Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפלאוז 1600 דגם X שנת 91 מים באוטו ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו משונה... אתמול שמתי לב שיש רטיבות מתח ומאחורי הכסא שליד הנהג. מחשבה ראשונה היתה שאולי השארתי חלון פתוח , או שאולי הניקוז בדלת, גומיות וכו'... אבל הכל תקין. בדיקה נוספת (לאחר ספיגה של הרטיבות) שמדובר במים אדומים. איך מגיעים מים אדומים אל מאחורי הכסא שלצד הנהג ? :?: בדקתי כמובן שאין רטיבות מקדימה, הכל יבש ,

אם קיימת נזילה מרדיאטור החימום איך מגיע הנוזל לשם ????

 

תודה לכל העונים,

 

איתמר

פורסם

תבדוק את תא המטען של רכבך, יתכן שהחדירה מגיעה משם.

אם התשובה חיובית יש לאטום את הפנסים האח', ברב המקרים החדירה נובעת מהם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
משהו משונה... אתמול שמתי לב שיש רטיבות מתח ומאחורי הכסא שליד הנהג. מחשבה ראשונה היתה שאולי השארתי חלון פתוח , או שאולי הניקוז בדלת, גומיות וכו'... אבל הכל תקין. בדיקה נוספת (לאחר ספיגה של הרטיבות) שמדובר במים אדומים. איך מגיעים מים אדומים אל מאחורי הכסא שלצד הנהג ? :?: בדקתי כמובן שאין רטיבות מקדימה, הכל יבש ,

אם קיימת נזילה מרדיאטור החימום איך מגיע הנוזל לשם ????

 

תודה לכל העונים,

 

איתמר

 

רדיאטור החימום ממוקם בדיוק במקום שתיארת -מתחת לדש שמול כיסא הנהג.

פורסם

שלום.

השאלה הכי פשוטה המתבקשת באיזה צבע נוזל הקרור בראדיאטור כאשר תדע

את הצבע אז תדה גם מה התקלה :p

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הבחור מתלונן על המצאות מים מאחורי מושב הנהג ומתחתיו :!:

המצאות מים במיקום הנ"ל ב-99% תגיע מכיוון תא-המטען או חדירה אחרת ממרכב הרכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הבחור מתלונן על המצאות מים מאחורי מושב הנהג ומתחתיו :!:

המצאות מים במיקום הנ"ל ב-99% תגיע מכיוון תא-המטען או חדירה אחרת ממרכב הרכב.

 

עמית

 

עמית, הבחור אומר מים בצבע אדום.

ביקשתי ממנו לבדוק את צבע נוזל הקרור בראדיאטור, אני עוד לא ראיתי גשם אדום. שהבחור יטרח ויבדוק את צבע נוזל הקרור, אז נוכל לעזור, לא?!

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לצערי אכן מדובר במים אדומים , המיקום מתחת ומאחורי המושב שלצד הנהג.

האמת העצובה שזו כנראה נזילה מרדיאטור החימום. השאלה מדוע מקדימה לפני הכסא שלצד הנהג אין רטיבות ? שם הייתי מצפה לראות לפחות לחות כלשהי...

 

העניין הוא שפרוק הדשבורד ותיקון הנזילה ,זו הוצאה רצינית פלוס. :cry:

יש איזה פתרון ביניים, כמו החומרים האלה שאמורים לסתום נזילות.

פורסם

שלום.

באמת לא נעים. עסק לא זול, לדעתי תיקון כזה עולה 1000 ש"ח (+/-).

כמו כן ברצוני לציין שחימום באוטו הוא דבר חשוב, מומלץ וצריך אותו.

יש לך שתי אפשרויות (1) לתקן (2) לנתק את החימום מהצנרת במנוע (לא מומלץ).

אסור לך לנסוע עם נזילת מים, כי אתה עלול לקלקל את המנוע, שבאפלאוז עדין ורגיש לחום.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...