Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי שמח לעשות את זה אלא שאי אפשר לפרק אותו, אם תסתכל בתמונה שמעל (מה שמסומן בצהוב) זה ברזל בעובי של 5 מ"מ.

 

זה גם מה שכתוב בספר גיר של ATSG

מה זה הספר הזה ומאיפה משיגים?

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שבוע טוב לכל מי שהגיב בשבת,

ולך דניאל...

 

1. העובי התקני של הדיסקיות מופיע בדף חלקי החילוף (ראה תמונה) ואכן אני בודק כל חלק ומוודא שהוא בתקן על מנת לאתר מוקדי בעיות.

2. בתמונות אתה לא רואה את הדיסקיות הבלויות מכיוון שהם נמצאות בתוך החלק שצילמתי, זה שלא ניתן לפתוח בצורה רגילה. אחרי שאני אפתח אותו אני אעלה תמונות.

3. ביצעתי פירוק כללי לכל התיבה כולל המוח ובחנתי את כל החלקים, ויזואלית הכל נראה תקין.

4. מוקד הפעילות שלי אכן לא בחצר הבית, זה מוקד הפירוק בלבד. כל החלקים של הגיר מפורקים במחסן סגור ומסודרים בצורת הפירוק, על שולחן 3 על 0.7 מטר, מצופה ביריעת פלסטיק. :-D

 

תודה על התגובות, אני אמשיך לעדכן בהמשך

שבוע טוב, ירון

thick.JPG

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

ירון אני מציע לך לעשות כמו שעשיתי בעבר אם כבר פתחת את הביצה החלף את כל הדיסקיות בחדשות אם אני זוכר נכון זה מגיע בקיט אחד.

דרך אגב תבדוק את מצב יחידת הוואקום שמתחברת לגיר ותראה טוב בספר כיצד לכוון אותה.

כי היא יכולה לדפוק את הגיר שוב, אם המידה לא תיהיה נכונה הלחצים בגיר לא יהיו תקינים.

פורסם

טוב, אז ככה, תשמעו סיפור...

 

הייתי עם הפעמון אצל משפץ הגירים, הוא ניקה את שולחן העבודה והניח את הפעמון על השולחן.

אץ לו רץ לו הבחור להביא את המכשיר המיוחד לפתיחת הפעמון ושומו שמיים, הבחור חוזר עם דיסק חיתוך גדול 7" :shock:

אני שואל אותו, מה?!?! הוא אומר לי: "כן, נדפק לי המכשיר, אבל זה לא בעיה, אני חותך לך את הברזל ומרתך אותו חזרה".

אמרתי לו, לא נראה לי, אבל תראה לי את המכשיר שנדפק לך. הוא מוציא לי מכשיר בגודל קצת יותר ארוך מקופסת סיגריות שנראה כמו מלחציים קטנים בצורה של הברזל, איתו ניתן ליישר או לעקם את הברזל.

אמרתי לו תודה יפה והלכתי.

 

ועכשיו לשאלה.

אני מעריך עלות של מכשיר כזה, לפי איך שהוא נראה, באיזור 200 ש"ח ואני אכן מעדיף לרכוש אותו.

מישהו יודע איפה מוכרים כלי עבודה לגירים ? אצל שוורץ ביצחק שדה כבר ניסיתי, הוא לא מכיר.

 

שבוע נעים לכולם

ירון

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

שלום חברים וערב טוב לכולם,

 

בשעה טובה פתחתי את הפעמון הסורר הזה אבל בקומבינה מטורפת.

אחרי שבדקתי בכל מקום שאני מכיר, כל הצינורות אכן הובילו לעמי מביצוע שאמר לי שאין לו את המכשיר הזה יותר והוא יכול להכין לי אחד ב-700 ש"ח (מצ"ב התמונה של החלק מהאתר של ביצוע).

מכיוון שזה היה יקר לי החלטתי לקמבן. קניתי מלחציים של מקדחת עמוד והכשרתי אותם לפתוח פעמוני רנו (מצ"ב תמונה). הפרוייקט הצליח אבל בקושי רב מכיוון שלא הייתה התאמה 100%. איך אומרים "אכלתי הרבה חצץ"...

 

מצ"ב גם התמונה של הדיקסיות מתוך הפעמון שכמעט ונעלמו מן העולם מרוב בלאי.

 

אני אמשיך לעדכן בהמשך, אך בכל מקרה אני עדיין מחפש את הכלי הזה. אם מישהו מכיר מקום בו ניתן לקנות אותו במחיר סביר אשמח להפנייה.

 

ערב טוב

ירון

tool.JPG

05072009297.jpg

05072009298.jpg

05072009296.jpg

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

אני רק יציין שכאשר אתה מגיע לשלב הסופי שבו אתה סוגר את הקרטר אתה חייב לקנות גומיה חדשה אחרת יהיה לך נזילת שמן גיר משם ובעדינות על ההברגות לא לסגור חזק מידיי שם יש להברגות נטיה לההרס.

פורסם

תודה על ההתעניינות.

שיפוץ הגיר הסתיים, כמובן שכל הגומיות, האטמים ומחזירי השמן הוחלפו מהקיט של הגיר. ולגבי סגירת הברגים, אני פדנט! הכל לפי המידה בספר.

עכשיו הגיר כבר מחובר למנוע, כל החיווטים הוחזרו, הכל נשטף ונוקה וכנראה יום ראשון או שני, יוכנסו הצמד לרכב.

 

אני מתקדם לאט יחסית, כי מעצם היותי איש הייטק, הזמן המהותי היחיד שיש לי זה יום שישי, ובשבת משתדלים להיות עם הילדים :-D.

 

שבת שלום לכולם

ירון

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

מתוך התעניינות , האם במקרה של פירוק הגיר מהרכב ושיפוצו , האם משפצים גם הטורק ? .

 

האם הקלאצ'ים הוחלפו ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

ירון, מעבר להחלפת הדיסקיות , מה התגלה בתוך הפעמון המפורק , האם הוחלפו עוד חלקים?

לגבי הממיר אכן אין מה לשפץ בו אם הוא לא גורם לבעייה אבל המהדרין כן יבצעו פירוק לשני חלקים ובו יוחלפו הבוקסה, המיסבים ודיסקת החיכוך, אבל זה היה מייקר את השיפוץ.

פורסם

מעבר להחלפת הדיסקיות בפעמון לא היה צריך לעשות כלום. כל החלקים היו תקינים ובמידות הנכונות.

בפעמון החלפתי את כל דיסקיות הפיבר ודיסקיות המתכת.

בממיר אכן לא נגעתי מכיוון שלא היתה בו בעיה. הרכב נסע תקין לחלוטיון ברוורס.

גם שבבי מתכת לא נמצאו בגיר ו/או בפילטר ולכן הבלאי היחיד היה דיסקיות הפיבר בפעמון.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D


×
×
  • תוכן חדש...