Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין שכותב ההודעה לא הגיב אם הוא עובד סוזוקי או לא...

ועכשיו לעניין -סוזוקי הוכיחו כי הם מסוגלים לקחת מכונית יפנית תקנית כמו

הסוזוקי סוויפט הישנה ,ולהרוס אותה בהונגריה.

הרכב ההונגרי כבר לא היה ברמה היפנית ,והיה מאוד מיושן לדורו(למשל אוטומט 3 הילוכים)

ועדיין יוצר .מסקנה אם לקנות סוזוקי לא לקנות תוצרת הונגריה.

אל תשכחו גם שהסיריון שהיום נמכרת כבר הוצגה ב06 ולכן היא תעודכן בשנה שנתיים הקרובות.

בכל מקרה הייתי כמו שנאמר מעדיף אוטו ישן בן שנתיים מאשר מכונית צעצוע חדשה

למשל-סוזוקי סוויפט יפנית 07 או אפילו מזדה 3 /טיוטהקורולה 06.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

לכל אלה ששאלו ,לא ,אני ממש לא עובד בסוזוקי , לא עבדתי ,לא עובד ובטח שגם לא אעבוד ככה נראה ע"פ תנאי ההעסקה שלי .

ללא קשר אני נוהג כרגע על B4 ,היתה לי SPIRIT לפני כן והלוגו הוא כמובן של הונדה (אפשר לראות בהודעות ותגובות שלי).

מיותר לציין שהיבואן נמצא במסגר , בניין בעל 4 קומות משרדים שחולקים חניה משותפת של 3 קומות (סתם לידיעה לכל הספקנים שבינכם:-)).

אז מכורח השותפות הזו אלו לא התמונות הראשונות שהעליתי לכאן , היו גם של האלטו .

זה שלא הגבתי אומר שממש ניצלתי את יום שישי החופשי .

פורסם
סתם משהו בקשר לדיון.

לרכב הזה יש גם גרסה של אופל שנקראת אגילה.

אם UMI היו מחליטים להביא את האופל מעניין איך היו נראות התגובות פה. :roll:

 

Opel_Agila_g.jpg

 

כן, אם כולנו היינו יכולים ללכת בקחוב עם משקפי פוטושופ העולם היה נראה הרבה יותר טוב.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

ונגיד והוא עובד של סוזוקי? אז מה?

 

אני הייתי שמח אם היו כאן נציגים של חברות שהיו מעדכנים אותנו על דגמים שאמורים לצאת, מבצעים ושינויי מחירים ועוד.

 

גם מי שקרה את ההודעה שלו ראה שהיא אינפורמטיבית לגמרי ואין בה אפילו רמז של פירסום.

פורסם
-סוזוקי הוכיחו כי הם מסוגלים לקחת מכונית יפנית תקנית כמו הסוזוקי סוויפט הישנה ,ולהרוס אותה בהונגריה.

הרכב ההונגרי כבר לא היה ברמה היפנית

 

מה כוונתך?

האם ידוע לך על תקלות ברכב ההונגרי שלא היו ברכב היפני? האם תוכל לפרט?

 

יהודה

פורסם
כן, אם כולנו היינו יכולים ללכת בקחוב עם משקפי פוטושופ העולם היה נראה הרבה יותר טוב.

 

מה קשור פוטושופ? זה אותו רכב בדיוק כמו הסוזוקי, לשברולט יש גם אחד.

leaked-2010-chevrolet-spark.jpg

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

לפני יותר משנה נסעתי בסוזוקי הזו בהונגריה. אוטו חביב ונעים לנסיעה. אין מקום לזלזול המופגן.

Picture 1221.jpg

Picture 1231.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חלק אחורי במיוחד לא מוצא חן בעיני (חלק הקדמי גם לא להיט לפי טעמי). זה נותן תחושה של דלת אחורית עקומה, כאילו רכב עבר תאונה ותוקן לא כמו שצריך.

 

מה קורה ליצרנים? כמה זמן עובר לכולם העיצוב רק מתקלקל (או אולי טעם שלי לא מתעדכן?).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...