Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייב שיהיה אוטו פוזה ועם הוא יהיה קבריולט יהיה בכלל מעולה.

הוא מחפש יונדאי קופה אוטומטית ולא מוצא אחת נורמלית.

אז מה אתם אומרים? אני יודע שהתקציב שלו לא משהו אבל זה מה שיש כרגע

ואין לו אפשרות להשיג עוד.

חשוב לו מאוד הפוזה של האוטו

פורסם

יודאי קופה זה באמת אוטו פוזה.

 

עוד משהו שחשבתי עליו אולי קאווליר קבריולט... אוטו לא הכי משהו בעולם אבל יש לו כח ולחבר שלך לא אכפת אוטומת אז זה טוב ולדעתי יש עליו פוזה למרות שיהיו כאלה שיחלקו עלי.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

בדוק לוח פוקוס האחרון (מיום שישי)

 

יש שתי 306 קבריו ושתי יונדאי קופה אוטומט.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
קאוליר? איכסה של ערסים אנחנו צוחקים כשאנחנו רואים אחד כזה

 

ויונדאי קופה לא?!

 

לא!

איך הגעתם לזה בכלל?

מספיק עם הסטיגמות האלה.

8)
פורסם

יונדאי קופה הרבה פחות של ערסים

זה לא בדיוק סטיגמה נכון שהבן אדם עושה את הרכב של ערסים או לא

אבל בכל אופן קאווליר?

פורסם

ב.מ.וו סדרה 3 קופה שנת 93 ומעלה .

שתהיה שחורה עם ג'אנטים 17 ושיהיה לך סאן רוף וחלונות שחורים .

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם
ב.מ.וו סדרה 3 קופה שנת 93 ומעלה .

שתהיה שחורה עם ג'אנטים 17 ושיהיה לך סאן רוף וחלונות שחורים .

 

כן.

זה בכלל לא של ערסים.

זה של עבריני רצח כבדים.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

Mazda MX3 שנות ה-93, 94.

 

או קח כל הונדה סיביק 95, 96 עם סאן רוף ותשפר קצת-מגנזיום, ספויילר, צעצועים למיניהם.

זה יעשה את העבודה...

ואם לדעתך סיביק זה לא פוזה, צור איתי קשר ותגיע לדרום, תראה למה אפשר לשנות הונדה...

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

פורסם
ב.מ.וו סדרה 3 קופה שנת 93 ומעלה .

שתהיה שחורה עם ג'אנטים 17 ושיהיה לך סאן רוף וחלונות שחורים .

 

ב.מ.וו פלילית....

ואני מבטיח לך שכל משטרה שתראה אותך תעצור אותך ותעשה חיפוש...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

×
×
  • תוכן חדש...