Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה מרכב מיד 2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ביד 2 מופיע רכב מסוג הונדה האצב'ק 99 ידנית כסופה מאשקלון/אשדוד.

בעל הרכב הוא דניאל אוחיון. הוא יהיה נחמד בהתחלה ואז יתגלה כנוכל.

לטענת המוכר הוא יד 3 והוא יד 6

הקילומטר שרשום על המד אוץ 170.000 ק"מ אינו נכון

הרכב עבר יותר מ 250.000 ק"מ הבעלים נוכל וכך גם הדוד שלו.

 

אני מזהיר מפני הרכב כי אני קניתי אותו ואחר כך גיליתי קבלות וספר רכב

בתא המטען אחרי הסבר לבעל הרכב שאם אני לא מקבל את כספי חזרה אני תובע אותו

הוא החזיר לי את הכסף ואני החזרתי את הרכב.

הורדת קילומטר זו עברה פלילית. בעל הרכב צעיר כבן 25 משרת במג"ב(שוטר).

אנא בבקשה היזהרו מהרכב הזה.

 

מי שצריך עזרה 050-9945500 יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

הוא שוטר והוא מוריד קילומטר?

 

ראיתי את הרכב עכשיו שם.פשוט חוצפה.

 

כל הכבוד על האזהרה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

חסר שוטרים שעוברים על החוק ?

 

תודה על האזהרה יוגב, מקווה שעוד יעשו כמוך.

 

בן.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

איזה חאפריות, להשאיר ספר רכב בתא המטען... :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

ולפני העברת הבעלות לא שמת לב למס' הידיים הקודמות??

 

או ששמת לב והתעלמת....? :arrow:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בכל מקרה, שמח לשמוע שהסיפור הסתיים בצורה כזאת. זה יכל להגיע לרמות הרבה יותר לא נעימות.

פורסם

הוא היה רביעית ואני חמישית עכשיו הוא שישית.

הקטע המצחיק ששאלתי על ספר רכב הוא אמר שאין לו כלום על הרכב הוא קנה אותו ככה.

אני פדנט וישר שהגעתי הביתה עשיתי שטיפה טובה בפנים הוצאתי גלגל ספר והופה

שקית מלאה של הונדה עם ספר רכב+קבלות על הטיפולים של הבעלים הקודמים.

דיברתי עם הבעלים הקודמים הוא אמר שהוא מכר את הרכב בסביבות 210000+ והוא מוכן להעיד אם זה יגיע לבית משפט.

יש טופס בדיקה של הבעלים הקודמים במכון הדרום שעומד על 179810 ק"מ.

בקיצור נוכל וטוב שנגמר ככה!

אנא היזהרו מהרכב!

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

ישנם הרבה מקרים דומים כאלו מיד 2.

מקרה שניתקלתי בו שבוע שעבר, יודנאי אקסנט , הנענת לשם חגית , שנת 99 שעשתה 85K יד ראשונה , דבר שלא ניתפס אלא אם כן אדם מבוגר שנהג ברכב מידי יום מטר מהעבודה לבית.

לאחר דיבור איתה כששאלתי אם היא הוציאה את הרכב מהחברה לפני כ-10 שנים לפי טענתה שהיא יד ראשונה נעינתי בשאלות מוזרות מצידה , אם אני סוחר , ומה זה עניינך מהיכן הרכב יצא? , אתה רוצה ליקנות , כן או לא , הייתי פשוט בהלם ממנה :-o

אני מאמין אם לא בטוח שאם במקומי היה\הייתה מישהי אחרת תמימה שאינה מבינה בתחום הרכב היא הייתה נופלת בפח למקרה.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

חברים.

80% מהמוכרים באתר יד 2 הם נוכלים.

מנסיון של חיפוש רכב כ1/2 שנה נתקלתי בדברים האלה:

אדם שאמר לי שהרכב מיד פרטית-שהגעתי לראות את הרכב, והזכרתי לו

שאנחנו הולכים דבר ראשון למשרד הרישוי הוא " נזכר" שהרכב מליסינג..

אדם שאמר שאין לרכב תאונות-רציתי להחתים אותו על מסמך אי תאונות

אמר לי שהרכב קיבל "מכה".

וחבר שהיה בבדיקה עם סוברו 1600 שחורה עם איזו גברת מחבר העמים

סרבה להחזיר לו את כסף הבדיקה.

היא התחייבה שאין לרכב תאונה(בע"פ לצערו של חברי)היא יד 1 ,

והרכב עבר תאונה, שבו קרס הגג כתוצאה מקריסת עמודי התמך הקדמיים.

