Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טכנית, מכה בהעברת הילוך נגרמת מהווצרות לחץ שמן גבוה בזמן ההעברה .

מה יכול לגרום ללחץ גבוה רק בין הילוך 2 ל- 3 ? אני הייתי מציע לפתוח שוב את המח, לבדוק היטב את המעברים, את דפנות המח בהן הבוכנות נסגרות, קפיצים של הבוכנות. לפרק כל פעם בוכנה במח ולבדוק.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הי דני, תודה על התגובה.

 

במהלך היום אכן קראתי חומר טכני על הנושא ומחר אני הולך לרכוש שעון ואקום ושעון לחץ שמן לגיר.

אני אעבור בדיוק לפי הוראות הבדיקה שבספר ואדווח.

בכל מקרה מה שלי נראה ותאמר לי מה דעתך, זה ככה...

עם הזמן והשנים הקפיצים שאחראים ליצוב לחץ השמן והקפיצים שאחראים למיתון השילוב נחלשים ושני אלו גורמים למכות בהעברות ההילוכים ביחוד לאחר שיפוץ גיר והחלפת קלאצים, מצב בו הקלירנס הוא מינימאלי.

מה שלא הצלחתי למצוא, זה האם ישנו נתון למדידת חוזק הקפיץ.

 

מה דעתך ?

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

ירון, ראשית בדוק את יחידת הוואום היא זו שקובעת את הלחצים בגיר במידה והיא לא מכוונת נכון זו יכולה להיות סיבה מספיק טובה לדפיקה.

אל תנסע כך עם הרכב יותר מידיי כי גם הגיר המשופץ יהרס לך.

פורסם

ביררתי ומצאתי משהו מעניין על הגיר הזה.

מתברר, שבגירים אלה עד מודל 94 ישנם רכבים שמגיבים במכה בהעברה בין שני לשלישי. הפתרון היה שינוי טכני בפלטת המתכת הנמצאת בין הגיר למח.

האם למח הזה ישנו אטם בין פלטת המתכת לגוף הגיר עצמו?

פורסם

יפה.

האם האטמים חדשים ? אם כן, בדוק האם האטמים מתאימים לפלטת המתכת כלומר חורי האטמים חופפים את האלה של הפלטה.

בדוק כל אטם לפלטה ע"י הצמדתם ובדיקתם מול אור בוהק כך שהאטם נמצא מאחורי הפלטה.

יש לי הרגשה שהאטמים לא מתאימים למודל הרכב אלא ישנים יותר עד מודל 94.

פורסם

להלן תוצאות הבדיקות:

בדיקת ואקום תקינה עומדת ב- 400mBar

בדיקת לחצים תקינה עומדת ב- 65PSI כשידית ההילוכים בהילוך 2

 

נשארה לי בדיקת האטם כפי שהעלה דני, תבוצע מחר בבוקר.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

דפיקה בין הילוך שני לשלישי נובעת בד"כ מואקם מודואטור לא מכוון או לא תקין (דולף).

פרק את המודולאטור, לחץ על הפין וסתום את צינור המתכת עם האצבע.

אם הפיןחוזר את כל הדרך חזרה - המודולאטור דולף. אם לא - הוא תקין.

הרכב אותו למקום, סגור עד הסוף, ופתח שלושה סיבובים.

בדוק שהצינור שמחובר אליו "מעביר" ואקום מסעפת היניקה.

אם עדיין ישנה חבטה, פתח עוד סיבוב.

אם גם זה לא עוזר - שינוי בפחית יפתור את הבעיה.

אם גם זה לא עוזר - מרווחים לא נכונים ב"ביצה". פרק את הגיר ובדוק מירווחים.

פורסם

ספי תודה רבה,

אני אבדוק את זה מחר בבוקר ואעדכן

 

ירון

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

תם ונשלם !!!

הכל פיקס, ההילוכים עוברים כמו מרגרינה.

תודה לספי שהאיר את עיני שבכלל יש כיוון למודולטור ואקום מה שלא שמתי לב וגם לא מצאתי לזה איזכור בספר גיר.

 

אז לסיכום, מה שפתר את הבעיה, זו המלצתו הבאה של ספי:

 

הרכב אותו למקום, סגור עד הסוף, ופתח שלושה סיבובים.

 

תודה לכל העוזרים בפרויקט

ושבת שלום לכולם...

 

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

אני עוקב אחרי כל השירשורים שלך בנושא שיפוץ הגירים , יישר כוח .

 

לפי הבנתי הגיר הנוכחי עבר שיפוץ מקיף , תקן אותי אם אני טועה .

 

אפשר לדעת כמה עלו כל החלקים ? .

 

תודה ושבת שלום .

Sound Stream -Trantula 800.2


×
×
  • תוכן חדש...