Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו רכב במשפחה ואני רוצה לבטח אותו גם לתקופה קצרה, אך יש בעיה, הפוליסת ביטוח היא מגיל 24 ומעלה ולשנות את הפוליסת ביטוח במיוחד בשבילי יעלה הרבה כסף כי אני בן 19 . המליצו לי פה על חברה שנקראת 'פול' השאלה עם מותר שתי ביטוחים על רכב אחד?

פורסם

מותר.

פול מבטחת רק ביטוח חובה.

זה יעלה הרבה הרבה יותר מאשר לשלם את התוספת היקרה לביטוח הקיים.

ומה עם ביטוח צד ג' ? מקיף ? - האם אתה מוותר עליו ומוכן לממן מכיסך תאונה עם מרצדס ? או להרוס להורים את הרכב ולהשאיר אותם ללא כיסוי ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אתה יכול להוסיף את עצמך לתקופה קצרה פשוט.

 

בעיקרון אתה מוסיף את עצמך לפוליסה, משלם את ההפרש, ושאתה כבר לא מעוניין לנהוג יותר אתה מתקשר ומחזירים את הפוליסה לך למחיר הקודם ומחזירים לך את ההפרש היחסי

פורסם

איך בדיוק ביטוח נוסף עולה פחות מהפרש בביטוח לנהג צעיר?



 

אגב, באיזושהי חברה, לא זוכר איזה, אפשר לעשות את התוספת נהג צעיר לפי שעה - באמצעות SMS. כלומר, אתה שולח SMS לפני שאתה מניע, ושולח SMS אחרי שאתה מכבה.

 

הבעיה היא שבשימוש אינטנסיבי ברכב ה-SMSים יעלו לך כמו רכב נוסף כולל ביטוח

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אתה יכול להוסיף את עצמך לתקופה קצרה פשוט.

 

בעיקרון אתה מוסיף את עצמך לפוליסה, משלם את ההפרש, ושאתה כבר לא מעוניין לנהוג יותר אתה מתקשר ומחזירים את הפוליסה לך למחיר הקודם ומחזירים לך את ההפרש היחסי

 

הפוליסת ביטוח של הרכב המבוטח הוא מגיל 24 ומעלה דיברתי עם הסוכנת היא אמרה שאי אפשר לעשות שום דבר בנדון חוץ מלעשות פוליסה חדשה שתתאים לי .

לעומת זאת דיברתי עם הסוכן ביטוח של הרכב שאני נוהג בו בדרך כלל והוא אמר שהוא יכל לעשות אותו דבר כמו שפירטת וההפרש הוא יוצא בסיבות עשרה שקלים [ליום] . אבל אני לא רוצה להתווכח היא אישה מבוגרת אני שונא להתוכח עם אנשים בטלפון אני מעדיף פנים מול פנים ואין לי מצב רוח ללכת עליה .

הקטע המקומם הוא שהיא אמרה לי בשיחה שאני לא יכול לעשות ביטוח נוסף על הרכב באופן זמני לא ידעתי אם לצחוק לה בפרצוף.

התקשרתי לפול שאלתי אותה לגבי ביטוח מקיף וצד ג היא אמרה לי הנציגה שאני צריך לדבר עם הסוכן.

הסגנון נהיגה שלי מאוד רגוע בדרך כלל אבל כדאי לעשות צד ג ומקיף , כמה תוספת אתם חושבים שזה יהיה עם הביטוח חובה עולה לי 150 ?

פורסם

כבר כתבתי לך קודם - פול מבצעת רק ביטוחי חובה.

הפול תמיד יהיו יקרים יותר מכל חברת ביטוח אחרת, כי הפול מבטחים בד"כ את כל אלה שחברות הביטוח לא רוצות לבטח אותם.

 

כל ביטוח נוסף (חובה/מקיף/ג') שתעשה תמיד יהיה יקר יותר מאשר להרחיב ביטוח קיים. אם הסוכנת טוענת שאי אפשר, תחליפו סוכנת.

לשאלתך כמה עולה ? - לבטח BMW סידרה 7 שנת 2009 עולה יותר מלבטח רנו קליאו שנת 1998.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

למעשה זה ליאנה 2005

אני אשאל את הסוכנים שמה כי הנציגה הטלפונית אמרה לי שאפשר גם להוסיף ביטוח מקיף וצד ג

פורסם

חברות ביטוח ישיר מסננות יותר את קהל הלקוחות שלהם ויכול להיות שאם הרכב מבוטח דרכם תתקל בקשיים.

בחברות ביטוח שעובדות באמצעות סוכנים, לא אמורות להיות בעיות.

כפי שכתבתי קודם לכן - אם הסוכן טוען שאי אפשר, יש להחליף סוכן.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אה... שמע הביטוח על האוטו הוא בחברת מנורה עכשיו אני מכיר אבא של חבר מהבית כנסת הוא גם סוכן ביטוח בחברת מנורה יהיה אפשר לעשות את השינוי בביטוח דרכו ואז לשלם על ההפרש כמו שאמר מישהו בהתחלה?

פורסם

כל סוכן ביטוח שהוא קצת יותר ממתחיל, מוסיף נהג צעיר לפוליסה קיימת בתהליך שלוקח בערך 3-5 דקות.

 

לשם כך לא צריך ללכת לבית הכנסת אפילו:-)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תרשום כאן בפורום את הטלפון של האבא של החבר, אני אתקשר לשאול אותו ואחזיר לך תשובה כאן בפורום.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני מעדיך לדבר איתו בעצמי ליראות קודם כל אם הוא זוכר אותי לא התדמתי לאחרונה בענין של התפילות בלשון המעטה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...