות המחסור בברזל נעלמו כל הרכבים האלו כמעט לחלוטין, הרבה רכבים משנות ה-70 הפכו לאספנות ונישמרו אבל רכבי שנות ה-80 נשלחו לברזל,

היום כמעט ולא תראו רכבים משנות ה-80 זרוקים בחצרות ובטח שלא בכבישים הם פשוט נעלמו,

כשנגמרה האולימפיאדה וניפסק הביקוש לברזל פתאום התחילו להיות זרוקים בחצרות רכבים משנות ה-90 בכמויות,

 

מסקנה

כיוון שאין כמעט רכבים משנות ה-80 ששרדו לדעתי אלו שכן שרדו יהפכו לקלאסיקה נדירה מאוד.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

לדעתי זה פשוט סטטיסטיקה, רכב ימכר פה בשוק הישראלי עד 15 או 20 שנה משנת יצורו, אח"כ הוא או יזרק לגריטה או שמישהו ינסה לשפץ אותו וינסה לשמור אותו לאספנות,

כבר וולוו של שנות ה 80 ולאונות ,ופגו 205, סיטרואנים ישנות ועוד כל מיני רכבים שאני זוכר אותם לפי הצורה שלהם בלבד, כבר לא רואים (לפחות איפה שאני גר) האמת היא שעד 2005 בערך הייתי רואה המון רכבים משנות ה 80 ו ה70,

 

אבל היום כל הרכבים חדשים ומעפנים , כאילו יצרו אותם בשביל הליסינג העלוב כדי שאנשים יוכלו לנהוג על רכבים חדשים בזול, כבר לא מייצרים רכבים כמו פעם, היום זה סתם מסחריות מגעילה, כמו קונדומים תשתמש ותחליף,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .


×
×
  • תוכן חדש...