Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

היום הבנתי סופית שהגיר הזה בפיג'ו 306 שלי פשוט מסרס לי את הנסיעה באופן משמעותי.

מראש לא ציפיתי לנפלאות מהגיר, אך היום ניסיתי להדביק בעל מאזדה שאמר לי "סע אחרי.. ", והתקשתי

מאוד בלשון המעטה לאור המומנט הנמוך בסל"ד נמוך :?.

רציתי לברר כמה דברים בעניין :

 

1. האם ניתן לעשות איזשהו שינוי בגיר או במערכת אחרת שתשפר את התגובה של הרכב ?

2. האם ניתן להחליפו לגיר האוטומטי המתקדם יותר ( al4 כמדומני ) ? באם אפשרי האם יחול שיפור ?

3. האם אפשרי להחליף לגיר רגיל, האם הביצועים ישתפרו, ובאיזה סדר גודל של עלויות מדובר ?

 

כמובן שאני מעדיף לנסוע באוטומט כי רוב הנסיעות שלי הם עירוניות ומלאות פקקים, אבל העצלות של הגיר

מעט מאכזבת בהתחשב ביתרונות של הרכב.

 

אשמח לחוו"ד שלכם, תודה מראש

פורסם

1. לא

2. לא

3. כן, ויתקבל שיפור משמעותי.

די יקר, מסובך ולא משתלם, הרבה יותר פשוט למכור את הרכב ולקנות אחד אחר ידני.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...