Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי עכשיו מתל אביב על כביש מספר 2 כביש החוף לכיון צפון, אחרי מחלף שמריהו אחרי הסיבוב החד של הבתים בפולג יש מאיין ירידה כזאת וגשר כזה מואר באור כחול.

לפני הגשר חנתה הונדה אקורד חדשה 2003 צבע כסוף, לא התיחסתי ממש עברתי אותה ומתחת לגשר ב 135 קמ''ש טוב נו מאזדה... :D

מיד בסיום הגשר הוארתי בפלאש, לא משהו חזק ולא נראה לי אפקט אור של גשר.

עליי לציין שהואר רק כפלאש אחד ולא שתיים או יותר לבטח.

כמה שאלות?:

האם צריכים להיות שתי פלאשים במקרה של מהירות?

כמה זמן לוקח לקנס, אם כן להגיע אל הבית?

אני נהג חדש עם עברות קודמות (פנסי ערפל, מהירות בתוך העיר, וחגורה) מה יהיה העונש?

האם זה מצריך משפט?

אם כן מה יטילו עליי במשפט ומהו הקנס וכמה נקודות?

הרכב הוא של אבא שלי ואנ'לא רוצה שהוא ידע מזה מן הסתם, אני יכול לקחת את הקנס מהדואר לפניו, אבל האם צריך אותו כדי להעביר את הקנס עליי?

מצטער על השאלות אני לחוץ וחייב לדעת, תודה רבה.... :evil:

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

:( אווף זה לא הכסף וגם לא הנקודות.

זאת השלילה כי זה 40 מעל המותר.

אבל למה משפט?

מה עלול להיות שם אם אני יודה בהכל?

בכל מקרה שמעתי שחייבו את השוטרים שעליהם להוריד 5 קמ''ש ממה שנרשם במ''מלז או מה שלא יהיה.

ככה שזה אולי רק 130

יענו על הגבול, אז יצאתי רק עם 8 נקודות ו 750 שקל.

ס*****

:?

ואבא שלי יותר גרוע ממני בעבירות תנועה

bmw r1150rt

אופנוע.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לא נותר לך אלא להמתין ולהאזר בהמון סבלנות עד שהדו"ח או הודעת הזימון יגיעו בדאר.

רק לאחר הגעתם של אחד מהשניים ניתן יהיה לענות ואולי לעזור לך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם יש לך מישהו במשפחה, שיש לו רשיון נהיגה והוא לא ממש משתמש בו, אז אתה יכול (בהסכמתם כמובן) להפיל את זה עליהם.

 

*זה לא ייעוץ משפטי, אלא נקודת מבט שונה על הסיפור. :wink:

פורסם
ב 135 קמ''ש טוב נו מאזדה... :D

:evil:

 

135 קמ"ש על השעון זה פחות במציאות

ככה שיכול להיות שניצלת - פחות מ40 קמש מעל המותר.

 

אפילו אם זה לא באמת 135 קמ"ש אם אף אחד מהמשפחה שלו לא יקבל את אחריות

על הדו"ח הוא מקבל שלילה למה הוא נהג חדש .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
ב 135 קמ''ש טוב נו מאזדה... :D

:evil:

 

135 קמ"ש על השעון זה פחות במציאות

ככה שיכול להיות שניצלת - פחות מ40 קמש מעל המותר.

 

אפילו אם זה לא באמת 135 קמ"ש אם אף אחד מהמשפחה שלו לא יקבל את אחריות

על הדו"ח הוא מקבל שלילה למה הוא נהג חדש .

 

הוא תמיד יכול להגיד שאבא שלו נהג ברכב בזמן ביצוע העבירה :twisted:

172

פורסם

אל תהיה בטוח שהגבול של ה-40 קמ"ש מעל המותר יציל אותך

היות ואתה נהג חדש ,וציינת שיש לך עברות קודמות(שחלקן נחשבות לחמורות)

יכול להיות שאתה הולך לאכול קצת קש ,בכל מקרה בהצלחה....

