Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוכב על קטנוע ברח' שיטרית בת"א (ליד האצטדיון בהדר יוסף) בחושך, וכסא פלסטיק ירוק זרוק על הכביש.

עוצר, חוזר אחורה נגד הכיוון ומשליך את הכיסא.

 

אחרי שעה אני רוכב ברח' ביאליק בר"ג, ודלת מעץ של שירותים זרוקה לה על הכביש.

שוב עוצר, חוזר נגד הכיוון ורץ עם הדלת עד המדרכה.

פורסם

וואו איזה צרוף מקרים, אני בחיים לא ראיתי דברים כאלה הכביש (אולי אני נוסע במקומות הלא נכונים?)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

פעם נסעתי באיזור המסגר והיתה זרוקה לי בנתיב פטריית חניה כזאת, חצי עיגול כזה מאבן שחוסם כניסת רכבים לכל מיני מקומות.

למזלי הייתי במהירות כמעט אפסית אז הנזק היה מינורי , אבל זה פשוט מפחיד.

 

לפני שבועיים אני חוזר מההורים בנתניה, לפני הרמזור של רמת פולג לפני הירידה לת"א זרוקות לרוחב הכביש לבנים משתלבות שלמות ושבורות שאין שום סיכוי להתחמק מהן. (נוסעים שם 70-80 בדרך כלל) טלפון למוקד 106 של עיריית נתניה והמפגע סולק.

 

ביום חמישי אני נוסע בכביש בו מהירות הנסיעה הממוצעת 70-80 קמ"ש, ואני רואה בני נוער הולכים להם בסבבה באמצע הכביש. כנראה סוג של רולטה מסויימת. לא עברה דקה (עמדתי ברמזור) ורכב פגע באחד מהם. התחיל החופש הגדול והטיפשות חוגגת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לעיתים המפגעים שאני נתקלים בהם הם מפגעים שנפלו מרכבים לאחר שלא היו קשורים היטב.

אך אל נשלול את האפשרות כמו שנאמר שהחפצים הונחו שם בכוונה.

עד לא מזמן היתה תופעה מסוכנת בכבישי הדרום, באיזורי המגורים של פזורות הבדואים, נערים היו מניחים כל לילה מקררים, מכונות כביסה וכ'ו על הכביש, וממתינים בצד כדי לראות את הרכבים הנוסעים בכבישים החשוכים מתנגשים בהם.

 

חשוב להודיע על מפגעים מסוג זה כדי שיפנו אותם, במידה וניתן להזיזם באופן עצמאי אז +1.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כסא ודלת מעץ עדיין לא ראיתי על הכביש, אבל יוצא לי לראות הרבה פעמים על הכביש תפוזים, אבטיחים קש ולפעמים גם חוטי ברזל. בכלל הייתה פעם שנפלו ממשאית צינורות בטון על הכביש, מזל שהייתה שם ניידת שהתריעה וכיוונה את התנועה.

פורסם

ביום חמישי אני נוסע בכביש בו מהירות הנסיעה הממוצעת 70-80 קמ"ש, ואני רואה בני נוער הולכים להם בסבבה באמצע הכביש. כנראה סוג של רולטה מסויימת. לא עברה דקה (עמדתי ברמזור) ורכב פגע באחד מהם. התחיל החופש הגדול והטיפשות חוגגת.

 

אין ספק, שייגמר כמה שיותר מהר.

פורסם
לעיתים המפגעים שאני נתקלים בהם הם מפגעים שנפלו מרכבים לאחר שלא היו קשורים היטב.

אך אל נשלול את האפשרות כמו שנאמר שהחפצים הונחו שם בכוונה.

עד לא מזמן היתה תופעה מסוכנת בכבישי הדרום, באיזורי המגורים של פזורות הבדואים, נערים היו מניחים כל לילה מקררים, מכונות כביסה וכ'ו על הכביש, וממתינים בצד כדי לראות את הרכבים הנוסעים בכבישים החשוכים מתנגשים בהם.

 

חשוב להודיע על מפגעים מסוג זה כדי שיפנו אותם, במידה וניתן להזיזם באופן עצמאי אז +1.

 

 

 

ל'

 

הבדואים האלה, במקום להשתמש במקרר ומכונת כביסה הם עושים מהם כלי נשק.

פורסם

יש את משאיות הזבל שלוקחות אשפת מפינות איסוף עם כף גדולה כזו, לפעמים הן עמוסות על יתר המידה ועפים מהן חלקי אשפה.

למשל, פעם נסעתי מאחורי ממשאית כזו, ועף ממנה כסא פלסטיק.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

אייל אתה יודע שכדאי שתתן עדות במשטרה. אתה יכול להציל נהג תמים משלילה ארוכה ואולי גרוע מזה.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

לפחות זה היה בתוך העיר ששם המהירות שבה נוסעים אמורה להיות פחותה.

תחשוב שאתה רואה דברים כאלה באמצע דרך מהירה: כביש 1/20/6/431. ואני ראיתי.

כאחד שנוסע הרבה בכבישים הללו כבר ראיתי הכל על הכביש. אבל מה שהכי שכיח זה צמיגים של משאיות.

ולא, לא נעים בכלל להיכנס בצמיג של משאית או אפילו חצי צמיג של משאית במהירות של 130 במקרה הטוב או 180 במקרה הרע.

Nothin really matters to me

פורסם
יש את משאיות הזבל שלוקחות אשפת מפינות איסוף עם כף גדולה כזו, לפעמים הן עמוסות על יתר המידה ועפים מהן חלקי אשפה.

למשל, פעם נסעתי מאחורי ממשאית כזו, ועף ממנה כסא פלסטיק.

 

אחד הדברים המפחידים

קרה לי מקרה כזה בכביש גהה כאשר אני נוסע עם קטנוע מאחורי המשאית:roll:

פורסם
אני רוכב על קטנוע ברח' שיטרית בת"א (ליד האצטדיון בהדר יוסף) בחושך, וכסא פלסטיק ירוק זרוק על הכביש.

עוצר, חוזר אחורה נגד הכיוון ומשליך את הכיסא.

 

אחרי שעה אני רוכב ברח' ביאליק בר"ג, ודלת מעץ של שירותים זרוקה לה על הכביש.

שוב עוצר, חוזר נגד הכיוון ורץ עם הדלת עד המדרכה.

פתח אלטע זאעכן.

×
×
  • תוכן חדש...