Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי כמדומני באחד הפורומים ברשת(פורום אופל אם איני טועה) שיש תוסף שפותר בעיות של פריצות ראש מנוע ונזילות משרוולי מנוע.

האם למישהו כאן בפורום יש נסיון עם החומר הזה ?

מישהו השתמש בעבר ונחל הצלחה ?

 

שם החומר HOLTS wonderweld

פורסם

נתי שלום רב !

התוסף מיועד לסתימת סדקים קלים בבלוק המנוע, באזור מעברי מיים, לא ידוע לי, על אטימת באזור שרוול מנוע, אני מניח שכוונתך באזור הסליבים.

החומר נחשב אמין ללא תופעות לוואי, ניתן לנסות אין מה להפסיד.

באיזה רכב מדובר, פיאט?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נתי שלום רב ושנה טובה !

האמת שלא קראתי בעבר את השרשור שירפת, אני פשוט מכיר וזוכר את החומר כבר יותר משלושים וחמש שנים ומעלה, החומר היה בשימוש תכוף במוסכים בהם עבדתי, ונחשב כהלחמה קרה, ש"מצילה" מנועים.

בהצלחה בשימוש!

על איזה רכב מדובר ומהם הסימפטומים?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקלה

סדק בתושבת הסליבים להלן "הפלסטיקים" אבל סדק קטן כנראה זה יסגור ?

אני מודע לזה שיש הבטחה כמעט מלאה לפרצות קטנות בין מעברי אטם ראש ושרבים נוסעים בלי סוף עם הטיפול הזה,השאלה היא עם פרצה מתחת לסליבים זה יסתום.

http://www.fhshop.co.uk/viewProduct.fh?merchantno=1672&productid=777615

פורסם

נתי שלום רב !

כפי שציינתי בתגובתי הקודמת, החומר נחשב איכותי, אינני יכול להתחייב , לגבי סדק בתושבת הסליבים, מה שנותר שזה רק לנסות.

קראתי את השרשור שדן בנושא, בפורום ספורט , בו אני חבר, אין מקרה אחד דומה למשנהו, אך סכויי ההצלחה עולים על הכשלון, בתקווה שלא אתבדה.

בהצלחה

ושנה טובה

צביקה

נ.ב עדיין לא ציינת באיזה רכב ושנת יצור מדובר?!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
נתי שלום רב !

כפי שציינתי בתגובתי הקודמת, החומר נחשב איכותי, אינני יכול להתחייב , לגבי סדק בתושבת הסליבים, מה שנותר שזה רק לנסות.

קראתי את השרשור שדן בנושא, בפורום ספורט , בו אני חבר, אין מקרה אחד דומה למשנהו, אך סכויי ההצלחה עולים על הכשלון, בתקווה שלא אתבדה.

בהצלחה

ושנה טובה

צביקה

נ.ב עדיין לא ציינת באיזה רכב ושנת יצור מדובר?!

 

 

היי צביקלה

צדקת ! סכויי ההצלחה עולים על הכשלון וכך היה,המנוע התייצב אחרי פרוק שני פלאגים והרכבתם מחדש.

אבל כעת יש לי שאלה האם להוציא את המים עם החומר החוצה או להשאיר אותם במערכת ?

פורסם

נתי שלום רב !

אינני יודע בוודאות, לכן יש לקרוא את ההוראות על האריזה.

בברכת שנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...