Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכום שרשור:

צמצמתי את כל האפשרויות בסוף לטלביזיות LCD בגודל 42" ל-4 דגמים:

 

טושיבה RV/XV635

LG 50YR

פיליפס PFL8404H

סמסונג B610

 

אחרי ביקור ב 5 חנויות, קריאת עשרות ביקורות באינטרנט ומספר אנשי מכירות כועסים ("למה אתה שם ספורט 5? תשים ערוץ HD") נבחרה הפיליפס.

שידורי ה-SD הינם בינוניים ומטה (טוב, בדיוק כמו בכל השאר), אבל ה-HD פשוט היה מדהים. האמבילייט והעיצוב הם בונוס נחמד. העסקה נסגרה על פחות מ-7000 כולל משלוח והתקנה.

 

תודה על עזרתכם!

פורסם

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=721237

 

Samsung LE40A786 LED ‏40"

 

הטלויזיה אמנם 40 אינטץ', וזה לדעתי יותר מדיי בשביל 3.5 מטר, יותר מידיי גודל=חוסר פוקוס בתמונה.

הטלויזיה רק HD ולא FULLHD, בתקציב של 9 אלף זה מספק, במילא לא יהיו בארץ ב5 שנים הקרובות שידורי FULLHD לכן לא יהיה הבדל.

אבל אם רוצים באמת ללכת על משהו ברמה אז על

Samsung UA40B6000 LED 40

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=732926

 

הטלויזיות האלו עובדות על הטכנולוגיה של נורת LED, טכנולוגיה פורצת דרך באיכות בתמונה ובנוסף בעלת עיצוב דק, איכות תמונה חסרת פשרות מהטובות ביותר בשוק בתמורה למחיר ובנוסף אורך חיים ממושך משמעותית ביחס למתחרות.

לא ידוע לי על דגם מתחרה איכותי יותר, גש בעצמך ותווכך באיכות המסכים של סמסונג בטכנולוגית LED , איכותי יותר מסוני, צבעים חיים וחדים.

 

 

עריכה:

שמתי לב שחרגתי מהתקציב.

חשוב לציין דבר אחד עיקרי.

עד 37 אינטץ' טכנולוגיית ה LCD עדיפה מהפלאזמה אבל החל מ 42 אינטץ' ומעלה טכנולוגיית הפלאזמה עדיפה באיכות ולכן לקחת מוצר כזה ב 6K שהוא LCD לא ייתן תמורה של 6K של פלאזמה. בכל אופן אם תרצה אחפש בשבילך פלאזמה, רק אם תרצה...

 

או שתחכה טיפה לירידת מחירים של הטכנולוגיה החדשה של סמסונג, תאמין לי זה שווה זה פשוט עולם אחר, לא סתם עוד מסך דק על הקיר.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

^^^

טילטו, תודה על ההמלצות, אבל לא קראת את ההודעה הראשונה שבה מפורטות הדרישות :? ולא את האחרונה שבה יש סיכום של השרשור :shock:

תודה על הניסיון בכל אופן :-P

פורסם

כשאני קניתי את הפלזמה , א.ל.מ דרשו בערך 2500 ש"ח יותר מכל מקום אחר.

זה חזר על עצמו עם מכונת הכביסה,תנור משולב כיריים והמקרר.

 

רק בקרנבל החשמל שערכו באותה תקופה בגני התערוכה, הם הורידו את דרישתם המקורית ב1.5K ועם קצת מיקוח ל2K פחות מהמחיר הרגיל בחנות.

 

כנראה שבחצי השנה (או יותר) שחלפה מאז, הם לקחו את עצמם בידיים מבחינת מחירים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מוזר, זה נחשב מחיר טוב?

כי א.ל.מ בדרך כלל יקרנים ברמות על.

 

תראה, אני לא יודע האם זה מדיניות או שזה טקטיקה של איש מכירות שחסרה לו עוד מכירה אחת למכסה היומית ואז הוא מוותר על העמלה מהמכירה הספציפית בשביל בונוס יומי (לא יודע האם זה המקרה, סתם השערה)

 

אולי העובדה שבאתי חצי שעה לפני הסגירה תרמה למחיר :?

 

בכל מקרה, זה המחיר הכי טוב שמצאתי כולל זאפ..

פורסם
כמובן :-P

 

א.ל.מ שנמצא מול קניון איילון (ששת הימים 16, אאל"ט).

 

6900 כולל התקנה והובלה ב-24 תשלומים.

 

סבבה תודה,אין ספק שקיבלת מחיר מעולה!! תיתחדש:lol: גם מסך מעולה וגם מחיר מדהים,אחלה מתנה לחגים.

:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...