Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

הטווינגו שלי התחילה להרעיש בזמן האחרון ולסבול מבעיות התחממות.

לאחר נזילת מים ושמן החליפו לי במוסך משאבת מים וגומית ציריה.

גם לאחר התיקון המנוע עדיין מתחמם, ובמוסך שלחו אותי לבדיקת רדיאטור, שם אמרו לי שזו כנראה בעית ראש מנוע (מים מבעבעים, עשן באגזוז).

 

כמה אמורה לעלות החלפה/תיקון ראש מנוע (במוסך מורשה דיברו על 5,000 ש"ח)?

האם אתם מכירים מוסך אמין ובעל מחירים סבירים באזור רחובות והסביבה?

האם שווה בכלל להחליף ראש מנוע / מנוע או שעדיף למכור את הרכב לפירוק?

 

תודה על העזרה!

פורסם

שיפוץ ראש והחלפת אטם ראש לא עולים 5K ש"ח. במחיר הזה מחליפים את כל המנוע.

 

פנה לחבר הפורום בני ל. אני בטוח שיוכל לעזור לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מוסכים מורשים זה יותר גרוע מהחופש הגדול בפורום. אם המחיר כולל אטמים, שיפוץ, שמן ומים חדשים אז זה הגיוני.

מה שלא הגיוני זה למה לא בדקו מים מבעבעים מההתחלה במקום להחליף חלקים מיותרים.

פורסם

תודה על התגובות.

 

במוסך הראשון החליפו משאבת מים וגומיה כי היו נזילות של מים ושמן, עשו עבודה גרועה בהחלפת צינור ולבסוף החליטו שאין להם מה לעשות יותר :-(

×
×
  • תוכן חדש...