Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי אימפרזה 2002 נפח 1.6 ידנית ועד כמה שזכור לי,הראו במוסף ממון של "ידיעות אחרונות" לפני כ-3 שבועות/חודש את הדגם הספציפי שלי וכתבו כל מיני הערות כמו כמה היא חסכונית או לא,בטיחות,מחירים וכו'. יש שם תמיד בסופ"ש מדור כזה שמשווה מכוניות. זה בד"כ בעמודים הראשונים.

בקיצור,היה כתוב שהכ"ס של ה1.6 הוא 95 כ"ס ומה עוד,שיש עוד נפח,1.5 (שלא שמעתי שהוא קיים) והוא נותן יותר כ"ס-105 כ"ס.

הגיוני? יש דבר כזה? זה נכון?

 

מי שיכול לתת נתונים יותר מדויקים-אני שמח.

תודה!!!

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

קבל סריקה של מדורו של אודי עציון, "ממון - ידיעות אחרונות".

הנתונים המופיעים בסריקת העמוד של האימפרזה קבלו תיקון טעות בסריקה של הסיויק.

ו...כן, הנתונים נכונים בהחלט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כן אחי,נכון. את זה בדיוק אני חיפשתי ולא ידעתי להגיע אל זה באינטרנט.

עכשיו אני זוכר גם,שבדיוק שבוע אחרי שפרסמו על האימפרזה,פרסמו שהיתה טעות בנתנונים של הכ"ס ותיקנו בצד שמאל למטה.

אם תוכל למצוא את המודעה של השבוע שאחרי האימפרזה נוכל לראות את זה.

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

מנוע 1.6 של סובארו היה מיוחד בשביל ישראל.

תעשה חיפש באינטרנט לסובארו 1.6 לא תמצא.

 

בתרגום לעברית זה חרא של מנוע.

המנוע 1.5 שלהם הוא הרבה יותר מודרני ,חסכוני,חזק....

אייל

פורסם
מנוע 1.6 של סובארו היה מיוחד בשביל ישראל.

תעשה חיפש באינטרנט לסובארו 1.6 לא תמצא.

 

בתרגום לעברית זה חרא של מנוע.

המנוע 1.5 שלהם הוא הרבה יותר מודרני ,חסכוני,חזק....

 

אני לא נהגתי על ה1.6, אבל ה1.5 הוא רחוק שנות אור מלהיות חזק. המנוע הזה פשוט חלש וגם קיקדאון לא כלכך יעזור בתאוצות כי הוא ייצר יותא רעש ממהירות.

הבראבה 1.6 של אמא שלי מרגישה על הכביש יותר חזקה מהאימפרזה 1.5.

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-511808,00.html

 

אני לא טועה,טבלת נתונים בתחתית.

ב03+ שוב חזרו ל95 כ"ס.

אז אם כתבו זאת ב-Yנט, הופך זאת לאמת?!

הנתונים הרשמיים אינם מראים שיש שוני בין המנועים לאורך התקופה, וכך גם הנתונים המופיעים באוטודאטה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מנוע 1.6 של סובארו היה מיוחד בשביל ישראל.

תעשה חיפש באינטרנט לסובארו 1.6 לא תמצא.

 

איזה שטויות. מנוע 1.5 היה מנוע בסיסי ביפן, ומנוע 1.6 הוצא לכל השווקים באסיה (כולל ישראל). מה שכן, בארץ לא הוצא גרסת AWD משולבת עם מנוע 1.6 כנראה מסיבות שיווקיות (ישראלים לא ישלמו יותר בשביל הנעה כפולה).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אתה צודק.

מכרו כמות מצומצמת מאוד של מכוניות כאלו, 1600 סטיישן ידנית 4X4 והילוך LOW.

 

קנו אותם בעיקר מושבניקים מבוגרים, בוגרי טנדר סובארו 4X4.

 

אני זוכר, שבוחנים של "אוטו" חילקו מחמאות רבות לדגם הזה, וכמובן הגדירו אותו כ"אנדרדוג המושלם"

 

נקודת ביקורת מרכזית הייתה כמובן המנוע החלש.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...