Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב מדדתי עכשיו טמפרטורה (שעה 23:45) ולדעתי התוצאה לא טובה בכלל בנסיעה היא הגיעה ל 9.5 בשיא ל 9 וכשעצרתי היא הגיעה ל 6.5 ואז עלתה והתייצבה בערך על 7.5-8 עכשיו שמתי לב למשהו מוזר אבל אני לא בטוח בקשר אליו, כשהמדחס נכנס לפעולה הטמפרטורה עולה, היא לא אמורה לרדת כשהוא נכנס לפעולה? מה דעתכם על התוצאות? וזה עוד בלילה מה יהיה ביום??!?

פורסם

בבקשה תעזרו לי, בדקתי כבר את כל הכיוונים האפשריים, אפילו שטפתי את הרדיאטור של היחידה הפנימית.

אין לי עוד רעיון מה יכולה להיות הבעיה, אוליי בידוד של הצינור שנכנס למייבש (העבה) ושל הצינור שיוצא מהרדיאטור(הדק), האם זה יכול לעזור?

פורסם

המערכת שלך לא תתקינה בדוק לחצים וכמות קרר בכל זאת, דרך אגב לדעתי אתה שומע את הניתוק של המדחס וחושב שזה החיבור כי זה לא מסתדר לי בראש שכאשר המדחס נכנס לעבודה הטמפ עולה.

פורסם

זה לא יכול כי אני שומע שהטורים ברכב משתנים, עכשיו כשהייתי אצל איש המזגנים הוא אמר לי שהוא מוסיף יותר גז בגלל היחידה האחורית ואפילו כמות כפולה של שמן, אוליי צריך לנקות את הרדיאטור של היחידה ביסודיות יותר אוליי עם חומר? מה בקשר לבידוד הצינורות?

פורסם

אמרו לי להוסיף מאוורר מה אתם אומרים? למרות שאני לא יודע למה צריך כי עד לא מזמן המערכת עבדה מצויין בלי .

פורסם

היי,

 

בדקתי את הטמפרטורה שמוציא המזגן ע"י מד מעלות לתוך התריס והתוצאה מוזרה : כשהרכב עומד הוא מקרר יותר מאשר שהרכב נוסע, בעמידה הוא מגיע ל 8.5 - 9 מעלות ובנסיעה סביבות ה 11 (בשעות הערב 17:00 בערך) הבנתי שהטמפרטורה צריכה להיות 6 לפחות בונדורה, היום הוספתי מאוורר אך זה לא עוזר ולדעתי אפילו גורע כשאני מוציא את הפיוז של המאוורר המד מעלות מראה טמפרטורה נמוכה יותר, או ללא שינוי המאוורר לא מוריד אותה, האם זה הגיוני?

עוד בעיה תופעה מוזרה שגילית היא כש"מדביקים" את דוושת הגז עד הסוף לכמה שניות (בכביש מהיר למשל) האוויר מפסיק לצאת מתריסי המזגן ויוצא מהתריסים של המפשיר אדים ככה גם כשלוחצים על דוושת הגז והברקס בו זמנית בהילוך D למשך כמה שניות.

האם לדעתכם יש פתרון לבעיות אלו?

 

(הוחלף ברכב: מדחס חדש, כל הצנרת, התאמה לגז חדש, שסתום, מעבה לגדול יותר, היחידה הפנימית נוקתה בעזרת מים, הוספתי יחידה אחורית, במילוי הוסיפו עוד גז ושמן בשבילה)

 

נ.ב

המדחס התחיל לעבוד פתאום כמעט בלי להפסיק הוא יכול לעבוד 10 דקות ללא הפסקה האם זה נורמלי?

תודה.

פורסם

היום ערכתי עוד בדיקה ומה שקורה זה שבעצירה הטמפרטורה היא בערך 9 מעלות ובנסיעה היא הגיעה לסביבות ה 18!!!

מה זה יכול להיות? בבקשה תעזרו לי.

פורסם

הייתי כבר אצל כמה בעלי מקוצע הוא בדק את הלחצים ואמר שזה מצויין הוא חושד בברז חימום אבל במוסך אומרים שהוא תקין.

×
×
  • תוכן חדש...