Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב: 18-25

המטרה: 100 ק"מ בין עירוניים ביום לנהג יחיד עדין רגיש ומתחשב.

סדרי העדיפויות:

1. חסכון בדלק\סולר

2. שלא יכנס למוסך של חודש

לשלב הגמר הגיעו:

מסגמנט ה1.4 הידני- פביה או 206. שנתון 03 בערך. 150 אלף קילומטר. 25 אלף ש"ח.

מסגמנט ה1.9 ידני דיזל שמתי עין על הקסארה דיזל אטמוספרי- שנתון 03 250 אלף ק"מ- 17 אלף ש"ח לערך.

מי לדעתכם תעשה את העבודה טוב יותר בדגש על האמינות.

אשמח לקבל גם הצעות אחרות בנאי שצריכת הדלק תהיה טובה מ1 ל16 בבין עירוני

תודה אורן

פורסם

קח את הקסארה לטעמי. סולר ניתן להשיג זול יותר מבנזין בדי הרבה תחנות. קסארה 1.9 דיזל רגיל ידני היא לטעמי תמורה מצויינת לכסף.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מי לדעתכם תעשה את העבודה טוב יותר בדגש על האמינות.

אשמח לקבל גם הצעות אחרות בנאי שצריכת הדלק תהיה טובה מ1 ל16 בבין עירוני

תודה אורן

 

פולו קלאסיק SDI או סיאט קורדובה SDI (רכבים זהים מבית פולקסוואגן) -רכבי דיזל אמינים, חיסכוניים מאוד.

נשאר רק למצוא מכונית כזאת במצב סביר.

בקשר לאמינות - אין לדעת, סביר יותר שרכב בנזין עם הרבה פחות קילומטרים על מד אוץ יתקלקל פחות.

אבל החיסכון בהוצאות דלק, של רכב דיזל, בהרבה מקרים יכסה את ההפרש של תחזוקה ואולי גם לחסוך כמה מאות או אלפי שקלים בשנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לך על בנזין, ידנית, חדשה ככל האפשר, ועם כמה שפחות קילומטרים.

 

נו, אז הצריכת דלק לא תיהיה 1 ל 16, אלא 1 ל 14.

 

אבל אי אפשר להשוות רכב עם X קילומטרים לרכב שעשה 2X ק"מ

 

צא מנקודת הנחה, שמרבית המכלולים ההיקפיים מסביב למנוע לא מחזיקים 250 אלף, וההפרש התיאורתי בצריכת הדלק יתקזז מהר מאוד על תיקונים, ובסופו של דבר אתה תפסיד כסף.

 

מה גם שאת עוגמת הנפש, ימי עבודה מבוזבזים במוסך, חיפוש אחר רכב חילופי, הזמן העבוד וכו' אי אפשר לעמוד ולכמת בכסף.

 

 

פורסם

טיפול במנועי דיזל יכול להיות יקר,

אם אתה חייב דיזל חפש אחת חדשבהיותר עם פחות קילומרז', תקציב הטיפולים יקזז.

אם לא מצא רכב בנזין שמור וטוב.

 

בהצלחה.

נתן.

פורסם

מנסיון אצלנו במשפחה, אם יש לך סבלנות, נסה למצוא רכב שמור עם קילומטראז' נמוך מהרכבים הבאים: פולו SDI או קורדובה SDI או פאביה SDI. יש להן צריכה של 1 ל19- 21 ק"מ. הן מאוד אמינות, לפחות מנסיון של 3 שנים.

 

לנו לקח יותר מחודשיים- שלושה למצוא אחת שמורה, עם קילומטראז' נמוך. אחת מ2001 עם 155,000 ק"מ, + אחת של אחי עם 130,000 ק"מ מאותו שנתון. ושתיהן נקנו בקצת מעל המחירון.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...