Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 1.4 1996 - פירוק גיר אוטומט


golden
שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי שמח לעשות את זה אלא שאי אפשר לפרק אותו, אם תסתכל בתמונה שמעל (מה שמסומן בצהוב) זה ברזל בעובי של 5 מ"מ.

 

זה גם מה שכתוב בספר גיר של ATSG

atsg.JPG

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עברתי על כל 93 עמודי הספר של הגיר.

כמה דברים:

1. בעמוד 85 ישנו נוהל בדיקת מצמדים דרך מעברי אויר . האם לפני פירוק הפעמון ( מצמדים e1 i e2 ) בצעת בדיקה לבדיקת בוכנת המצמדים?

2. מרווח דיסקיות הוא 40.6 עם טולרנס של 0.7 מ"מ .

 

עכשיו הבעייה. אם אכן הבעייה של הגיר היא ביחידת המצמדים או "הפעמון" אז אכן כמו שאמרת וכמו שרשום בספר, אין אפשרות לפירוק משני של היחידה .

או שתמצא מסגר+רתך+משפץ גירים לביצוע הפירוק או תקנה משופצת או יחידה כזו מפירוק בתנאי שיסכימו למכור רק אותה.

 

בהצלחה בהמשך הדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון, כשעשיתי שיפוץ לגיר כזה בעבר לקחתי מחבר ממוסך מורשה מכשיר ייעודי שמיישר את הכיפופים ולאחר תיקון הפעמון והחלפת הדיסקיות החיכוך באותו מכשיר גם הייתה פונקציה של כיפוף.

ודרך אגב גם אני עבדתי עם ספר של הייצרן שהפנה אותי למכשיר הנ"ל.

בקיצור ניתן לשפץ את הפעמון ועשיתי זאת בעבר כל שעלייך לעשות זה להשיג את המכשיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם איזה ספר עבדת?

ב- ATSG אין אזכור לכלי יעודי ורשום שם שזה חלק ללא אפשרות פירוק.

אבל ברור שכמו שהרכיבו גם אפשר לפרק, רק צריך לדעת איך.

אז אם אתה יודע , תסביר לירון איך לעשות את זה ללא הוצאה כספית מצידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי עם בעל משפץ גירים נוסף שהסכים לשפץ לי אותו ב-500 ש"ח

נכון שבספר אין איזכור לכלי הזה, אך הוא אומר שיש מכשיר כזה מיוחד לישור הברזלים ועיקומם מחדש לאחר החלפת הדיסקיות

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני אצלי בגיר הייתה בעיה דומה החזקתי את הרכב ה..... הזה כשהייתי סטודנט תפרן והשיפוץ של הביצה פתר את כל בעיות הגיר.

ולגבי המכשיר הוא חייב אותו בלעדיו אין טעם לנסות אפילו עדיף שיילך לבחור שהציע לשפץ לו אותו בחמש מאות שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בתמונה הרביעית זה פטיש אויר 3/8 שנקרא פרפר.

אחד הדברים היותר טובים שהזמנתי ב- EBAY הוא מגיע בערך עד 90 ניוטון, קטן מאוד ונכנס בכל חור - מומלץ בחום !

 

תודה על הפידבק

ירון

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה זה לא פירוק קלוב הדסקיות יש מכשיר ביצור פרטי (חרט) שפותח וסוגר את הקלוב של הדסקיות .

צריך למצוא את גורם הבעיה ולא אתה תרכיב ותפרק שוב את תה"ל.

כשאני פותח גיר אני לא מחליף חלקים שניזוקו וסוגר עניין .

זה מתכון לעבודה חוזרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה "גורם לבעיה" יכול להיות לבלאי של דיסקיות חוץ מבלאי של דיסקיות ?!

 

במקרה שלי נראה שהבעיה היא חד משמעית מהפעמון, אבל בכל מקרה אני מתכוון לראות את תהליך פתיחת הפעמון ולוודא שהדיסקיות אכן שחוקות ואינן בעובי התקני.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד ירון עלה והצלח בפרויקט .

 

אולי דוד ברזילי בעל מכון גירים לשעבר יכול לחוות את דעתו על הפרויקט הנ"ל בנוסף לדניסאן .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה כאן פרוייקט אמיתי שמסביר איך לשפץ תיבה אוטומטית ניתן היה לחוות דעה.

כרגע ניתן רק להגיד: כבוד על אומץ ויוזמה אך לשפץ מכלולי תיבה אוטומטית לא במקום סטרילי ונקי ולא להחליף את כל הגומיות, אטמים וכו' מנדטורית, עלול לגרום לצרות ולפגום באמינות השיפוץ כולו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה "גורם לבעיה" יכול להיות לבלאי של דיסקיות חוץ מבלאי של דיסקיות ?!

 

במקרה שלי נראה שהבעיה היא חד משמעית מהפעמון, אבל בכל מקרה אני מתכוון לראות את תהליך פתיחת הפעמון ולוודא שהדיסקיות אכן שחוקות ואינן בעובי התקני.

 

 

לדוגמא שיני הזחה של ציר משאבת שמן שחוקים חלקית.כתוצאה מכך לחץ השמן אינו גורם ללחץ מספיק וגורם לבלאי מואץ לדסקיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה "גורם לבעיה" יכול להיות לבלאי של דיסקיות חוץ מבלאי של דיסקיות ?!

 

במקרה שלי נראה שהבעיה היא חד משמעית מהפעמון, אבל בכל מקרה אני מתכוון לראות את תהליך פתיחת הפעמון ולוודא שהדיסקיות אכן שחוקות ואינן בעובי התקני.

איך תדע מהו העובי התיקני אם נתון זה אינו מצוין בספר השיפוץ שאיתו אתה עובד? אני גם בכלל לא בטוח שהמצמדים שם שרופים ממש כי אני מבין שהייתה לך החלקה של ממש בהילוך קדמי ואם זה בגלל מצמדים, יש לרוב סימני חום באיזור הבית של המצמדים ואני בתמונות לא רואה סימנים אלו.

 

בדרך כלל שיש בעיות של מצמדים שרופים/שחוקים בתיבה אוטומטית מומלץ לחפש את הגורם לכך, זה יכול להיות בעיה בשסתום בבלוק השסתומים, משאבת שמן ומעגל השימון או גומית בוכנה או בוכנה עצמה לא תקינה.

חשוב מאוד גם לבצע פירוק מלא של כל חלקי התיבה כולל בלוק שסתומים כי השחק של המצמדים הפגועים מגיע לכל מקום ויתכן כי נגרם או יגרם נזק נלווה אם לא יתבצע שיפוץ מושלם.

עוד אני מציע שלפחות תעביר את מוקד הפעילות שלך למקום יותר סגור מאשר בחצר הבית, שכל משב רוח קייצי ורענן מעלה ענן אבק שיצנח על החלקים החשופים של התיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...