Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידי היקר, אין כל קשר בין אם הרכב טוב או לא טוב , יפה או לא יפה, שווה או לא.

 

תהנה מהשיפוץ ככל שתוכל.

 

יישר כח !

 

אנחנו כולנו פה בישבילך 8)

 

דרך אגב, דווקא מה שאני שמעתי הוא שהרכב נחמד פלוס ובנוסף לא עושה בעיות מיחדות כך שכעסקת חבילה זאת הצאה לא רעה כלל.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאיפה אני משיג פנס קדמי שמאלי לאוטו הזה??

תתחדש אחלה אוטו לי יש את התילאנדי ומבסוט ממנו מאוד, פרט לגיר ולצריחת הדלק(לכל האבשלומים הטעות במכוון).

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

שכל אחד ישפץ מה שבא לו.

 

כאילו שרנו 4 או פיאט 127 היו מכוניות ששוות משהו בזמן אמת. כאילו שהמכוניות של מועדון הסובארו קלאסי היו מסובבות מבט בזמן אמת.

 

 

בחייאת - בנאדם מתעניין בשיפוץ רכבים. רוצה לקנות גרוטאה ולהפוך אותה לרכב מתוקתק להפליא ולשמחתו יש עדיין שפע של חלקים. למה להרוס לו? אני מציע שמי שלא מתעניין, שלא יכתוב בשרשור הנ"ל.

 

לפותח השרשור - אתה מוזמן להעלות תמונות של השיפוץ. אני אשמח לראות למה תהפוך את הרכב הזה.

פורסם

+1000!

למה לבאס ישר? ואם מישהו לא אוהב, סתם דוגמה, פורד מוסטנג? או, שאני אתן עכשיו רשימה של רכבים משנות ה50 ועד 70, שהיו בזמנם לא יותר מכלי תחבורה זול, ולו מישהו היה אז רק חושב לשפצם- היו אומרים לו, שהוא מפגר? ואיפה הם היום? -דודי, אתה אהבת, כאשר אנשים אמרו לך, שלקחת פרוייקט "גדול עליך", ושהאוטו שלך במצב גרוע?! לא, נכון? כי אני זוכר, שהתלוננת, ובצדק, שאנשים זלזלו בך! אז למה ישר לבאס את הבן אדם- אז מה, שהאוטו שלו לא לטעמך- הוא לא בדיוק צריך להיות לטעם של מישהו אחר, כל עוד מי שמחזיק אותו מתעניין בו! :evil:

ולפותח שרשור- אם זה, מה שמעניין אותך- בהצלחה, ותעדכן אותנו- וכן, יש כאן אנשים, שכן מעניין אותם לראות גם את השיפוץ של האוטו הזה!

 

כן לרכב יש רשיונות בהקפאה.

 

מה שכן- כמה זמן הוא בלי טסט? -כי אתה יודע, אם יותר משנתיים- תצטרך לעשות לו בדיקת מעבדה. לא, שזה כזה נורא לרכב, שיהיה במצב טוב, עד כמה, שאני הבנתי...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

גם אני אשמח מאוד לקרוא עדכונים ולראות תמונות של תהליך השיפוץ. כל הכבוד ותתחדש!

בעוד 10 שנים אפילו האוטו הזה ירגש לא מעט אנשים.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

כמובן שכל "טרנטה" שעוברת שיפוץ זה נחמד ..

אבל שימו לב שאם מסתכלים היום על הכביש , לא רואים כמעט רכבים שבפוטנציאל עוד 20 או 30 שנה יהיו רכבי

אספנות נחשקים ( מודגש נחשקים ).

פורסם
שכל אחד ישפץ מה שבא לו.

 

כאילו שרנו 4 או פיאט 127 היו מכוניות ששוות משהו בזמן אמת.

 

ראיתי לנכון להציל את כבודה של ה-127 שפה בשרשור מזלזלים בה חופשי.

היא לא הקטנה הראשונה עם מנוע רוחבי והנעה קדמית אבל היא הקדימה את ה-104,הפולו,הרנו 5 והפיאסטה (מתכנני פורד פירקו לא מעט 127 בתהליך תכנון הפיאסטה) והיתה סופר מיני אמיתית ואיכותית בסטנדרט מודרני שגם הפכה מיד ללהיט מכירות היסטרי.

 

אם היא הייתה "חיה רעה" או לא?אז התשובה די חיובית,יחסית לדשבו,לרנו 4 או 8 וגם יחסית לשאר המתחרות עם מנוע 1000 סמ"ק שנולדו לפחות שנה מאוחר יותר (ואולי השנה המשמעותית ביותר לתעשיית מכוניות הסופר מיני דאז).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
לא רז,

 

זה לא רכב תאילאנדי.

