Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יכול להתאפק (סורי)

 

מישהו יכול לעשות חשבון כמה "מלך השטח" הזה עלה בשנה האחרונה? כל חודש ביקור במוסך!

החשבוניות מטורפות והמוסך רעבתן , אם היו גונבים לבעל הרכב הזה את הכרטיס אשראי הגנב היה מוציא פחות!

 

כבוגר מיצובישי פאג'רו 99 שעבר אצלי 80K ב-3 שנים ונמכר עם 240K וכלל ביקורים תכופים בשטח , לא שילמתי ולא התקרבתי לכמות תיקונים כזו ובטח לא שילמתי סכומים מופרזים כאלה.

שיהיה...

פורסם

פטרול 5.6 V8 בנזין אמריקאי שני שאני מחזיק.

טיפולים במוסך הראשי בלאגוס.

וזהו.

היפני פחות אמין ?

אולי הוא כבד למנוע הקטן הזה ? בייחוד אם מאמצים אותו בנסיעות שטח ? (שלי לא ירד אף פעם מהאספלט, אם אפשר לקרא ככה לרצף הבורות שנקראים "כבישים" בניגריה , הראשון חירבן לי פעם יום א' שלם והרבה ניירות כשהדביק את הבטן לחול פעם על החוף ומאז הבנתי את הרמז הכבד )

פורסם

טוב, עת לעידכונים!!!

 

אחרי שהמוסך כבר פירק ראש מנוע, החליט שהבעיה זה סדקים בראש!!! הזמין את כל החלקים ובא להתחיל לעבוד הם אומרים שזה לא ראש, שהלך מנוע!!!

ונחשו מה?

נכון, בוכנה מספר 3!!!

 

עכשיו הם טוענים שהריקול נסגר ממזמן... ועוד רוצים כסף על החלקים שהזמינו ועל כל העבודה שעשו!!!

 

אין גבול לחוצפה?

 

מה לדעתכם הפתרון הכי טוב?

 

פגישה עם מנכ"ל ניסאן ישראל?

 

מכתב לחברה ביפן עם העתק לקרסו?

 

פנייה לבוררות באיגוד המוסכים?

תחייה את החיים כי מחר תמות

×
×
  • תוכן חדש...