Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור קצת ארוך ולא נעים קרה לי בשבוע שעבר עם המשטרה אבקש את עצתכם בעניין או אם למישהו קרה

מקרה דומה ויוכל להגיד מנסיונו האישי , חלק מהפרטים צינזרתי והורדתי.

 

וכך הסיפור

לפני כחצי שנה קניתי רכב על שלט מאדם שפירסם אותו ביד2 , הגעתי לכתובת שהאדם נתן לי ,

ראיתי את הרכב האדם נראה אמין וידע לספר את היסטורית הרכב ,המחיר היה הגיוני לא גבוה מידיי

ולא נמוך מידיי, סגרנו מחיר שילמתי במזומן ולקחתי את הרכב.

לאחר 4 חודשים החלטתי למכור את הרכב בשל צורך במזומנים, פירסמתי את הרכב ביד2 הרכב מפורסם

כחודשיים , בשבוע שעבר דיבר איתי אדם שהיה מעוניין ברכב קבענו בנקודת מפגש .

האדם הגיע לנקודת המפגש מלווה באדם נוסף, התחלתי להסביר לו על הרכב והגענו לעניין המחיר

פתאום קפצו עליי 4 גברים שהציגו את עצמם כשוטרים ואמרו לי שאני עצור בעוון החזקת רכוש גנוב.

עשו לי חיפוש ברכב ולא מצאו משהו מיוחד, היה להם מוכן מבעוד מועד צו חיפוש בבית שלי,

גם שם לא מצאו שום דבר משמעותי.

נלקחתי לתחנת המשטרה המשיכו לחקור אותי במשך כמה שעות לאחר מכן נסעו איתי כדי לאתר את הבית

שממנו קניתי את הרכב , הגענו לבית אבל אין לי מושג איזה דירה או איך קוראים לאדם או מה הטלפון שלו

בקיצור אין פרטים , מה גם שאני לא ממש זוכר איך נראה האדם מכיוון שעבר חצי שנה בכל זאת.

 

כרגע שיחררו אותי בערבות עצמית ואמרו שייצרו איתי קשר, לא נתנו לי שום מסמך שנלקח ממני רכוש,

כששאלתי כיצד הם בטוחים שזה הרכב הגנוב הם אמרו שלפי סימנים מזהים הם הגיעו לרכב,

יש לציין שאין לי כל עבר פלילי וגם במקרה הזה אני לא ממש ידעתי שזה המצב .

מה דעתכם בעניין ? קרה למישהו מקרה דומה? האם כדאי לקחת עורך דין?

פורסם

רגע, מאשימים אותך עכשיו בהחזקת רכוש גנוב? בגניבה? לקחו לך את הרכב?

 

אם התשובה לשאלות הללו נכונה, בוודאי שאתה צריך לקחת עו"ד!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תבדוק באתר של המשטרה אם הרכב מדווח כגנוב,יכול להיות שהיה בלבול או משהו.

בכל מקרה עורך דין וכמה שיותר מהר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

רוב הסיכויים שהענין יסגר מחוסר עניין לציבור, אין ראיות ואין הוכחות נגדך, אך למרות זאת ולו רק בשביל שלא יגרר לך רישום משטרתי מציק, קח עו"ד שיעשה סדר בבלאגן.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני לא מבין בגלל שהרכב נראה בידיוק אותו דבר כמו של מישהו שנגנב לו אז אתה חשוד? ויותר גרוע יחרימו לך אותו?

איך זה הולך איך יודעים בוודאות שהרכב גנוב? יש מספר סידורי או משהו?

לא יודע למה נראה לי אחד השוטרים מעוניין בצעצוע שלך

תמיר.

פורסם

טעות שלי

 

אולי אתה יכול לפנות ליד שתיים שיוציאו מהארכיון שלהם את המודעה אחרי שתיתן להם קצת תאור עליה

 

תכתוב את מה שאתה זוכר מהארוע הראשון של קניית הרכב, כל פרט, על דף

וגם תכתוב את כל מה שקרה עכשיו שמכרת את הרכב וקפצו עלייך

 

גם ההבנה של המוכר וההסטוריה שהוא סיפק על המכונית היא דבר חשוב ואל תשכח לציין את זה.

 

בחקירה חקרו אותך באזהרה?

 

לא תאמין כמה דברים חיוניים שוכחים כשלא רושמים

פורסם

האמת שעד שציינת בפעם השנייה שמדובר על מכונית עם שלט הייתי בטוח שמדובר ברכב רגיל (טעות שלי).

 

לגבי מכוניות עם שלט רחוק,קשה מאוד לזהות מכונית כזאת,אלא אם כן בוצעו בה שינויים שידועים רק לבעל המכונית,אחרת כמעט כל המכוניות נמכרות כסטנדרט מסויים,אלא אם כן מדובר בדגם שהוא יחיד מסוגו.

 

לי לפני כמה שנים גנבו מכונית שכזו שהיתה לגמרי חדשה,סיימתי את ההרצה של המנוע והמכונית (היא היתה חדשה לגמרי) והמכונית נגנבה עוד לפני שהספיקה להתקרר.

 

בתור בחור בן 21 שהייתי בזמנו זו היתה סטירה לא נעימה של 9000 שקלים (מדובר היה במכונית יחידה במינה שהיא זהה לזו הזכתה באליפות העולם באותה שנה).

 

אני שמח שהמשטרה לפחות מנסה למזער את התופעה (כי הבנתי שמאז הגניבה של המכונית שלי,שהיא בערך התחילה את עניין הגניבות האלה) נגנבו עוד רכבים אחרים,רק חבל שבמקרה של פותח השרשור היא כנראה נפלה על הבנאדם הלא נכון.

 

קח עו"ד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ממתי מענין את השוטרים גניבות של רכבים על שלט ? קודם שיתעסקו בגניבת רכבים רגילים.

 

כמו כן , על איזה תופעה מדובר? איך גונבים רכב על שלט? הרי זה לא שאתה מחנה אותו במקום מסוים ואין לך קשר עין איתו.

×
×
  • תוכן חדש...