 

הסטיישנים, שנמכרו בשנים 1988-1992 הם יפניים לכל דבר, והם נמכרו במקביל ללנסר החדשה יותר, כי לא הייתה גירסת סטיישן ללסר ההיא.

 

הצ'אמפ התאילאנדית הייתה 4 דלתות, והיא הגיעה מאוחר יותר, ונמכרה במקביל ל"סופר לנסר".

 

תמיד הלנסר מוציאה גרסת סטיישן

גם בארץ עד שנת 2000 מכרו את הסופר לנסר סטיישן.

זכור לי ב-99 את שכן שלי שהביא סופר לנסר סטיישן חדשה מהחברה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כל הכבוד! ובהצלחה בשיפוץ!

 

המכוניות האלה יהיו עוד כמה שנים מאוד נדירות כי היום הם נזרקות בכמיות,אני בטוח שעוד כמה שנים נגיד איפה היינו שכולם זרקו אותם?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
כל הכבוד! ובהצלחה בשיפוץ!

 

המכוניות האלה יהיו עוד כמה שנים מאוד נדירות כי היום הם נזרקות בכמיות,אני בטוח שעוד כמה שנים נגיד איפה היינו שכולם זרקו אותם?

אתה יכול להיות רגוע, גם בעוד כמה שנים אף אחד לא ירגיש בחסרונה של הצאמפ כמו שלאף אחד לא תחסר הדלתא הרומנית (גם אתה יכול 88 ) יש מכוניות שפשוט לא חסרות לאף אחד (למעט אולי למי שמפתח זכרונות מהמושב האחורי) ראה למשל דאף 66, וולוו 340, פורד פרמונט וכד'. אני חושב שאם וירוס השיפוץ חדר לגופו של TOLIK C עדיף שישפץ רכב שכאשר ימאס לו ממנו, הוא יוכל למצוא קונים ליצירה.

ארז רונן

פורסם

אף מכירה של רכב אספנות לא מחזירה את ההשקעה. תשאל את חברנו, CITROEN VISA. מוכר את הרנו 4 שלו במחיר שהוא לדעתי 50% או אפילו יותר מערך ההשקעה. שלא נדבר על השעות מלאות האהבה שהושקעו ברכב.

 

 

לבחור שהגן על 127 - אני האחרון שאזלזל באף רכב. אני מאוד אוהב את הצורה שלו וכיום היא נראית לי נוסטלגית ומיוחדת.

 

בזמן אמת, לפני 12-13 שנה, כשהייתי רואה אותן על הכביש בתור גרוטאות לתפרנים, זה היה נראה לי רכב דוחה וריחמתי על מי שנסע בו. כיום, דרך עיני הנוסטלגיה, אני מבין שיש לה קסם מיוחד.

פורסם
אתה יכול להיות רגוע, גם בעוד כמה שנים אף אחד לא ירגיש בחסרונה של הצאמפ כמו שלאף אחד לא תחסר הדלתא הרומנית (גם אתה יכול 88 ) יש מכוניות שפשוט לא חסרות לאף אחד (למעט אולי למי שמפתח זכרונות מהמושב האחורי) ראה למשל דאף 66, וולוו 340, פורד פרמונט וכד'. אני חושב שאם וירוס השיפוץ חדר לגופו של TOLIK C עדיף שישפץ רכב שכאשר ימאס לו ממנו, הוא יוכל למצוא קונים ליצירה.

 

הלו, עד לפיירמונט!!!:evil:

 

וסתם לידע הכללי- "קונים ליצירה" תמיד אפשר למצוא, אם לא מחפשים מלחתחילה אך ורק איך להתעשר עליה! אז נכון, שלא בסכומי הענק- אבל גם לא נרכשו בכאלה! ואגב- שלא תחשוב, שדאצ'יא לא חסרה/תחסור לאף אחד- תאמין לי, שיהיו לא מעט כאלה, שייתעניינו בה! ולא בגלל איכותה המדהים- אלא אולי בזכות בדיוק אותם "זכרונות מהמושב האחורי", כפי שאתה מגדיר- נו, אז מה? :roll: זה משנה, למה בן אדם אוהב את האוטו? לא הכל בחיים כסף, אתה יודע...:roll: עוד דוגמה של משהו, שדווקא כן הפך להיות רכב מבוקש ודי יקר- למרות, שכ"רכב" היה די חרא- איזטה! אתה היית רוצה לנהוג ביומיום בזה? נכון, שלא? -אבל איזה גימיק מדהים זה עכשיו, מי לא היה רוצה כזה! אז, לפני שאומרים משהו-...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אולי אני אשפץ את ה"מיטה וחצי" של עמינח שלי בגלל שיש לי הרבה זכרונות ממנה?

זאת מיטה ישנה מלפני יותר מ10 שנים והיא עברה הרבה פעילות מעניינת.


×
×
  • תוכן חדש...