Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבא שלי יש פטרול 2002 טורבו דיזל 3.0L

214,000 ק"מ

 

הוא התלנון למוסך (פליקס מוטורס ת"א) 4 חודשים שהרכב מאבד מים(למרות שהוחלף מיכל עיבוי)... תופעות לוואי התנעה קשה בבוקר, עשן לבן בהתנעת בוקר(הוחלף מצתי להט לחדשות מקוריות ומשאבת עזר סולר הוחלפה גם.)

 

הם אומרים שיש סדקים רבים... הרכב לא התחמם ואבא שלי בודק שמן+מים כל יום

ובכלל מאוד פדנט בקשר לרכב.

הם טוענים שבדגם הספציפי הזה לא היה ריקול.

דגם: NPTY61L פטרול GR 3.0L

 

הצעת מחיר לראש מנוע מקורי: 8200 ש"ח ערום בלי חלקים(עם חלקים יכול גם להגיע ל20,000 ש"ח.

 

האם לדגם הספציפי הזה היה ריקול?

 

ומה אפשר לעשות מול קרסו? אני רואה שזה קורה להרבה פטרולים מהשנים האלו? במוסך המליצו על מנוע מייבוא!

 

אני רוצה שהם יקחו חלק גדול בעלויות...

 

זה מריח לא טוב.

 

בתודה, עומר.

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם

סתם שאלה:למה את/ה חושב שהחברה תקח אחריות על רכב, שתוקפה של האחריות שלו עבר לפני 5-6 שנים ?

המחיר נשמע מטורף ואולי כדאי לברר בכמה מקומות וגם במוסכים כלליים ומתמחים ברכב אבל לאו דווקא מוסכי קרסו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מי קבע שיש סדק בראש מנוע ולפי איזה בדיקה הגעתה למסקנה שצריך להחליף ראש מנוע ערום/מושלם.

אני לא מכיר בניסאן בעיות בראש מנוע כאשר המנוע לא עבר התחממות יתר.

בדיקת לחץ הפוך תאמת את התקלה מראש מנוע במידה שיש בעיה.

פורסם

מי שקבע זה מוסך פליקס בת"א... סדקים בכל הבוכנות בעיקר ב-3.

 

פירקו ראש וראו...

 

לפי מה שהבנתי נכנסו מים לבוכנות (ואני באופן אישי ממש לא מבין)

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם

במנועים של הטראנו דור 1 היו בעיות של סדקים בסעפת,בעיות במנוע בחיים לא היו,במיוחד בפטרול שהוא ממש מפלצת, המקרה שלך הוא מעניין מאוד,האם היו בעיות התחממות?

 

סדקים בכל הבוכנות? מה קרה שם?

 

מי טיפל לכם ברכב לאחרונה ומתיי? אולי שיחררו איזה צינור ונכנסו מים לבוכנות? לך תדע מה עשו לך שם.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הרכב מטופל כחצי שנה במוסך פליקס"ניסאן-רנו" בת"א.

הרכב לא התחמם אף פעם, עבר טיפולים בזמן וטופל באהבה רבה.

 

אני מצרף את היסטוריית הטיפולים ברכב במוסך "פליקס" ניסאן-רנו בת"א.

 

 

המון תודה, עומר

_______ _____ _____ 003.jpg

_______ _____ _____ 004.jpg

_______ _____ _____ 005.jpg

_______ _____ _____ 006.jpg

_______ _____ _____ 007.jpg

_______ _____ _____ 008.jpg

_______ _____ _____ 009.jpg

_______ _____ _____ 010.jpg

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם

שאפו על הסדר, ופרוט הטיפולים.

 

מה שאני רואה, הוא שהתלוננתם על איבוד מים בתאריך 7/08- תלונה שלא אומתה, וכן הוחלף מיכל עיבוי ב-5/09.

זה מה שהכי בולט.

alfa 156 2.5.

פורסם

תוכל לקבל ראש מנוע חדש במחיר של 4500 ש"ח + מע"מ וזה כולל את הרכבת השסתומים ואביזרי הראש במכון

לראשי מנועים ושיפוץ מנועים, "ש.ח.ר בע"מ" שברח' הירקון 55 א.ת בני ברק (קרוב לקניון אילון ר"ג)

טל' 03-6184320 או 03-5796076 ובקש את עוזי או את שלומי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אתה לא צריך להוציא מהמוסך את המכונית, אלא רק לקחת את הראש הישן אל המכון והם יעבירו את אביזריו אל הראש החדש

ואז המוסך ישלים הלאה את ההרכבה וכו'.

הבעייה היא שלא כל מוסך מסכים לבצע כזה דבר שהלקוח מביא לו חלקים, אבל פה מדובר באלפי ש"ח חסכון.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

הטיפולים יקרים עד פחד, הסתכלתי על ההחלפות והיה שם כמה דברים מוזרים:

למה בודקים קומפרסיה בטיפול שיגרתי?

מדוע הוחלף מיכל עיבוי?

מה זה מכלול מקרר שעבורו שילמת?

 

כזאת תקלה או קריסה לא קוראת סתאם כך,במיוחד לא ברכב כזה שבנוי לסבול התעללויות, פטרול זה מלך השטח.

 

לא מובן.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

כל מה שאני כותב זה בערבון מוגבל, ברגע שאבא שלי יבוא הביתה הוא יוכל לאמת את הדברים.

לפי דעתי הוחלף מיכל עיבוי מכיוון שמלפני 4 חודשים אבא שלי התלונן על איבוד מים.

 

בקשר לשאר הדברים אני אבדוק עם אבא

 

בתודה, עומר

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם

בדקתי עם בורר באיגוד המוסכים לכל הבדיקות יש כסת"ח.

 

עכשיו כמה שאלות

 

אם לדגמים מ2000-2002 יש ריקול למנוע, זה לא אמור להיות כל הדגמים? כמה דגמים יש של ניסאן פטרול בארץ???

 

האם ראש מנוע חדש זה משהו אמין וטוב או שזה לא יחזיק מעמד

 

והאם אפשר להשתמש ברוב החלקים מהראש הישן, כי ראש מנוע ערום הם דורשים 6,500ש"ח ועבור החלקים עוד 12,000 ש"ח(הכל חדש מקורי)

 

בתודה, עומר

תחייה את החיים כי מחר תמות

×
×
  • תוכן חדש...