Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מבין איך לבהמה הזו עוד יש תכנית ברדיו.

כל עוד היא הייתה ב 99FM וליקקה לארקדי זה היה ברור למה היא שם (ואפילו קיבלה על התכנית איזה מאה אלף ש"ח בחודש).

אבל למה הבעלים של 103FM צריך אותה?

אני מניח שיש איזשהו הסכם עם אתר ONE ששייך לבעלה.

 

אגב רביבו - יש DVD לילדים של דץ בשם "הכבשה שושנה" שרביבו משחק שם את המורה להתעמלות.

אכן דמות חינוכית.

 

דווקא אני מבסוט מהשכונה שהולכת שם, זה מעביר לי בסבבה את השעתיים האחרונות בעבודה.

התוכנית של מאיר אינשטיין גרמה לי להירדם,והתוכנית ב102 של ערוץ הספורט גם מעונבת מדי ומשעממת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דווקא אני מבסוט מהשכונה שהולכת שם, זה מעביר לי בסבבה את השעתיים האחרונות בעבודה.

התוכנית של מאיר אינשטיין גרמה לי להירדם,והתוכנית ב102 של ערוץ הספורט גם מעונבת מדי ומשעממת.

מסכים איתך אופירה אסייג דימונאית תותחית

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
לא מבין איך לבהמה הזו עוד יש תכנית ברדיו.

כל עוד היא הייתה ב 99FM וליקקה לארקדי זה היה ברור למה היא שם (ואפילו קיבלה על התכנית איזה מאה אלף ש"ח בחודש).

אבל למה הבעלים של 103FM צריך אותה?

אני מניח שיש איזשהו הסכם עם אתר ONE ששייך לבעלה.

 

כי למרות שאת התוכנית היא קיבלה מלכתחילה בגלל שליקקה לארקדי, את הרייטינג היא קיבלה בזכות הפה שלה ושל ברקוביץ'.

ומה לעשות, שזו אחת התוכניות השבועיות עם הרייטינג הכי גבוה ברדיו?

 

אז ברגע ש99FM הועבר מגאידמק ונעשו קיצוצים (ומה לעשות, תוכנית רדיו עדיין לא מצדיקה 200+ אלף שקל בחודש) - התוכנית שלה תמה.

הבעלים של 103FM, שהם גם הבעלים של עוד כמה תחנות רדיו אזוריות ברחבי הארץ, החליטו להביא את התוכנית אליהם.

אמנם לא באותם סכומים, אבל הרייטינג עדיין גבוה - והקהל מצביע באצבעות (כשהוא מכוון את הרדיו בזמן שהוא עומד בפקק באיילון).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
דווקא אני מבסוט מהשכונה שהולכת שם, זה מעביר לי בסבבה את השעתיים האחרונות בעבודה.

התוכנית של מאיר אינשטיין גרמה לי להירדם,והתוכנית ב102 של ערוץ הספורט גם מעונבת מדי ומשעממת.

אני מעדיף לסיים עאת העבודה ב6 עם תוכנית הערב :)

לפחות אני חוזר הבייתה עם חיוך דבילי מרוח על הפנים

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

פורסם

תיקון חברים, הוא נתפס עם גרושתו של אותו עבריין, וכנראה למרות שהיא גרושה היא עדיין "שייכת" לו, ואז התחיל מסע סחיטות כנגד רביבו על "פגיעה בכבוד" של אותו עבריין, לפי דעתי היה פה מעשה סחיטה מתוכנן מראש.

פורסם

ראיתי את חיים בשבוע שעבר עם אייל ברקוביץ' בתל אביב שניהם בתוך פורשה בוקסטר לבנה חדשה.

זה היה תוך כדי צילומים של איזה משהו.

מישהו יודע משהו על זה?

שלומי.

פורסם

רביבו הגיע לארץ לצילומים של פרסומת למקדונלד.

 

פעם הבאה שהוא יגיע בלי אישור, הוא יגמור את הצילומים בתוך הלחמניה בטור מק'רביבו רויאל (האמת שזה היה יכול לצאת הרבה יותר טוב אם זאת הייתה פרסומת לבורגר-ראנצ' כי אז הוא היה נכנס ללחמניה בתור ספרדי כפול סתום) :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני מעדיף לסיים עאת העבודה ב6 עם תוכנית הערב :)

לפחות אני חוזר הבייתה עם חיוך דבילי מרוח על הפנים

 

אני מעדיף לישון בזמן תוכנית הבוקר (7-9) כשכולם עומדים בפקקים ולהקשיב במשרד לתוכנית הערב כאשר את הגליצ'ים אני כבר שומע באוטו בדרך הביתה.

:)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כי למרות שאת התוכנית היא קיבלה מלכתחילה בגלל שליקקה לארקדי, את הרייטינג היא קיבלה בזכות הפה שלה ושל ברקוביץ'.

ומה לעשות, שזו אחת התוכניות השבועיות עם הרייטינג הכי גבוה ברדיו?

מי לא מלקק בתעשיה הזאת, יש גם שמועות שאופירה עשתה "תחנה" אצל אלי אוחנה.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

נא לדייק

שמה אופירע , ולא אופירה .

משדרנית קווים , לדמות מפתח בעולם הספורט ... מעניין באיזה "אמצעים" השתמשה על מנת להתקדם ...

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
נא לדייק

שמה אופירע , ולא אופירה .

משדרנית קווים , לדמות מפתח בעולם הספורט ... מעניין באיזה "אמצעים" השתמשה על מנת להתקדם ...

רק התחתנה עם הבעלים של אתר ONE :roll:

"ישמור אותי האל מפני האמונה"


×
×
  • תוכן חדש...