פורסם

מנסיון של חבר שנסע 20 קמ"ש מעל המותר בכביש מספר 1 (ירושלים-ת"א) יש לך 2 אפשרויות:

1- למצוא דוד/אח/סבא/סבתא מישהו שיכול לקחת את האשמה עליו

2- להפרד יפה מהרשיון, לחכות 3-6 חודשים (לפי החלטת השופט), ואז לגשת לתאוריה + טסט מחדש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם היית על 135 "על השעון" - אתה לפחות יכול להיות רגוע לגבי גבול ה-40 קמ"ש, סביר מאוד להניח שהספידומטר שלך אופטימי ב-לפחות 5 קמ"ש, ואז תקבל דו"ח על סך 750 ש"ח+8 נקודות.

 

הדו"ח נרשם על-שם בעל הרכב אלא אם כן מישהו אחר (אתה, או לחלופין דודה שלך...) מגיש הצהרה שהוא נהג ברכב ואז הם מסבים את הדו"ח על שם הנהג בפועל.

 

כל זה אם בכלל תקבל משהו. יכול להיות שלא תקבל לעולם... בכל מקרה יש להם עד שנה לשלוח לך בדואר רשום (עד שנתיים אם רכב שכור/חברה)

 

לגבי הורדת 5 קמ"ש בגין פסיקת בית המשפט העליון - שכח מזה. מדובר בממל"ז, ואתה הרי צולמת במכשיר אחר (מולטנובה). אבל כאמור הספידומטר של הרכב שלך אופטימי, וזה אמור להוריד לפחות 5 קמ"ש.

 

לגבי מספר הפלאשים - מצלמת מהירות נותנת פלאש אחד בלבד ללקוח. רק מצלמת רמזור מצלמת פעמיים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
ב 135 קמ''ש טוב נו מאזדה... :D

:evil:

 

135 קמ"ש על השעון זה פחות במציאות

ככה שיכול להיות שניצלת - פחות מ40 קמש מעל המותר.

 

אפילו אם זה לא באמת 135 קמ"ש אם אף אחד מהמשפחה שלו לא יקבל את אחריות

על הדו"ח הוא מקבל שלילה למה הוא נהג חדש .

 

הוא תמיד יכול להגיד שאבא שלו נהג ברכב בזמן ביצוע העבירה :twisted:

 

בוא נגיד וצילמו אותו , הרי מצלמים את הרכב ורואים שיש שלט נהג חדש על השימשה האחורית של הרכב .

אפילו אם הוא יפיל את האשמה על אביו יכולים לתת לו דו"ח של 250 ש"ח על נסיעת נהג

שהוא לא חדש עם שלט נהג חדש .

 

כל זה במקרה והוא שם שלט ואכן רואים אותו .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אם כבר יגיע, אז אני מקווה שזה יהיה 750 ושמונה נקודות.

אין ברכב שלט נהג חדש, אוטו של אבא.

להורים שלי יש יותר נקודות ממני בהרבה, אחותי גם נהגת חדשה ואין מישהו שיקח את האשמה עליו.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

השאלה לא קשורה לנושא מצטער

בכביש 2 לכיון צפון במחלף כפר שמריהו אם ממשיכים ישר אז יורדים ואז עולים

יש אפשרות שהמשטרה תופסת על מהירות

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
השאלה לא קשורה לנושא מצטער

בכביש 2 לכיון צפון במחלף כפר שמריהו אם ממשיכים ישר אז יורדים ואז עולים

יש אפשרות שהמשטרה תופסת על מהירות

 

למישהו יש מושג???

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

ניידות מסוג הונדה אקורד בצבע כסף.

 

אחת במיקום שציינת ואחרת במיקום מעט צפוני יותר

גם בבוקר!

 

השמרו לנפשותיכם ותזכרו שאין תחלף לעירנות .

למדינה חסר כסף ואנחנו הפרות החולבות ....

 

זכרו- עדיף לאבד רגע בבלימה מאשר כסף למשטרה!!

פקחו עיניים על הנעשה בשוליים!!!!!!!!!

 

 

חרוזים בלי לשים לב.....

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...