Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

אתמול אחד מהחבר'ה שלי אמר שאני לא משקיע בעצמי מספיק, אז הגיע הזמן לפנק את עצמי בצעצוע :)

 

מהשרשורים האחרונים בגרסת הפלאסמה LCD VS למדתי שיש לא מעט ידע בפורום בנושא, לעומת זאת, אני לא מבין בזה כלום.

 

קראתי כמה מדריכים אבל בגלל שפע הדגמים, די הלכתי לאיבוד, אשמח להסבר פשוט ונגיש.

 

מה: פלאזמה או LCD

 

שימושים עיקריים: PS3, DVD אולי יס/הוט בהמשך (אין כרגע וגם לא מתוכנן)

 

גודל: 42" (למה? יש לי 3.5 מטר מרחק מהקיר. עדיף יותר?)

 

תקציב- עד 6k. (אפשר גם פחות).

 

 

אשמח להסבר על ההבדל בין Full HD ו- HD Ready (לא עקרוני אלא בפועל לשימושים שלי)

 

מה המותגים המומלצים? יש הבדל בכלל בין LG לטושיבה (הכי חד!)?

 

מה עדיף פלאסמה או LCD לשימושים שכתבתי?

 

תודה רבה על עזרתכם,

 

ירין.

פורסם

ממליץ בחום על: סמסונג,פנסוניק ופיליפס.

התאכזבתי מטושיבה מאד (גם חבר טוב שלי וגם דודים שלי+אחרים ששמעתי מהם).

אם היה לי כסף: פיוניר (למרות ששמעתי שהם עוברים לייצר בעתיד רק פלזמות).

פורסם
ממליץ בחום על: סמסונג,פנסוניק ופיליפס.

התאכזבתי מטושיבה מאד (גם חבר טוב שלי וגם דודים שלי+אחרים ששמעתי מהם).

אם היה לי כסף: פיוניר (למרות ששמעתי שהם עוברים לייצר בעתיד רק פלזמות).

 

פיוניר מפסיקה את יצור הפלאזמות מתוצרתה, וככל הנראה תקנה פאנלים מפנסוניק.

באופן אישי רכשתי פלאזמה של פנסוניק , ממליץ בחום.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קניתי לאחרונה את ה PV80, תמורה מעולה למחיר אבל נפלתי חזק כי קניתי יורוקום

הטלויזיה התקלקלה תוך חודש וישבה מעל 3 שבועות בתיקון אצלהם, עשרות טלפונים (לא מגזים, כולם מוקלטים), מלחמת התשה מול השירות הגרוע של יורוקום שהיה צריך להגיע לצעקות.

מסקנה, לקנות פנסוניק אבל ביבוא אפור, אם כבר שירות גרוע, לפחות נשלם פחות.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

8404? PV80?

 

חבר'ה, אשמח אם תציינו דגם+חברה כי אני לא ממש בקיא בקיצורים..

 

ואם אפשר קווים מנחים- מה עדיף, מה הולך יותר טוב עם פלייסטיישן וכו'- זה ממש יעזור

פורסם

8404 זהו דגם של פיליפס שכל הפורומים מתלהבים ממנו, אבל לא באמת ברור לי למה . זה כמו להמליץ אוטומטית על רכב מסויים סתם כי זה פופולארי בפורום.

 

PV80 זוהי פלזמה של פנסוניק שעולה יותר מאשר דגמים LG/סמסונג המקבילים. אני אישית לא ראיתי שום יתרון שלה על הדגמים המקבילים של המתחרים (למשל סמסונג A450 או LG PQ300R או הדגמים החדשים שהחליפו את שניהם ועולים אותו מחיר)

לעומת זאת : האחריות לא 3 שנים מלאות כמו שמקובל בLG וסמסונג , אלא שנה אחת פלוס כוכביות.

 

לפלייסטיישן ומחשב LCD יתאים יותר.

 

לצפיה איכותית יותר בסרטים וטלויזיה פלזמה תהיה טובה יותר ולו רק בשל הניגודיות העדיפה משמעותית שחשובה בסצנות חשוכות של סרטים וזמני התגובה שחשובים בתנועת מצלמה מהירה בסרטי אקשן או משחקי ספורט.

 

PS3 יודע לעבוד ב FULL HD ככה שלדעתי - אם כבר, אז כבר.

 

בעניין השירות , נשרף לי הספק בפלזמה בשל קפיצת מתח וקיבלתי שירות יוצא מהכלל מרטפון אלו שנותנים את השירות עבור סמסונג. כעבור 24 שעות הטלויזיה היתה מוכנה ולמחרת כבר נחתה אצלי בבית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפי דעתי בגודל 42 ובמחיר של 7K הפיליפס 8404.

יש עכשיו מבצע http://zarmon1.pas-rahav.com/philips/09/

http://www.dtown.co.il/articles/912.html

המחיר הרשמי הוא 9200 ש"ח אבל היא נימכרת ב-7100 כולל הובלה והתקנה ובמחיר הזה לטעמי היא בהחלט הכי משתלמת.

אבל כל אחד וטעמו/מחשבתו,אין כמו מראה עניים.

:fadein:
פורסם

במחירים האלה אפשר לקנות LCD סמסונג מהדגמים החדשים, בגודל 46" שנחתו בארץ ממש בשבועיים-שלושה האחרונים

ועושים בית ספר למסך הזה.

 

מומלץ לעשות השוואה של מסך ליד מסך ברשתות הגדולות , לפני שניגשים לקנות בחנויות קטנות שלא מחזיקות בתצוגה את כל הדגמים. כמו כן מומלץ להציג תכנים על פי בחירתך ולא את סרטוני ההדגמה של יצרני הטלויזיות שיודעים להסתיר חסרונות ולנפח יתרונות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

תודה על תגובותיך, אבל יש לי עוד מספר שאלות:

1. מה הדגמים שאתה מתכוון אליהם, כי בשביל עוד כמה מאות שקלים שווה לקחת 46" (אם אפשר את שם הדגם המדוייק)?

2. כמו כן, אם אני מעדיף להישאר באיזור ה-6,000 מה אתה ממליץ (שוב- בעיקר סרטים מהמחשב, GTA/PRO EVO, בעתיד הקרוב PS3, חבילת טלביזיה בסיסית תהיה ע"ב ממיר שעולה 400 חד פעמי)?

3. אם אי פעם אני אעשה HOT/YES זה יהיה רק למטרת צפייה בספורט. האם ב-LCD החדשות עדיין יש מריחות וכו'?

תודה,

×
×
  • תוכן חדש...