בנוסף שימו לב למי שמפרסם טלפונים למטה איפה שהתוספות-אלו הם מגרשי מכוניות.

העניין במגרשי מכוניות שהם מפרסמים מכוניות-"פיקטיביות" עם 25000-ק"מ-

שמצלצלים הוא אומר...הרכב נמכר אבל יש לי אותו רכב עם 150K ק"מ(אחד בשם רפאל).

גם ממגרשים תזהרו כמו מאש.רבים מזיפים את ק"מ הרכב ללא פקפוק!!(לא חברות גדולות )

האתר עצמו-יד 2- מצוין ,האנשים המוכרים בו ברובם(לא כולם)נוכלים בני נוכלים.

הזהרו ובדקו את המוכר יותר טוב מהרכב!!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

zipp0 - דווקא היו מקרים...

הרכב שלנו הוא יד שניה (001 ברישיון), אבל אנחנו היד הראשונה בו.

מאזדה לאנטיס שאני עד היום לא ממש מבין איך אבל ההורים שלי קנו אותה עם 0 קילומטר יד ראשונה כנראה רכב שעמד שנה בנמל והיבואן היה חייב לרשום אותו בתור יד נוספת.

וגם עד היום הרכב עוד לא עבר את ה95K קילומטר וזה רק מאז שנגמר לי המלווה...

לפני שנהגתי בו הרכב היה עושה ביום בערך 5 קילומטר מאז הקילומטרז עלה משמעותית בגללי.

פורסם

לדעתי אחוז הנוכלות ביד 2 אכן גבוה, אבל בכול זאת 80% זו הגזמה. אני מעריך כי הנוכלות מתרכזת בעיקר ברכבים זולים וישנים. כאשר חשבתי על רכב משומש ויחסית לא ישן מקבוצת רישוי 4 ומעלה (התעניינתי ברובר 75, וולוו S60, אופל וקטרה וניסאן פרימיירה) - לא נתקלתי בנוכלים. להפך, אנשים סיפרו על "מכות" גדולות וקטנות, הציגו ספרי טיפולים, רבים היו מוכנים להתחייב על דברים... ככול הנראה הקהל של אופל ווקטרה שנת 2005 יד 1 שונה מזה של יונדאי אקסנט 1999 יד 6. בזמנו ירדתי מכל הרכבים הנ"ל בגלל הדברים שלמדתי כאן באתר. אבל בגילגול הקודם, כאשר רכשתי רכב זול בסוכנות לרכבים משומשים - אכן נפלתי קורבן לרמאות ורק בנס יצאתי מהסיפור ללא נזקים.

פורסם

יד 2 הוא לוח לגיטימי כמו כל לוח מהגדולים בארץ, אם לא הגדול ביותר.

 

יש בו סוחרים, יש בו אנשים הגונים, יש בו ערסים עם עונדות וזקנים אשכנזים עם רכבים מלוקקים.

לאף אחד אין סטטיסטיקה על כמה סוחרים מסתובבים שם, אז בבקשה תחסכו את בלבולי הביצים האלה.

 

על עסקה טובה שנסגרת דרך האתר אף אחד לא שומע, אבל על כל סוחר שצץ שם יש 50 שרשורים בפורומים.

כנסו לפרופורציה...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

80 אחוז זו הגזמה, לא חסר נוכלים אבל באמת שלא כ"כ הרבה, רוב הבעיות זה במגרשים.

 

אני פירסמתי לא מזמן פיז'ו 306 1.6 ידנית שנת 95 יד ראשונה עם 59 אלף ק"מ, כולם היו בטוחים שאני רמאי. (למען הסר ספק, הנתונים אמיתיים)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

רק רוצה להוסיף שיש פונטו XTZ כחולה מאזור רחובות רשום שיש לה 140K על השעון, ושהיא במצב מצויין, אז היא ממש לא והמשאבת הגה כוח דולפת כמו כן הרדיאטור הרוס לחלוטין, דוד שלי שהוא בעל מוסך בדק את הרכב והודיע חד משמעית לא להתקרב, כמו כן הבנאדם שתר את עצמו כמה פעמים שהוא אמר שהוא עשה לרכב טיימינג ב100K קילומטר ובפועל הרכב נימכר רק ב114 אלף קילומטר,

 

אבל יש מציאות, כרגע אני עם פג'ו 205 1999 מיד ראשונה מאדם מבוגר עם 118K בשעון, ומוכח על ידי כמה מוסכניקים, צריך לחפש פשוט טוב.

×
×
  • תוכן חדש...