Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי לפני 4 חודשים פולו

6 ימים לפני הרכישה הורכב על הרכב גיר חדש (משופץ) שנקנה ממכון לגיר ומנועים

סבירות גבוהה שהבעלים הוא שהרכיב את הגיר (בעל מוסך למשאיות )

וסבירות גבוהה מאוד שהפיל את הגיר על החלק התחתון ומשם יש נזילה מהחיבור שלו

מאוד איטית של חצי ליטר לחודשיים וחצי

סימני הנזילה מופיעים מאמצע הגיר ורציתי לדעת אם אני יוכל לרכוש חומר אטימה

ואני יוכל לאטום את החיבור מבחוץ ולעצור את הנזילה או אפילו להמעיט אותה

כידוע לי על חומר שניתן לעבודה כזאת פלסטלינת ברזל

שלקחת את הרכב הרכב לבדיקה אמרו לי שהנזילה באה מהמחזיר העליון של הגיר

אשמח אם תייעצו לי המבינים בעניין

 

בנוסף לקראת חודשיים אחרי מילוי שמן ההילוכים ניכנסים קצת קשה וידוע על נזילה של שמן גיר

 

שחכתי לציין שזה גיר רגיל ובגיר רגיל אין לחץ שמן שהוא מתפרץ נזילת שמן מתבצעת רק כשהשמן חם מעבודת הגיר ונהיה פחות צמיגי ומצליח לנזול מהחיבור

פורסם

לא ממש ברור מהיכן הנזילה. אם היא ממחזיר השמן אין מה לשים חומר אטימה, יש להחליף את מחזיר השמן.

אם הגיר חטף מכה ויש סדק בגוף זה כבר סיפור אחר, יתכן שניתן לאטום בהדבקה.

 

אם אתה לא בטוח יש לקחת את הרכב לבעל מקצוע שמכיר את הרכב לבדיקה. תוכל לקבל המלצה לבעל מקצוע כזה אם תרשום מהיכן אתה.

פורסם

אז אוקי אביב.

אני מאיזור העמקים (צפון) המלץ לי בבקשה על בעל מקצוע שמבין ברכבים אלה.

אני יודע שאם הנזילה היא מהמחזיר האחורי אין מה לעשות חוץ מלהחליפו שצורך בפירוק הגיר

נזילה מהמחזיר האחורי היא נזילת שמן מנוע או גיר?

אני מחר יבצע ניקוי של המנוע ויראה בדיוק בדיוק מאיפה הנזילה.

אם הנזילה באה מהמחזיר האחורי שעומד ממש מעל הגיר יכול להיות שהוא נותן תחושה שזה בא מחלקו האמצעי של הגיר בחלקו התחתון?

בגלל מצבים שבהם הגיר נמצא במפלס שמן נמוך בגלל הנזילה אז ברצוני להוסיף עם שמן הגיר גם את תוסף הנאנולוב שמונע שחיקה ובלאי גדולים , מה דעתכם בדבר?

 

אשמח לקצת עזרה ממכם המבינים בעניין אנחנו צוות של שניים שדיי מבינים ויודעים לעשות עבודה רק זקוקים להמלצה

 

בנוסף:הפילטר של המזגן שיושב מתחת למגבים(המרובע) אחראי על עוצמת האוויר שיוצאת מפתחי האיוורר באוטו.

במידה והוא מלוכלך הוא יתן זרימת אוויר יותר חלשה?

 

אני לקראת טיפול מקיף לאוטו אז מצטער אם יציף בשאלות לקבלת עזרה

 

תודה רבה לכל המשיבים[:

פורסם

הקפצהההההה!!!

 

בבבקשה תעזרווו לי!

 

 

היום מילאתי שמן בגיר ...האם יש סיכון במילוי יתר בגיר מילאתי ממש עד שיצא לי מהחור המילוי

פורסם

שלום רב

 

כמובן שיש סיכון במילוי שמן גיר כמו שאתה מתאר (שימון לא נכון של החלקים בגיר, התחממות וכו..)

תלך למוסך שיבדקו מאיפה הנזילה, אם זה מהמחזיר שמן אתה תהיה חייב להחליף אותו(מחירו לא יקר ומומלץ לקנות מקורי ממוסך מורשה)

 

בכול מקרה אל תמשיך לנסוע עם הנזילה כי זה יביא אותך מהר מאוד להחלפת\שיפוץ גיר(לא זול) מה גם שבטסט או בביקורת פתע של משרד התחבורה ימצאו אצלך נזילה ויורידו לך את הרכב מהכביש אם לא תתקן ב 48 שעות וגם תתחשב ברוכב אופנוע שבמהירות גבוה יעבור במקרה על השלולית שמן שהשארת בזמן שעמדתה בפקק או ברמזור(סכנת חיים)

 

בהצלחה :)

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

פורסם

רוב הסיכויים שהנזילה ממוט בורר ההילוכים וזה דורש פירוק גיר והחלפת מחזיר השמן.

זה מקום בעייתי ברכבים אלה.

בכל אופן תבצע נקיון של האזור ותוודא מהיכן הנזילה.

בקשר למסנן אבקנים (מסנן מזגן) אם הוא מלוכלך מאוד סביר להניח שעוצמת האיוורור תרד. תנסה להפעיל בלעדיו ותראה אם יש שינוי בעוצמה.

בהצלחה.

  • ספונסר פורום
פורסם

ברוב המקרים הגיר של הפולו נוזל רק ממקום אחד וזהו ממחזיר

השמן הקטן בכניסה של הבורר לתיבה ,

אין צורך בפרוק התיבה וכו ,פשוט לפרק את הבורר (בורג 10)ולהחלף את המחזיר שמן ,

רצוי במקורי כי אין חליפי כזה ראוי ,מחירו של המחזיר המקורי כ 70 שח .

 

לעיניין מילוי השמן ,אין אפשרות למלות מעל המפלס מאחר וכשהשמן מגיע

למפלס הנכון הוא פשוט מתחיל לנזול מפתח המילוי ,תאורטית אם רוצים למלות

יותר צריך להפוך את הרכב על הגג .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...